by Peter » 17 Aug 2018, 16:32
Imi puteti recomanda un atelier bun in diagnoze pentru modelul meu, cel din semnatura, de preferat cat mai aproape de Craiova? Ce stiti de cei din Brasov, sunt ok, ati avut o experienta personala cu acest service? Sau poate Timisoara, sunt dispus sa fac un drum pana la una din aceste locatii. Au inceput sa mai apara ceva probleme in plus fata de ce aveam pana acum si anume: dimineata la prima cheie motorul merge rau, scoate fum alb/albastru cateva secunde ,dupa care fum negru cateva secunde. Motorul se bataie parca ar merge in doua sau trei pistoane si la plecarea de pe loc da puternic in nas. Toate aceste simptome dispar cand motorul s-a incalzit si trece pe GPL. Am verificat bujiile si sunt albe ceea ce inseamna amestec sarac sau poate asa trebuie sa fie eu avand GPL pe masina. Am mai observat ca blocul motor, de la chiuloasa in jos pe partea dinspre evacuare si laterala stanga unde este cureaua de la acesorii, e plin de ulei. Sa fie garnitura de chiuloasa?
Multumesc!
Last edited by
Peter on 26 Aug 2018, 13:43, edited 1 time in total.
Saab 9-3 hatchback SE, 2.0t , 154hp, '99.