by Edy » 27 Feb 2014, 08:51
Trenul de rulare la orice OG inafara de Aero este setat pentru jenti de maxim 16 inch; Aero a avut in fabrica 17 si are modificari structurale la sasiu si tren de rulare pentru a suporta jenti mai mari. Sunt patit si nu intelegem unde este problema pana nu am studiat mai amanuntit. La OG non-Aero Simti orice pietricica cu jentile late, treci peste o denivelare si smulge volanul din mana, zgomot in rulare mai pronuntat, ai senzatie de neconfortabil, dar cine mai are jenti mari ca tine....
Totul pana cand ajungi pe drum asfaltat ca-n palma, unde vei aprecia senzatia de siguranta si stabilitate sporita! Cam asta e, e frumos sa ai o janta mare si frumoasa, insa totul vine cu un pret!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile