by dgt » 13 Jun 2013, 10:52
fa o tura cu ea, treci si pe cubica putin, vezi daca troncane ceva.
fii atent la cum schimba vitezele, sa n-ai probleme la cutie ca te costa mai mult decat dai pe masina.
inspecteaza tabla, daca a fost bine intretinuta ar trebui sa reziste foarte ok la cum erau facute candva.
du-o la un tester tech2 sa vada ce coduri are stocate.
verifica instalatia de climatizare la un gigi care incarca freon, iti descopera acolo daca ai traseul fisurat.
daca zici ca e cabrio, fa cateva probe de plafon sa n-ai probleme la mecanisme.
de 20 de roni, pune-i plafonul si du-o la spalatorie, sa vezi daca intra apa in habitaclu.
vezi esapamentul sa fie in regula, sa nu-ti dea CEL vreun racord flexibil.
verifica si tu la mana curelele sa fie cat de cat tepene pe motor.
las-o 5minute la relanti si vezi daca fluctueaza turatiile (daca da, are o problema ori la MAF ori la TPS, se rezolva usor insa)
franeaza si vezi daca mai tin franele, fa un test la toata instalatia electrica: becuri, faruri, lumini habitaclu, geamuri, sistem de inchidere, etc, verifica sigurantele sa nu fie ceva ars.
vezi daca are vreo pierdere de ulei, macar ochiometric.
etc. iti mai raspund si altii mai priceputi.
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist