ACC cu figuri

Discutii despre seria 900NG '92-'98

ACC cu figuri

Postby bullet » 19 Sep 2008, 12:31

Temperatura din masina nu prea bate cu cea afisata pe display-ul climei in sensul ca afara erau vreo 30 si ceva de grade am pus pe 20 si nimic rece, daca pun pe 15-16 baga rece si invers daca e frig afara si pun pe 20-21 de grade in masina se face cuptor si peste toate astea am o eroare dupa ce am calibrat clima apasand butoanele auto+off. Ceva idei ?
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby robin22 » 23 Sep 2008, 20:03

eu nu am climatronic la ea, dar afisajul de temperatura exterioara a ramas blocat la -35 grade, de pe vremea cand la MOscova era temperatura asta.
MI s-a spus ca trebuie sa inlocuiesc afisajul cu tot cu ceas. :( nu stiu unde as putea gasi unul la mana a doua....sau cat costa.
robin22
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 11 Aug 2008, 16:15
Location: Bucuresti

Postby Edy » 25 Sep 2008, 10:32

Senzorul de temperatura este de vina; dupa schimb nu a mai avut probleme si nici nu costa mult
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby bullet » 26 Sep 2008, 12:20

Senzorul de temperatura interioara, cel de deasupra brichetei ?
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby bullet » 26 Sep 2008, 12:26

Aaah si inca ceva...aseara dupa ce-am frecat-o vreo ora printr-un trafic infernal a inceput sa-mi miroase a ars (gen chestie cauciuc ars)prin gurile de aerisire mai pronuntat cand opream compresorul (apasam "econ"). Miros asemanator am mai simtit doar cand mi s-a ars motorasul de stergatoare la Dacie. Ce-o fi ? :?: :(
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby Edy » 01 Oct 2008, 12:15

Senzorul de tempereatura de la motor nu cel interior! In privinta mirosului nu stiu ce sa zic!
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby bullet » 01 Oct 2008, 18:40

Si cum sa caut piesa? Engine temperature sensor ? Nu gasesc asa ceva la englezi... :(
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby bullet » 22 Oct 2008, 20:16

Senzorul de care zici tu nu-i ala care-mi indica temp la apa ? daca da, mie-mi arata ok acu' ala. Totusi tind sa cred ca o fi senzorul de temp interioara sau gresesc ?
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby Edy » 28 Oct 2008, 08:24

Deci sunt 3 senzori care fac treburi diferite; senzor care indica temperatura de afara si care este situat la nivelul unui radiator din fata astfel incat sa bata vantul in el direct. Apoi ar mai fi senzorul care indica temperatura apei la motor si aici pozitionarea difera de la un model la altul si ultimul este senzorul de clima care se afla in habitaclu si are un termostat. Probabil ca primul senzor nu functioneaza corect pentru ca de la el ia informatiile clima si infunctie de asta face temperatura in masina. Cauta si tu legatura dintre cele 2 si probabil ca acolo vei gasi si buba!
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby bullet » 16 Jan 2009, 22:19

E o problema cunoscuta la Saab-uri "scartaiala" de la ventilatorul senzorului de temperatura, tot ce trebuie sa faci e sa-l desfaci si sa pui un pic de ulei de mecanisme fine pe axul pe care se invarte. Ei bine fostul proprietar nu stia de treaba asta si a blocat ventilatorul ala micut cu un bon fiscal :mrgreen: :mrgreen: :D, lucru pe care l-am descoperit in seara asta. Am desfacut senzorul, l-am curatat de mizerie, l-am uns, l-am pus la loc si climatizarea functioneaza impecabil !!!! Cine s-ar fi gandit ca un rahat de bucata de hartie blocheaza senzorul sa citeasca temperatura ? :wink:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby ct_gabriel » 18 Mar 2009, 13:05

Bullet, si eu am inceput sa aud de ceva vreme o " scartaiala "... si pina acum am fost convins ca de la ventilator se aude... am citit ce ai scris si cred ca am exact aceeasi problema ca si tine... Rugamintea mea e sa-mi explici si mie ce trebuie sa desfac si cum ajung la ventilatorul senzorului de temperatura de care zici tu... unde este el, mai exact... Si alta intrebare ar fi, ventilatorul respectiv continua sa functioneze citeva minute si dupa ce am scos cheia din contact? " Scartaiala " de la mine pot sa o compar cu zgomotul care se auzea la vechile casetofoane, cind dupa ultima melodie, banda se mai derula pina ajungea la capat... se aude cum se invarte si cu cite cu scartit mic din cind in cind... ei bine... zgomotul asta se aude si dupa ce scot scheia din contact citeva minute bune si apoi se opreste brusc. E ceva normal? Nu ar trebiu sa se opreasca atunci cind opresc motorul?
A part of me suspects that I'm a loser, but the other part of me thinks I'm God Almighty...
User avatar
ct_gabriel
Junior
 
Posts: 25
Joined: 19 Feb 2009, 22:54
Location: Hässleholm Suedia

Postby bullet » 19 Mar 2009, 11:07

Ventilatorul continua sa se invarta si dupa ce ai oprit motorul, e ceva normal si la mine face la fel. Scartaiala apare de la depunerile de praf pe axul elicei si trebuie uns un pic. Spune-mi ce masina ai ca sa-ti zic cum sa scoti senzorul afara
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby ct_gabriel » 19 Mar 2009, 22:11

SAAB 900 S, an 1995... seamana mult cu a ta... aceeasi culoare... doar ca a mea nu e turbo... Bordul e identic...
A part of me suspects that I'm a loser, but the other part of me thinks I'm God Almighty...
User avatar
ct_gabriel
Junior
 
Posts: 25
Joined: 19 Feb 2009, 22:54
Location: Hässleholm Suedia

Postby bullet » 20 Mar 2009, 17:34

1. bagi o surubelnita mica si scoti capacul de plastic de la ventilator.
2. Scoti butoanele de la incalzirea in scaun daca ai.
3. Scoti comanda climatizarii, displayul ala, afara.
4.bagi mana inauntru prin orificiul de la climatizare si impingi sensorul afara, desfaci firele si ungi axul cu ulei de masina de cusut sau ulei de mecanisme fine.
5. Le asamblezi in ordine inversa.

Spor la treaba ! Daca nu te descurci iti fac niste poze.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby bullet » 26 Sep 2009, 09:39

In sfarsit am si eu clima automata ! Multumita userului ct_gabriel care mi-a facut rost de un senzor de temperatura interioara :wink:

Poate iau ban pentru reclama :D :D
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Next

Return to SAAB seria 900NG

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests