Ieri in mers mi s-a aprins semnul de check engine , prima data am crezut ca e de la vreo benzina de r*h*t si nu m-am panicat foarte tare cu gandul ca dimineata ii fac plinul cu benzina de 100 si aditiv si isi revine. Dis de dimineata m-am suit in masina si am mers in pompa unde i-am dat sa bea benzina de top si am plecat cu ea sa o dezmortesc putin. Problema e ca la drum intins cand o calc se petrec niste chestii ciudate si relativ neplacute :
1. becul e tot aprins ( cel cu cehck engine )
2. turbina reactioneaza parca mai repede si acul de la turbo urca foarte repede si intra si pe rosu chiar
3. Masina trage , are nerv in ea , dar cand ridic piciorul de pe acceleratie se aude un zgomot sinistru , un harsait ciudat si care face sa mi se stranga stomacul
4. Probabil absolut fara legatura cu treaba asta , de aproximativ 3 saptamani cand ma sui in masina pute a pisat de la filtrul de polen si am toate motivele sa cred ca si filtrul de aer este extrem de imbacsit.
Daca ati mai avut probleme de gen orice idei ar fi binevenite, sper sa nu fiu nevoit sa imi las masina la Brasov cateva zile sa rezolv problema asta
Totodata , ma pregatesc pentru cea mai de rahat varianta si intreb daca stie cineva unde si cu cat pot gasi un turbocharger pentru Saab 9-3 Aero din 2001 ( b205 R ) eu tot ce am gasit pe net avea specificatia ca NU se potriveste la Aero din 2001.
Poate este printre noi un specialist care imi poate spune eventual si daca e compatibila turbina de la un NG900 din 96
Numa ' bine