Page 3 of 3

Re: Info şi Help

PostPosted: 24 Feb 2011, 22:51
by gergosaab
nu! daca e mult nu ramane aprins. (nu are cum sa mearga mai sus partea senzorului care pluteste in ulei)

Re: Info şi Help

PostPosted: 25 Feb 2011, 18:30
by eooo
surprizator, astazi nu s-a aprins deloc.... si am oprit-o am pornit-o de multe ori....
:!: :?: nu stiu ce sa mai zic.... adevarul e ca am cel mai hartanit saab de pe tot forumul asta.

Re: Info şi Help

PostPosted: 25 Feb 2011, 19:52
by gergosaab
Surprize o sa mai ai, pt. ca la 9000 partea electrica este facut catre italieni :wink:
dar stai linistit pt. ca partea mechanica e foarte buna!
Trebuie sa ai niste piese in rezerva: pompa de benzina; caseta de aprindere etc.

CHECK ENGINE

PostPosted: 06 Jan 2015, 14:47
by buzdu88
Salut,
Am o mica problema.
La pornirea motorului imi sta aprins lampa de control motor (CHECK ENGINE). Ea se aprinde de 4 ori pana la pornirea motorului si apoi sta aprinsa dupa pornire. Am observat si o usoara crestere de combustibil, iar turatia la relanti variaza uneori.
Cam de 3 saptamani am problema asta, dar la inceput palpaia de 4 ori si apoi se stingea, acum sta aprins tot timpul.
Am inteles ca daca se aprinde de 4 ori check engine-ul este vorba de knock senzor, senzorul de detonatie, sau de debitmetru. Daca se deconteaza calculatorul masinii timp de 5 minute credeti ca dispare eroarea?
Nu am apucat sa fac o verificare mecanica inca, iar cu testerul meu nu imi arata nici o eroare.
Are cineva tester pt acest model si cat costa o diagnoza?
Pareri?

Re: Info şi Help

PostPosted: 14 Feb 2015, 13:24
by mrq
First:

http://www.saab9000.com/procedures/powe ... tcodes.php
(probabil o stii deja)

Second:

Incerca la Nordic motors, au fost 9000-uri pe acolo si este probabil sa detina softul de tech2/9000

Third:

Daca intradevar ai identificat problema dupa cod, incerca sa ajungi la senzorii respectivi si sa ii cureti/masori rezistenta. Din experienta la 9000 nu crapa nimic, se oxideaza sau se strica firele. Spor !