Sambata ma intorceam de la peste, iar in apropierea Bucurestiului, ne-am hotarat sa facem un mic ocol (veneam dinspre Giurgiu si am zis sa mergem pana la Mihailesti sa mancam niste mici la un birt unde mergem noi des, in fine...) Ideea e ca din cauza ocolului, combustibilul initial calculat ok + o mica rezerva, a intrat pe zona rosie. Am mers ceva pe "rosu", dar nu ar fi fost prima data. DTE era aprox 50 km, deci era in ordine pana in Bucuresti unde as fi alimentat din nou. Oprim la birtul cu pricina, ne ospatam si ne intoarcem la masina sa plecam spre Bucuresti. Mentionez ca afara erau peste 40 de grade la nivelul solului si peste 35 in aer. Era incredibil de cald. Pronesc masina si ii dam bice. Merg lejer, nu ii dau talpa ca sa nu raman cu curul in drum. Dupa 5-6 km numai ce vad dintr-o data un check engine light, portocaliu, fara niciun mesaj pe sid, si fara nicio modificare in functionarea masinii. Ajung acasa, verific toate tipurile de lichid si uleiul. Totul ok. De auzit se auzea ok, nimic deosebit. Becul tot aprins.
Urc in casa, citesc pe forumul international ca ar putea fi de la emisii sau de la pompa de benzina, care sta scufundata in combustibil, acest combustibil actionand ca un lichid de racire. Neavand benzina in rezervor, pompa nu se mai raceste si astfel, incalzirea ei, da un cod de eroare. Adoua chestie pe care o banuiesc, ar putea fi de la praful de pe coclaurii pe care am mers eu la peste...am curatat debitmetrul si am scos si bateria sa resetez eroarea. sa vedem daca reapare.
Daca cineva are vreo idee, astept sugestii. Merci