Page 1 of 1

Saab 900 s / 2.3 / 1994

PostPosted: 13 Jul 2010, 08:15
by ciprichiorean
Salutare am si eu doua probleme cu saabul meu:
1. dupa un drum de vreo 500 km lichidul de racire sa transformat in maioneza. Am verificat uleiul in motor e curat . temperatura la lichidul de racire este la normal. sfaturi :?: :?: :?:
2. in mers dar mai ales atunci cand calc ambreiajul se aude un zgomot oribil ca si un rulment care e pe duca.
Need HELP!!!!

Re: Saab 900 s / 2.3 / 1994

PostPosted: 13 Jul 2010, 11:13
by cristian_93
1. Antigelul si-a pastrat culoarea sau este mai inchis? :?
2. Rulmentul de presiune trebuie inlocuit.

Re: Saab 900 s / 2.3 / 1994

PostPosted: 13 Jul 2010, 11:29
by ciprichiorean
problema e ca nu se prea vede antigelul in vasul de expansiune este la suprafata maioneza. am verifica si nivelul la ulei e ok , uleiul din motor e curat, eu am cumparat masina de un an dar nush cand a fost schimbat ultima data antigelul sa fie asta problema ?

Am reusit sa elimin 'maioneza' era un strat de vreo 2-3 cm in vasul de expansiune si antigelul are culoarea ruginei.

Imi poti da un sfat cum as putea sa curat instalatia de racire ? :?:
Sa fie dusa garnitura de chiulasa ?

Re: Saab 900 s / 2.3 / 1994

PostPosted: 13 Jul 2010, 12:59
by cristian_93
Daca spui ca ai masina de un an si nu ai schimbat inca antigelul, ar fi bine sa o faci cat mai repede. Nu ai de unde sa stii ca nu aveai chiar apa chioara in instalatie si asta ar fi destul de grav. Pe langa faptul ca iarna poate ingheta, iti distruge si pompa de apa. Maioneza aia s-ar putea sa fie intr-adevar ulei, ajuns acolo in urma unor solicitari mai mari ale motorului, caz in care garnitura de chiuloasa ar fi problema.

Re: Saab 900 s / 2.3 / 1994

PostPosted: 13 Jul 2010, 13:09
by ciprichiorean
Imi poti da si un sfat cum as putea sa curat toata instalatia de racire ?

Re: Saab 900 s / 2.3 / 1994

PostPosted: 13 Jul 2010, 13:27
by cristian_93
Personal nu stiu alta decat solutia clasica: scos lichidul tot si inlocuit complet. Daca poti, demonteaza vasul si spala-l bine, pune mai intai un antigel nu prea scump si urmareste daca mai apare maioneza in vasul de expansiune (mergi cateva zile mai sportiv :) ). Daca apare, e clar ca trebuie indepartata cauza si pe urma schimbat din nou. Daca nu apare si totusi nu esti multumit de cat de curat este, ai putea sa il mai schimbi o data. Eventual intereseaza-te daca exista vreo solutie speciala pentru astfel de operatii prin comert.

Re: Saab 900 s / 2.3 / 1994

PostPosted: 13 Jul 2010, 13:34
by ciprichiorean
Mersi mult pt sfaturi.