Page 1 of 1

problema pornire

PostPosted: 07 Sep 2012, 17:17
by Asti
O sa incep prin a cere un manual tehnic de la ng900, in special sa cuprinda schite la motor,

Uite ce am patit: am ceva mici/mari probleme la motor si exact consuma prea mult si am un beculet aprins in bord. Am mers cu masina sa citesc de pe computer si am observat ca nu vrea nici macar sa se conecteze la PC, asa ca am luat fir cu fir de la obd sa vad unde ajung.In felul asta am ajuns la I.C.E. control unit, care l-am deconectat si reconectat sub tensiune(cred) si dupa aceasta operatiune "inteligenta" masina nu a mai vrut sa porneasca. Am observat ca nu mai da scantei de loc si nici pompa de benzina nu o mai aud... sigurantele sunt bune., nu mai stiu ce sa fac, cum sa verific. la servis nu am de gand sa o duc ca si ei sunt la fel de habarnisti ca mine. Puteti sa imi dati un sfat?

PS: Am cautat manual service pt 900 dar nici o urma de el, in anglia l-am gasit cu 40 lire, dar daca il cumpar si nu-mi foloseste?

Re: problema pornire

PostPosted: 07 Sep 2012, 17:35
by bullet
Am eu manual Haynes pentru NG900 si WIS.

Cand zici ICE, te referi la ECU ? Daca da, esti sigur ca l-ai conectat cum trebuie la loc ?

Re: problema pornire

PostPosted: 07 Sep 2012, 19:29
by Asti
ECU este pozitionat in partea dreapta a masinii, ICE e pus, in stanga, sub clapeta de deschidere capota. De conectat l-am conectat cum trebuie ca are un sistem destul de bun care asigura asta. ma gandeam ca in manual e posibil sa arata cum sa il verifi, sau sa il arat unui electrician, poate se descurca.

Poti sa imi trimiti te rog si mie manualul? wis nu stiu ce e.

mersii

Re: problema pornire

PostPosted: 08 Sep 2012, 09:40
by bullet
Manualul il am in format "carne si oase", nu electronic. O sa arunc o privire prin el, poate gasesc ceva ajutator.

WIS e un program de diagnosticare Saab.

Re: problema pornire

PostPosted: 08 Sep 2012, 17:14
by Asti
Am demontat tot bordul si am rascolit tot netul. Acel i.c.e. este de fapt "Integrated Control Electronics" care face doar un fel de automatizare (stergatoare intermitente, semnalizari, avarii, etc) si nu are nimic cu aprinderea, problema se pare ca e de la ECU care pare a nu fi alimentat. Alimentarea zice ca trebuie sa fie in pini 18, 27 si 36. In 18 am, dar in celelalte nu, asta ar insemna ceva siguranta arsa, releu nealimentat sau poate sa fie alta varianta de computer.
Am cautat azinoapte WIS pana mi-a iesit pe urechi si intr-un final l-am gasit, dar nu imi deschide documentul de ECU(toate restul, dar asta nu), nu vad numai componentele. O mica schema am gasit in autodata dar wis-ul pare a fi mai complex

bullet wrote:Manualul il am in format "carne si oase", nu electronic. O sa arunc o privire prin el, poate gasesc ceva ajutator.
.

Pe mine m-ar interesa o schema mai deteailata a ceea ce este mai jos, daca te rog imi cauti in manual sau pe WIS-ul care il ai tu sa imi faci un print screen sau o poza din Haynes.

b204l-2.jpg


Mersii

Re: problema pornire

PostPosted: 09 Sep 2012, 11:34
by Asti
In sfarsit am reusit, am repornit-o. Problema a venit de la un fir care nu facea contact la Anti-theft (Pe masina a fost montata o alarma after market din care au ramas doar firele, de unde a aparut si problema).

Multumesc bullet
bullet wrote:Am eu manual Haynes pentru NG900 si WIS[...]

Daca nu aveam partea doua de document mai imi trebuia inca vreo 2 zile sa imi dau seama ce se intampla.

Pentru cei ce ii intereseaza schema completa a motorului, am uploadato mai jos.

untitled.JPG

Re: problema pornire

PostPosted: 12 Sep 2012, 15:01
by bullet
Bine ca ai rezolvat-o.
Cand vin in Cluj, vreau sa ma dai o tura :mrgreen:

Re: problema pornire

PostPosted: 12 Sep 2012, 16:30
by Asti
te astept :D

Re: problema pornire

PostPosted: 30 Apr 2015, 09:49
by evocris2006
ASTI ai un nr de telefon?