as vrea sa va comunic ceva. Sunt posesor de Saab 9-3 de 10 ani, si mai ales de cand am montat o instalatie GPL, imi iubesc foarte mult masina. Recomand cu caldura o instalatie GPL, chiar functioneaza foarte bine pe motorul B205, si nu cred ca apar probleme in timp (a mea are doar un an) deoarece motoarele turbo sunt obisnuite cu temperaturi mai mari.
Fiind in relatie cu ea de 10 ani, pot sa spun ca am schimbat/reconditionat cam tot, singurele piese neatinse, fiind ASB-ul (cinste bosch) si pompa de servo (cinste Pentosin CHF11S, sa nu dea necuratul sa puneti alt ulei).
Nu pentru a ma lauda scriu asta, dar din diverse motive de la financiare sau incredere, am facut eu singur majoritatea lucrarilor, unele cu ajutorul sfaturilor unor prieteni mecanici, si majoritatea cu ajutorul SAAB WIS (o aplicatie excelenta) si Haynes repair manual. Cea mai complexa lucrare a fost reparatia completa a motorului, care din cauza de posesor masina, a avut un piston spart si o camasa la un cilindru zgariata. Spun ca s-a intamplat din cauza mea, pentru ca fiind caseta de aprindere aproape stricata (partea cu detonatiile avariata), am incercat o forja, care a dus binenteles la detonatii, spargand saracul piston. Aviz celor cu DI in aceleasi conditii, mergeti dar mergeti usor.
Asadar daca aveti vreo problema, nu ezitati sa ma contactati pentru un sfat, cine stie, poate va pot ajuta. In caz ca nu sunt pe forum, sau nu primesc email cu mesaj personal (si din pacate nu mai primesc de ceva ani, pentru ca acest serviciu nu functioneaza cel putin pentru mine) ma puteti contacta telefonic la 0722515355 sau prin email la hashwood@gmail.com