Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Discutii despre seria 9-3 '97-'03

Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby full_diesel » 26 Sep 2013, 22:53

salutare tuturor fanilor!
mi-a cazut pompa de inj la saab ul meu din 2001, 2,2 tid..(pompa cu 2 mufe :D )....rad, ptr ca cei patzitzi- stiu DE CE RID!......aceste pompe NIMENI nu le mai poate repara- MA CONTRAZICE CAREVA?? :D ......FACETI-O!..deci:
MASINA S A OPRIT INSTANTANEU DIN MERS... tractata la un service- am constatat ca pompa mai trimite spre injectoare motorina, doar cu o presiune f mica....cativa bari- cea ce nu poate deschide supapa/diuza dintr un injector atashat in exterior de mine, la capatul unei conducte, ptr a vedea daca motorina ajunge in cilindru!.....deci, nici vorba sa mai porneasca masina mea!

Am trimis DOAR PARTEA ELECTRONICA de pe pompa, in Olanda,la sugestia specialistului din Olanda, unde gasisem eu o firma specializata ce VERIFICA si REPARA ACESTE PARTI ELECTRONICE(COMPUTERUL MASINII DE FAPT, montat pe pompa de injectie). mi s a returnat aceasta componenta- spunindu mi ca totul este in regula, am fost taxat doar cu 60 euro- verificarea ce mi au facut o.sugerindu mi sa verific PARTEA MECANICA a pompei, ""vinovata"" de nerealizarea presiunii necesare de combustibil. Am dus partea mecanica la verificat- la un seervice competent.......am stat linga ei..totul normal- mi s a spus!.....BUN- ACUM AM MONTAT DIN NOU POMPA pe masina.dar are aceleasi simptome!.....nu realizeaza presiunea necesara ptr a functiona motorul!
am incercat si cu o pompa similara-de pe un OPEK vectra...dar motorul nu porneste..mi se spune ca SOFTUL este altul ptr OPEL, desi pompele de inj sint IDENTICE!...si II CRED!..

INTREBARE- ce naiba este de facut???.STIE CINEVA VREUN SPECIALIST CE POATE REFORMATA/RECONFIGURA O POMPA DE OPEL-similara-(PTR ACELASI MOTOR, DE FAPT!) PTR A O FACE SA FUNCTIONEZE PE SAAB UL MEU??. pompa mea are codul....
04 70 50 4201..cea de OPEL nu are terminatia identica (ultimele 2 cifre difera).

MA POATE AJUTA CINEVA.STIE CINEVA VREO SOLUTIE VA ROG??? Daca montez parteaa lectronica a pompei mele (gasita BUNA in Olanda la acea companie ce mi-a verificat o)...pe PARTEA MECANICA a pompei de OPEL (identica cu pompa mea la ASPECT)..AR PUTEA FUNCTIONA?.. (avind in vedere ca partea mecanica este doar UN EXECUTANT al partii computerizate)????VA ROG AJUTATI MA CU UN SFAT- CEI CARE SINTETI IN MASURA SA O FACETI...CARE SINTETI PATZITZI SI VOI..

MULTUMESC PTR UN RASPUNS AVIZAT!....NUMAI BINE TUTUROR!
full_diesel
 
Posts: 1
Joined: 19 Sep 2013, 16:06

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby andybumbu » 27 Sep 2013, 00:04

Eu te contrazic :mrgreen: Abureli cu verdicte din astea. Pompa Bosch VP 44 se repara doar in Germania, dar o poti da pe a ta daca e defecta intr-adevar la schimb in Hu, adica iti scade din pretul celei cumparate
In Hu e cel mai tare Bosch Service de pompe de injectie diagnoza etc...intr-un sat -Kecel Bosch Service
Completeaza-ti datele in semnatura, de unde esti?

Sfatul meu e sa nu te lasi dus de nas de mecanicii de colt de strada
Parerea mea e ca pana pica pompa sunt multe alte chestii mici, e adevarat care costa, doar o electrovalva, ajunge si la cateva sute de euro, dar repet, fa o diagnoza specializata saab :idea: , altfel te usuca de bani si tot nu o repari, ba vei distruge si alte piese :?
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby Lastunel » 06 Oct 2013, 01:03

Eu am un 93 din 2003...aveam o problema similară, nu pornea mașina, mecanicul a spus scurt...pompa de injecție stricata...am verificat partea electrică, mergea...am luat partea mecanica de la alta pompa (400€ din Dezmembrari) si merge...cât o merge si asta...
SAAB 9-3 2003 VECTOR 2.2 TiD
Lastunel
Junior
 
Posts: 20
Joined: 23 May 2013, 09:04
Location: Craiova

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby Nordic_Motors » 07 Oct 2013, 11:22

Salutare,

Te ajutam noi! Suna-l pe Calin - 0744529467 sau 0729089812! I-am povestit despre problema cu care te confrunti si mi-a spus ca se rezolva doar ca va trebui sa ne vizitezi! Stabiliti detaliile telefonic!

Ganduri bune,
Andreea
Nordic Motors
andreea@nordicmotors.ro
9-7 SONETT 1971 1.7 68 CP
900 Cabrio 1995 2.3i 150 CP
9-3 2008 1.9 TID 150CP manual
Nordic_Motors
Invatacel
 
Posts: 99
Joined: 24 Jan 2011, 16:39
Location: Brasov

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby menelaus » 16 Dec 2017, 04:35

Cat costa o verificare a întregului sistem de injecție diesel la Nordic Motors? Dar repararea unui injector sau a unei pompe de înaltă presiune? Multumesc.
SAAB 9-3 The Silver Lightning (1.9 tid 120 cp 2009)
User avatar
menelaus
Senior
 
Posts: 156
Joined: 13 May 2012, 07:25
Location: Craiova

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby booster » 16 Dec 2017, 10:40

Cel mai bine ar fi sa sunati. Oricum, programari se mai fac abia in ianuarie.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby menelaus » 17 Dec 2017, 03:43

Mulțumesc:)
SAAB 9-3 The Silver Lightning (1.9 tid 120 cp 2009)
User avatar
menelaus
Senior
 
Posts: 156
Joined: 13 May 2012, 07:25
Location: Craiova

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby gfery » 17 Dec 2017, 11:24

pentru informare:

http://www.vp44diesel.de/en/pumps-vp44-psg-16

aparent cad asa de des, incat exista service care traieste din reparatia electronicii pompei. deutschland uber alles, vorsprung durch technik, DAS auto, si alte alea
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby mariansro » 17 Dec 2017, 17:29

Din ce stiu la minunea de vp44 pica ori calculatorul ori mecanica.in special pistonasul de avans.parca la buzau se reparau.
Pompele astea au fost puse pe opel bmw audi etc
93 Vector tid cu aroma de hirsch si dpf off
mariansro
Invatacel
 
Posts: 84
Joined: 15 Apr 2017, 12:14

Re: Pompa inj SAAB 93 - 2,2 tid din 2001

Postby gfery » 18 Dec 2017, 19:06

salut, dupa ceva sapaturi, aparent ceea ce ai tu defect este asa-numitul 'driver' al pompei. Adica toata electronica aia piloteaza pompa, si este o unitate separata de ECU. Nu stiu insa daca trebuie declarata ca unitate separata pe Can-bus sau nu.

Vorbeste cu Calin si eventual zi-ne si noua cum decurg ostilitatile, ca ma roade curiozitatea.
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca


Return to SAAB seria 9-3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron