Cred ca putin studiu si pe acest forum ar fi fost edificator in privinta alegerii/hotararii de a detine un SAAB.
Dupa cum a spus si MP, mai sus sunt redate cateva reguli de baza pt utilizarea unui motor turbo. Oricum, ai luat-o, gata, e a ta. O sa o vinzi tocmai joi
Nu e vorba de ironii, dar oamenii de aici iubesc aceasta marca si stiu de ce au ales(vz. prima fraza a textului).
"Teama de eventualele cheltuieli ulterioare'' e ca in poanta cu cel caruia ii era frica sa nu moara in accident de avion, iar tocmai cand se uita dupa un avion a cazut in canal si a murit. Am vazut chiar si A6 nou cu cutia de viteze praf. Trage tu concluziile. Si nu te gandi ca alte masini nu se defecteaza. Orice masina sau lucru se defecteaza uneori.Diferenta e ca SAAB se defecteaza mai putin(sic!) daca e intretinuta corespunzator(adica revizii periodice si ulei de care trebuie), nu de la Lubrifin, care merge si pe Reno. Ce, parca tu sau altul nu s-a stricat la stomac vreodata si a stat pe buda ca iesea din matz precum dusul? Si daca tot se zicea pe aici ca cine isi cumpara SAAB isi ia masina pe viata, da, asa este. Dar nu pt ca nu ar mai putea sa o vanda(orice lucru de vanzare isi are cumparatorul sau atunci cand trebuie), ci pt ca este fiabila si te tine o viata(mai ales daca nu traiesti prea mult )
Ori, daca nu esti multumit de masina, macar la o intalnire dedicata sa poti ajunge. Poate ii atasezi si o remorca mica si gustam si noi din tulburelul de se pregateste
LE: Succes la revanzare!