Baia de ulei cred ca se poate da jos doar dand jos si semicadrul cu basculele. O poza cat de cat edificatoare ar fi asta
http://photo.platonoff.com/Auto/2006021 ... ar_end.jpg Baia de ulei pare sa fie fara garnitura
http://photo.platonoff.com/Auto/2006070 ... _Assembly/ BTW, siteul asta e foarte bun pt diferite how-to-uri.
Legat de pierderile pe la capacul de distributie lateral, daca te referi la capacul mic, rotund, asezat in plan vertical, la mine s-a rezolvat prin inlocuire
Reparatia s-a facut la Cobalcescu.
Tot pe tema pierderi de ulei, merita sa verifici daca nu cumva pierderea care pare sa fie de la baie e de fapt dintre cutie si motor, in care caz poate fi de la simeringul de palier. La mine asa a fost, e boala cunoscuta si documentata extensiv pe net, s-a rezolvat cu inlocuirea simeringului, care din pacate presupune destul de mult demontat (si deci costuri de manopera
)
Flansa de amortizor se numeste top strut mount, iar rulmentul top strut mount thrust bearing.