by Edy » 29 Nov 2011, 11:11
Da, asa este, problema este generala iar acum ca l-ai schimbat poti sa iei linistit piatra de pe inima! Operatia a fost asa de mult pentru ca ai facut service-ul in Belgia; cred ca la Cobalcescu sau Nordic ar fi costat operatia muuuuult mai putin.
In alta ordine de idei, fratilor, cel putin odata pe saptamana verificati uleiul si lichidul de racire - nivelurile - sau la drum lung. De asemenea urmariti temperatura in bord; eu nu imi faceam griji ca na...SAABurile sunt indestructibile..
; practic asa este dar doar daca ai grija de ea.
Eram in trafic bara-la-bara in jegul de Bucurest si observ ca odata sare apa la 110 grade! Am inghetzat! Am oprit motorul imediat si am stat cu avariile 2-3 minute apoi am pornit repede pana pe o strada in lateral. Un furtun de evacuare era rece iar cel de intrare frigea deci era clar ca s-a blocat termostatul. Cine stie ce se intampla daca nu aruncam din candin cand un ochi pe ceasul de temperatura...
Altfel, masina mea nu a consumat gram de ulei in 100000 de km si de la ultimul schimb in 2000 de km a disparut un litru si ceva!!! Noroc ca verific uleiul saptamanal, altfel calam motorul! Becul la ulei se aprinde de obicei in ultimul moment, atunci cand e prea tarziu! Cand am observat lipsa de ulei, am dus masina la Nordic pentru investigatii si am descoperit aceeasi problema cu simeringul acela!
Verificati lichidele masinii saptamanal si feriti-va de belele! Deseori pentru un rahat de termostat de 35 de lei ajungi sa faci reparatii cu un cost de 1000 de ori mai mult.
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile