schimbare motor cabrio.

Discutii despre seria 9-3 '97-'03

schimbare motor cabrio.

Postby evocris2006 » 03 Feb 2015, 07:30

Buna ziua, dupa cum am anuntat in familie a intrat un 9-3 cabrio din 2000 cu volan pe dreapta . Pe acesta masina am un motor b204e care este spart la pistonu 1, de 150 cai. Am alta masina un 900 cu motor b204l insa este e 185 cai O sa mut motorul b 204l pe cabrio. Intrebarea mea este ca sa am tot 185 cai trebuie mutate si calculatoarele?
Va rog sa ma ajutati si daca mai trebuie alte piese, o sa las injectia motorului spart ,sa-mi spuneti unde se afla fizic pe masina.
Cu stima Pavel Constantin
Attachments
unnamed (4).jpg
evocris2006
Senior
 
Posts: 121
Joined: 05 Jul 2014, 08:35

Re: schimbare motor cabrio.

Postby andybumbu » 03 Feb 2015, 11:01

Logic, trebuie si electronica, complet, inclusiv cablaraiele :idea:
Daca ai nevoie de un mecanic exceptional, inclusiv sudura, decupaje, rollcage etc Cipi Lupulescu-tel.0722/373457 din parte lui Bumbu :wink:
(lucreaza la intrarea in Dumbravita, chiar inainte de giratoriul Kaufland, e o spaltorie auto mare la intrare)
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3128
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: schimbare motor cabrio.

Postby evocris2006 » 03 Feb 2015, 13:52

in principiu toata treaba o so fac eu din pasiune. :D . O sa pun poze cu fiecare etapa
evocris2006
Senior
 
Posts: 121
Joined: 05 Jul 2014, 08:35

Re: schimbare motor cabrio.

Postby andybumbu » 03 Feb 2015, 14:07

Pasiunea asta :mrgreen: Doar daca ai nevoie de vreun sfat :roll:
Pai chiar te rugam sa pozezi fiecare etapa :shock: :D
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3128
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: schimbare motor cabrio.

Postby evocris2006 » 04 Feb 2015, 21:08

ma ajuta cineva cu un manual tehnic pt saab 900 sau 9-3?
evocris2006
Senior
 
Posts: 121
Joined: 05 Jul 2014, 08:35

Re: schimbare motor cabrio.

Postby vlpauto » 04 Feb 2015, 22:38

Manualul de fabrica(de utilizare) il am eu.Incerc sa gasesc si un Haynes,daca voi gasi te anunt.
Magazin de piese auto on-line.

http://vlpauto.ro/
User avatar
vlpauto
Master
 
Posts: 281
Joined: 10 Feb 2013, 16:34
Location: Bucuresti/Slobozia

Re: schimbare motor cabrio.

Postby danplux » 04 Feb 2015, 22:44

Saab 9-3/2.2 TiD/ 2001/ Alb
User avatar
danplux
Senior
 
Posts: 157
Joined: 08 Dec 2012, 10:35
Location: Constanţa

Re: schimbare motor cabrio.

Postby bullet » 05 Feb 2015, 12:58

Eu zic sa folositi mesageria privata de acum incolo pentru chestiuni de genul acesta.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: schimbare motor cabrio.

Postby evocris2006 » 06 Feb 2015, 23:06

Azi am inceput sa dau motorul jos, cel care urmeaza sa il pun pe cabrio. merge destul de greu pt. ca nu am groapa sau elevator plus ca am probleme cu o planetara , nu se deface piuliata.(am apelat la flex)
Va tin la curent...
Attachments
saab1.jpg
evocris2006
Senior
 
Posts: 121
Joined: 05 Jul 2014, 08:35

Re: schimbare motor cabrio.

Postby codau radu » 06 Feb 2015, 23:19

Sa ai spor. Asteptam evolutia operatiei
SAAB 93 SS 1.9 TID VECTOR 150 hp 2006
User avatar
codau radu
Invatacel
 
Posts: 88
Joined: 25 Oct 2014, 07:09
Location: Roman NT

Re: schimbare motor cabrio.

Postby manolodsv » 06 Feb 2015, 23:32

Merge treaba cu programul ? Sa ai bafta 8-).

Sent from my P7_Xtreme using Tapatalk 2
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1995
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: schimbare motor cabrio.

Postby andybumbu » 06 Feb 2015, 23:34

imprumuta o girafa-macara :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3128
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: schimbare motor cabrio.

Postby cipsu » 07 Feb 2015, 08:42

instalatia electrica ar trebui sa se potriveasca, ar trebui ECU de 185 codat pe DICE si sa mearga Nu sunt 100% sigur dar cred ca versiunea de 185 nu are senzori in plus sau alte elemente suplimentare fata de cea de 154. Stiu insa ca diferenta de la B204L la B204R sta in ECU, turbina si intercooler, in rest totul este interschimbabil.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 472
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: schimbare motor cabrio.

Postby evocris2006 » 07 Feb 2015, 09:41

Depfapt cipsu pe cabrio este b204 e, nu stiu cați cai are. Motorul de îl pun este b204l. De 185.
evocris2006
Senior
 
Posts: 121
Joined: 05 Jul 2014, 08:35

Re: schimbare motor cabrio.

Postby cipsu » 07 Feb 2015, 10:00

deci, daca vb despre conversie B204E T5 la B204L T5 diferenta este ca la B204E nu ai valva de boost. Avand in vedere ca tu schimbi tot motorul inseamna ca schimbi si corpul clapeta, impreuna cu sistemul de de vacuum care controleaza valva de boost.

Parerea mea este ca trebuie sa te asiguri ca ai instalatia electrica pentru valva de boost prezenta si ca ai cum sa codezi ECU masinii donatoare pe DICE-ul cabrioletului. (T5 Suite/Tech II)

sursa: Saablink.com

MY 94-98 (ng900)
B204L - 185hp, T25 turbo, non-x-flow IC - Trionic 5 (HOT)

MY98 (og9-3)
B204L - 185hp, T25 turbo, non-x-flow IC - Trionic 5 (HOT)

MY99
B204E - 154hp, T25 turbo (lacks MV), non-x-flow IC - Trionic 5
B204L - 185hp, T25 turbo, non-x-flow IC - Trionic 5 (HOT)
B204R - 200hp, T25 turbo (strengthend WG actuator), x-flow IC - Trionic 5 (HOT or just R)
B235R - 230hp, TD04 turbo, x-flow IC - Trionic 7 (Viggen)

MY00
B204E - 154hp, T25 turbo, non-x-flow IC - Trionic 5
B205L - 185hp, GT17 turbo, x-flow IC - Trionic 7 (HOT)
B205R - 205hp, TD04 turbo, x-flow IC - Trionic 7 (Aero)
B235R - 230hp, TD04 turbo, x-flow IC - Trionic 7 (Viggen)

MY01->
B205E - 154hp, GT17 turbo, x-flow IC - Trionic 7
B205L - 185hp, GT17 turbo, x-flow IC - Trionic 7 (HOT)
B205R - 205hp, TD04 turbo, x-flow IC - Trionic 7 (Aero)
B235R - 230hp, TD04 turbo, x-flow IC - Trionic 7 (Viggen)

Difference between Trionic 5 and 7 is mainly the MAF which the T5s don´t have and the B2x5-engines are of a "low friction" type, ie other pistons and cylinder walls (pistons typically less sturdy due to thinner material).
T25 and GT17 are Garrett turbos, TD04 Mitsubishi.
The B204E lacks the Magnetic Valve that controls boost, it runs on base boost only.
Difference between B204L and R are WG actuator, IC and ECU
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 472
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Next

Return to SAAB seria 9-3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron