Page 2 of 3

Ceau!

PostPosted: 05 Nov 2009, 19:31
by veraTM
M-am sfatuit cu sotul si la prima rezerva de bani te anunt din timp pentru un drum la Budapesta la mesterul tau! Iti multumesc !

PostPosted: 06 Nov 2009, 19:26
by saabby-727
veraTM !

am vorbit cu maistrul meu din kaiserslautern.
a intrebat de cite ori a clipit inainte "check engine"?
pentru cä mecanicul meu e unul si acelasi care a fäcut totul la 9000 pe parcursul a 10 ani si nu lucreazä decit la saab, e el insusi posesor de saab 9000.
si dacä
au citit vreodatä eroarea in computer ? ce au gäsit?

PostPosted: 06 Nov 2009, 21:43
by veraTM
Eu am retinut ca de trei ori clipea dar la ora actuala nu mai clipeste, la contact se aprinde apoi sta aprins tot timpul! In TM nu am reusit sa fac un test motor si nu stiu de ce eroare spui! Dimineata pornesc motorul apoi il tin citeva munite turat la cca 2000r/m max 2 min, apoi pot sa plec , nu mai moare motorul, de curind am facut rost de la un renaul de acel material de pe capota din asbestru ( sper sa sa incalzeasca motorul mai repede ). Din pacate nu ma inteleg nici cu engleza nici cu germana ca sa pot citi mai multe date tehnice depre masina si o carte despre masina in romana emposibil de gasit ! :( . As vrea sa stiu mai multe ( ma pasioneaza masinile si as vrea sa stiu mai multe ) dar.......... nu am un profesor ! :)

PostPosted: 07 Nov 2009, 21:26
by saabby-727
poti sä-mi trimiti pentru inceput numärul de identificare al masinii?
se gäseste in brief, e o serie de litere si cifre foarte lungä, 17 semne.
de exemplu la mine e: YS3EF49A643501916
acest numär spune totul despre acea masinä, incepind de la anul de fabricatie, model, locul fabricärii etc. acel numär e nevoie si de cite ori se comandä o piesä de schimb pentru masinä, sau in contractul de asigurare de exemplu.
astfel se poate afla dacä are computer ce poate inregistra eroarea sau nu si alte informatii importante ce are nevoie maistrul meu.

AM DIN NOU NEVOIE DE AJUTOR !!

PostPosted: 08 Nov 2009, 19:30
by veraTM
Buna, detin un SAAB 9000 din 90 si de curind am observat ca in portbagaj am o oarecare umezeala as vrea sa stiu de unde si cum pot scapa de ea ! ! ( am uitat un set de servetele care in timp s-au imprastiat si le-am gasit umede bine , nu se mai puteaiu utiliza ) :D :D

PostPosted: 09 Nov 2009, 12:24
by saabby-727
sorry. nu am primit nici un mp :(
ai trimis corect?

PostPosted: 17 Nov 2009, 13:21
by saabby-727
veraTM wrote:Poate sa imi faca un test motor ? stie romaneste ? e scump ? ce alte date imi poti da ! as face un drum la Budapesta !


numai pentru veraTM :

ti-am trimis unele mp, se pare cä nu le primesti. :(
pot sä te ajut.
scrie-mi pe adresa mea de e-mail: aquaworld2005@hotmail.de

Info şi Help

PostPosted: 02 Feb 2010, 15:24
by eugentm
Buna ziua tuturor. Stie cineva unde gasesc in format electronic o carte unde sa fie toate piesele masinii (saab 9000 aero 2.0 185hp '96) numerotate si cu codul aferent lor. Mentionez ca am o asemenea carte in format pdf pentru Renault twingo si daca pentru ea am gasit nu inteleg cum de nu gasesc pentru saab-ul meu. Multumesc

HELP!!

PostPosted: 17 Feb 2010, 21:22
by veraTM
Buna, detin un SAAB 9000 din 90 si de curind am observat ca in portbagaj am o oarecare umezeala :( as vrea sa stiu de unde si cum pot scapa de ea ! ! ( am uitat un set de servetele care in timp s-au imprastiat si le-am gasit umede bine , nu se mai puteau utiliza ) :D :D

Re: Info şi Help

PostPosted: 18 Feb 2010, 12:36
by gergosaab
Problmeme cu motor? ati reusit sa faceti ceva cu senzorii? :?:

Re: Info şi Help

PostPosted: 19 Feb 2010, 19:38
by veraTM
Buna , nu am facut nimic!
Astept vreme mai buna si plec in germania la un test( sper sa duc 3 persoane in zona si sa recuperez bani de benzina ).

Re: Info şi Help

PostPosted: 19 Feb 2010, 22:57
by gergosaab
:D

Re: Info şi Help

PostPosted: 23 Feb 2011, 19:36
by eooo
Salut!

Am un Saab 9000 cse 2.0 turbo, am masina de o luna si nu stiu mare lucru despre ea. Am si eu cateva intrebari esentiale pt mine care ma dor momentan.

De cand am luat masina nu am schimbat uleiul din lipsa de bani, o voi face in cel mai scurt timp posibil...
Intrbarea mea este: Cand apare "CHECK OIL LEVEL" e o avertizare functie de nr de Km? Dupa schimbarea uleiluli trebuie reserara aceasta avertizare ca la BMW?

Eu am verificat nivelul uleiului si e ok.
Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta!!!

Re: Info şi Help

PostPosted: 23 Feb 2011, 20:44
by gergosaab
dupa punerea contactului apare:Check Oil Level dupa care Check Radiator Level. Este absolut normal! dar daca ramane aprins atunci e ceva problema :roll:
In baia de ulei este un senzor care masoara nivelul uleiului. (nu presiunea!!!)

Re: Info şi Help

PostPosted: 23 Feb 2011, 22:54
by eooo
M-am uitat azi dimineata pe joja cand a fost uleiul linistit e putin peste mxim... poate fi una din cauze?