P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Discutii despre seria 9-3 '97-'03

Re: P0107 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby andybumbu » 07 Feb 2015, 15:52

Inteleg eu, dar cum am mai zis trebuie sa depasesti momentul ala, e o falsa prejudecata :idea:
Cand rulam cu C4-ule, remorca dupa el, DTE-ul imi spunea de ex 950km urban...innebuneam :lol:
In dec-ian fiind si cu remorca dupa bestie inspre Ro, full-full+ iarna, consum intre 8%-9,5% cu niste vanturi din toate partile :lol: :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3135
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: P0107 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby cipsu » 07 Feb 2015, 16:03

C4 1,6 HDI 8V este cea mai economica masina pe care am avut-o/vazut-o. Sub 4l/100km extern :)
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 472
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: P0107 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby andybumbu » 07 Feb 2015, 16:08

16 valve are cipsule :wink: , difera doar puterea& cuplul, respectiv pt 6 trepte 110cp iar pt 5trepte cum am avut eu 92cp
cu un plin faceam lejer>1000km urban, iar extraurban 2,8% in sus :lol: :lol: :lol:
HDi-urile de la grupul PSA, sunt dupa parerea mea cele mai reusite, in schimb benzinarele aspirate, nu...
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3135
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: P0107 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby cipsu » 07 Feb 2015, 16:15

De 92CP am avut si eu, eu stiam caeste varianta cu 8V dar nu ma contrazic ca este poveste cam veche. Senzationala masina, oricum.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 472
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby Peter » 27 Jan 2016, 20:13

Apropo ce inseamna Bank 1 si Bank 2? Codul OBD din titlul topicului imi apare iarasi la scanarea cu ELM si nu stiu motivul.Check engine intermitent in bord, se stinge dupa ce pornesc motorul. Pe SID e totul ok la punerea contactului. Am observat ca dupa un drum mai lung, Calafat- Bucuresti si retur, check engine nu a mai aparut cam doua saptamani.Cred ca mersul numai oras nu-i prieste.
Saab 9-3 hatchback SE, 2.0Turbo , 154hp, '99.
Peter
Invatacel
 
Posts: 69
Joined: 02 Nov 2014, 20:57
Location: Calafat

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby Peter » 29 Apr 2017, 17:56

Va salut!
Amgasit o descriere destul de tehnica si pe intelesul tututor al acestui cod care ma sacaie de ceva timp:
P0171 - Codul de eroare OBD-II Sistemul de combustibil prea lent (banca 1)
Experții noștri din domeniul automobilelor au reunit următoarele informații despre codul de diagnosticare P0171. Am furnizat simptomele comune care apar atunci când acest cod este setat împreună cu reparațiile frecvente care abordează problemele legate de codul P0171.
Codul de eroare OBD II
• OBD II P0171
Definiție cod defect
• OBD II P0171 Sistemul de combustibil prea lean (banca 1)
Simptome
• Verificați Lumina motorului se va aprinde
• În unele cazuri, șoferul nu poate observa condiții nefavorabile
• În alte cazuri, pot apărea probleme de performanță, cum ar fi lipsa puterii de accelerare și unele "tuse"
• Este posibil ca vehiculul să aibă probleme la ralanti, mai ales atunci când este cald sau când stați la o iluminare
Probleme frecvente care declanșează codul P0171
• Software-ul PCM trebuie actualizat
• Scurgeri de vid (garnituri pentru galeri de admisie, furtunuri vidate, furtunuri PCV etc.)
• Senzorul de debit de masă al aerului (MAF)
• Filtrul de combustibil introdus sau pompa de combustibil slabă
• Injectori de combustibil cu injectori sau murdari
Misdiagnostic comun
• Senzori de oxigen
Gaze poluante expulzate
• NOX (Oxizi de azot): Unul din cele două ingrediente care, atunci când sunt expuse la lumina soarelui, provoacă smog
• HC (Hidrocarburi): picături nealterate de combustibil brut care miros, afectează respirația și contribuie la smog
Cele elementare
Motoarele cu combustie funcționează prin arderea unui amestec aer / combustibil de circa 14,7 până la 1-14,7 părți aer la 1 parte combustibil. Când raportul de aer se situează sub 14,7 părți, se numește amestec "bogat". Dacă aerul se ridică peste 14,7 părți, se numește amestec "slab".

Amestec bogat = Prea mult combustibil, aer insuficient
Lean Mixture = prea mult aer, nu suficient de combustibil

Pentru a menține funcționarea corectă a motorului, modulul de control al motorului Măsoară conținutul de oxigen din senzorii de evacuare cu oxigen și face ajustări amestecului prin injectarea mai multor combustibili.

Modulul de comandă funcționează în parametri specifici și în condiții normale, va aduce ajustări minore la amestecul de aer / combustibil. Când aceste ajustări devin prea mari, este setat un cod de eroare. Când codul P0171 este setat, senzorii de oxigen detectează prea puțin oxigen în evacuare, iar modulul de comandă adaugă mai mult combustibil decât cel normal pentru a susține amestecul adecvat de aer / combustibil.

P0171 Teoria diagnosticului pentru magazine și tehnicieni
Când un vehicul are codul de eroare P0171, înseamnă că calculatorul nu mai poate regla automat amestecul dintre aer și combustibil. Codul P0171 se aplică motoarelor cu 4 cilindri (banca 1), deoarece acestea au în general o singură bancă. Dacă aveți un motor V6 sau V8, puteți obține un cod P0174 și se referă la Bank 2.
Când codul spune că sistemul de alimentare cu combustibil este "prea slab", înseamnă că calculatorul a adăugat din ce în ce mai mult combustibil, numit "Fuel Trim" pe termen lung. În mod ideal, caroseria de combustibil pe termen lung ar trebui să fie aproape de 1 până la 2 procente. Când este setat un cod P0171, înseamnă că turația de combustibil este de la 15% până la 35% compensată. Când se întâmplă acest lucru, computerul știe că există o stare necorespunzătoare în controlul sistemului de alimentare cu combustibil.
Primul pas în diagnosticarea unui cod P0171 este de a examina cel puțin trei intervale ale numerelor de lungire a combustibilului pe un scaner. Verificați citirea la mers în gol - 3000 RPM descărcate și 3000 RPM cu încărcare de cel puțin 50%. Apoi, verificați informațiile despre cadranul de îngheț pentru cod pentru a vedea care dintre raza (e) au eșuat și ce condiții de funcționare au fost.
Înainte de a ajunge în principalele cauze ale P0171, să explorăm de ce acest cod contează.
De ce are un cod P0171 și funcționează "prea lean"?
Autovehiculele "Lean" și camioanele ușoare sunt vehicule extrem de poluante. Cea mai mare parte a poluării cu NOx, care este otrăvitoare și poate provoca astm, este cauzată de vehicule care funcționează prea slabă. De asemenea, o mașină slabă poate funcționa necorespunzător, ceea ce pune combustibilul brut (HC) în convertorul catalitic, ceea ce poate duce la deteriorarea internă și la intrarea în atmosferă. Când vă aflați în spatele unei mașini sau a unui camion care nu funcționează corect, vă arde ochii. În comparație, un motor "bogat" care funcționează (unul care nu provoacă neclarități ca rezultat) nu are miros (CO este inodor) sau puteți detecta un miros de ou putregai, care este dioxidul de sulf produs de convertorul catalitic.
P0171 nu este o problemă cu senzor de oxigen. Înainte ca un cod P0171 să fie posibil, calculatorul a executat mai întâi o serie de teste pentru a valida citirile de la senzorii de oxigen. Deoarece senzorii de oxigen și-au depășit testele de pregătire și nu au stabilit coduri, calculatorul sa uitat apoi la ajustarea Fuel Trim. Când calculatorul a determinat amestecul aer-combustibil să fie prea slab, acesta a setat codul P0171.
Care sunt unele cauze comune ale codului P0171?
Verificați întotdeauna să vă asigurați că nu există o actualizare a software-ului PCM datorată sau disponibilă. De multe ori, pe măsură ce motorul vehiculului este purtat, software-ul Fuel Map al PCM compensează incorect această condiție. Amestecul de combustibil devine slab și în cele din urmă seturile de coduri.

O scurgere de vid este foarte frecventă. Ar putea fi un furtun PCV sfâșiat, o bootă de aer de ruptură sau chiar o garnitură ruptă pe jojă (joja este o parte a sistemului PCV și dacă nu se sigilează, prea mult aer neimprimat va intra în motor). Nu excludeți o supapă EGR lipită / scurgeri sau o garnitură de evacuare EGR sau galerie de admisie. Dacă este un motor V6 sau V8 și codul este doar pe o latură / bancă, ar putea fi o garnitură de galerie de admisie defectă sau un colector cracat / scurgeri.
Ce se întâmplă dacă nu există scurgeri de vid și coduri P0171 este setat?
Un senzor de debit de aer de masă "sub raport" Poate fi o cauză comună a codului P0171. În esență, acest lucru înseamnă că senzorul de debit de aer le spune computerului că aerul care intra mult mai puțin în motor decât de fapt este.
Deoarece senzorii de oxigen îi spun computerului că este nevoie de mai mult combustibil, acest lucru cauzează confuzie în computer, deoarece senzorul de debit de aer în masă mai spune că există prea puțin aer și senzorul de oxigen raportează că amestecul este încă prea slab. Computerul a încercat să compenseze, dar deoarece rezoluția este imposibilă, acesta stabilește codul. Este important să se precizeze că senzorii de oxigen sunt corecți - amestecul de combustibil este prea slab. În acest caz, contorul sau senzorul de debit al aerului raportează în mod incorect cantitatea reală de aer introdus în motor.
Cum știu dacă problema este senzorul de debit de aer în masă?
Există un "test de adevăr" foarte eficient pentru orice senzor de debit de aer de masă. Porniți motorul, lăsați-l să se rotească, apoi verificați citirea presiunii barometrice pe datele dispozitivului de scanare. În cazul în care citirea este de aproximativ 26,5 Hg și sunteți aproape de nivelul mării, știți că aveți un Defect Air Flow Meter, deoarece vă spune că sunteți la aproximativ 4500 de metri deasupra nivelului mării. (Aceste tabele de conversie vă vor ajuta.) Când senzorul de debit de aer masic vede această citire barometrică, își reglează tabelul de densitate a aerului și apoi "sub rapoarte" valoarea reală a aerului care intră în motor. Acest lucru se datorează faptului că senzorul de presiune barometric este, de fapt, parte a senzorului de debit de aer de masă.
Uneori, senzorul de debit de aer și firul de detectare se acoperă cu murdărie, praf sau reziduuri de ulei, care pot seta și un P0171. Curățarea senzorului ar putea ține probleme pentru o vreme, dar eventual, senzorul MAF ar trebui înlocuit. Asigurați-vă că filtrul de aer și carcasa acestuia sunt murdare, praf și fără ulei. Dacă curățați și înlocuiți filtrul și carcasa acestuia după cum este necesar, veți preveni eșecul noului MAF.
Cauze suplimentare ale codului P0171
• Un filtru de combustibil conectat sau o pompă de combustibil care funcționează necorespunzător poate seta codul P0171. Calculatorul aude (cu precizie) de la senzorul de oxigen că amestecul de combustibil este prea slab, astfel încât calculatorul continuă să mărească cantitatea de combustibil livrată în camerele de combustie. Dar în acest caz sistemul de alimentare nu poate crește cantitatea de combustibil.
• Dacă tot nu puteți găsi problema, asigurați-vă că verificați și verificați dacă presiunea combustibilului și livrarea sunt la parametrii specifici. În cazul în care presiunea și volumul combustibilului sunt bine controlate, cuplați injectoarele și efectuați teste de scurgere și / sau debit a injectorului pentru a vedea dacă acestea sunt capabile să livreze suficient combustibil. Gazul murdar / contaminat poate conecta injectoare cu siguranta si poate declansa aceste coduri slabe.

E o traducere facuta de google destul de buna, problema mea este ca nu reusesc sa indentific senzorul MAF, cel care citeste debitul de aer si presiunea din admisie. Daca stie careva dintre voi il rog sa ma ajute,eu sunt aproape sigur ca acesta e vinovatul si sunt dispus sa-l cumpar dar sa stiu ce cumpar.
Saab 9-3 hatchback SE, 2.0Turbo , 154hp, '99.
Peter
Invatacel
 
Posts: 69
Joined: 02 Nov 2014, 20:57
Location: Calafat

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby gfery » 29 Apr 2017, 20:28

Deci, inainte sa mergem mai departe, codul asta de eroare apare atunci cand amestecul este CONSIDERAT prea sarac de catre ECU. Motivele pot fit:

- prea mult aer
- prea putina benzina
- eroare de masuratoare - senzori

Pe rand:
1. Prea mult aer poate insemna ca trage aer fals pe undeva, desi daca trage destul ca sa apara eroarea asta, ar mai aparea si altele; dar trebuie verificate vacuumurile, furtunele de la intercooler si in general orice tubulatura care este dupa debitmetrul de aer. Mai poate insemna debitmetru de aer (acel MAF) decalibrat - foarte posibil si usor de verificat prin inlocuire.

2. Prea putina benzina poate insemna: injectoare semi-imbacsite, pompa de benzina slabita sau regulator de presiune in rampa de injectie slabit.

3. Erorile de masura inseamna de obicei senzor lambda amonte (adica prima sonda, inainte de catalizator) defecta sau decalibrata.

E relativ usor de depistat care dintre astea cauzeaza problemele tale, dar cu Tech2, vizualizand datele in timp real. Asa cu diagnoza generica e greu sa iti dai seama.

Daca te pot ajuta cu ceva, da-mi de veste.

Spor!
gfery
Senior
 
Posts: 242
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby Peter » 29 Apr 2017, 21:30

Mersi pentru interventie!
Da, cam asa e dar, exista intotdeauna un dar, la scanare in mers a masini de cei la care am fost sa montez gpl, a rezultat un amestec bogat cu toate ca acest cod indica un amestec sarac tocmai din cauza acestui senzor MAF, zic eu. Aceasta situatie e descrisa mai sus. Eu vreau sa stiu codul piesei, MAF, pentru ca vreau sa-l comand. Pe siturile de piese auto acest senzor are o forma pe care eu nu o recunosc ca fiind de la masina mea.
Piesa e usor de indentificat pe masina, ea se afla pe galeria de admisie, adica conducta aia groasa care vine de la intercoler, e la mintea cocosului. Asa ca cei de la firma de montaj gpl au refuzat sa-mi puna instalatia pana nu rezolv aceasta problema. Pot pune o poza cu pozitia acestui senzor. Inca un lucru care ma face sa cred ca MAF-ul e defect e faptul ca indica si o presiune mica la turbo 0,3 bar, treaba e ca masina trage de rupe asfaltul :mrgreen: .
Deci, stie cineva codul senzorului MAF?
Saab 9-3 hatchback SE, 2.0Turbo , 154hp, '99.
Peter
Invatacel
 
Posts: 69
Joined: 02 Nov 2014, 20:57
Location: Calafat

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby gfery » 30 Apr 2017, 07:09

asta este MAF-ul tau - Mass Airflow Meter

http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... ensor/598/

aici ai variante mai ieftine un pic:

http://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=4780185

presiunea din galeria de admisie nu este masurata de acest senzor, ai altul care se numeste MAP - Manifold Absolute Pressure sensor.

Nu stiu exact valorile, dar masina ta la 150 de cai este varianta cu turbo cu presiune mai mica, 0.3bar peste presiunea atmosferica nu e ceva anormal. De asemenea, ca sa imi dau cu parerea ar trebui sa stiu mai multe despre cum s-a facut masuratoarea. Ca daca ai pus un manometru pe galeria de admisie la relanti atunci 0.3 bar presiune absoluta insemna depresia normala la un motor sanatos, n-are nici o treaba cu turbo.

"Trage de rupe" nu o descriere care sa ne ajute prea mult. Schema de tratare a erorii de mai sus in manualul de service este ca se verifica intai pompa de benzina si regulatorul de presiune din rampa de injectie, abia apoi se trece la admisia de aer. Totodata, trebuie sa fie absente alte erori, pentru ca daca mai apar si altele, atunci eroarea asta se trateaza foarte diferit.

Ca sa intelegi mai exact, eroarea P0171 apare atunci cand ECU este obligat pentru a obtine Lambda=1 sa dea o corectie suplimentara de benzina injectata mai mare de +25%. Adica comanda deschiderea injectoarelor mai mult timp pentru a obtine amestecul dorit. Daca presiunea benzinei din rampa de injectie este prea mica, simptomul este exact asta, se lungesc timpii de injectie - ori ai pompa slabita, ori regulatorul scapa si lasa presiunea mica. E usor de verificat, pui un manometru pe stutul ala ca un ventil de roata de pe rampa si vezi sa faca macar 3.5 bar la relanti. Daca nu face, ai gasit problema.

Abia apoi are sens sa te uiti la debitmetru ca la o posibila cauza, in sensul in care e imbacsit sau sensibilitatea elementelor de masura a scazut si indica aer putin cand de fapt intra mai mult si ECU e obligat sa compenseze.

Dar repet, fara niste masuratori exacte pe tech2 inainte si dupa, o sa tot schimbi piese si senzori pana cand da norocul peste tine sau te saturi de bagat bani - nu putini, ai vazut ce preturi au MAF-urile astea mai vechi.

Spor!
gfery
Senior
 
Posts: 242
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby Peter » 30 Apr 2017, 09:36

Se complica putin treaba. Pe motorul B204E nu exista debitmetrul sugerat de tine, MAF. In schimb exista doi senzori care, banuiesc eu, masoara debitul, presiunea si cred altitudinea.Unul e pe admisie aproape de corpul clapetei , celalalt e pus pe bara de rigidizare dintre cele doua telescoape si are un furtunel de vid care duce in corpul clapetei. Am poze dar nu reusesc sa le atasez, ceva nu merge la sit sau eu m-am tampit.
Problema este ca in zona service-urile nu au tech-ul 2. Masuratorile se fac cu diagnoze generice sau alte aiureli. Nu stiu cu ce au testat masina cei de la gpl, au facut o tura cu masina dupa care au venit si mi-au comunicat ca masina nu corespunde tehnic, adica: presiune mica pe turbo, amestec bogat, un cod de eroare stocat C15555, si senzorul de presiune da date eronate.
Attachments
IMG_20170430_100525.jpg
Last edited by Peter on 30 Apr 2017, 12:18, edited 1 time in total.
Saab 9-3 hatchback SE, 2.0Turbo , 154hp, '99.
Peter
Invatacel
 
Posts: 69
Joined: 02 Nov 2014, 20:57
Location: Calafat

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby Peter » 30 Apr 2017, 09:39

Mai incerc o poza.
Attachments
IMG_20170430_100616.jpg
Saab 9-3 hatchback SE, 2.0Turbo , 154hp, '99.
Peter
Invatacel
 
Posts: 69
Joined: 02 Nov 2014, 20:57
Location: Calafat

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby Peter » 30 Apr 2017, 12:25

Si inca una. Se vad cei doi senzori, cel de pe admisie si cel de pe bara de rigidizare.
Attachments
IMG_20170430_125608.jpg
Saab 9-3 hatchback SE, 2.0Turbo , 154hp, '99.
Peter
Invatacel
 
Posts: 69
Joined: 02 Nov 2014, 20:57
Location: Calafat

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby gfery » 30 Apr 2017, 15:08

ia fii atent ce zic astia:

"The 1999 turbo cars (T5 engine management) do not use a mass airflow sensor. They use a method called speed density to calculate airflow. Basically it measures the intake air temperature, reads intake manifold pressure and reads the throttle position sensor to calculate airflow.

If you have an air leak of some kind be sure to check the purge valve hose a the back side of the intake manifold (passenger side). They break and cause a lot of mixture issues."

Deci nu ai MAF, T5-ul deduce altfel cantitatea de aer bagata in motor. Chestia aia din ultima poza in care intra furtune (pe partea dreapta a masinii) este supapa de purjare. Verifica furtunele care intra in aia sa nu traga aer.

Intre timp incerc sa vad daca pot face rost de manualul de service pentru masina ta, nu am decat pentru 9-3 2003 si dupa.

Insa chiar si asa, fara o diagnoza care sa scoata toate erorile memorate in masina in mod corect, e un pic inutil sa incercam sa diagnosticam pe net. Nu gasesti pe nimeni care are tech2 sa te ajute?

Pune te rog si VIN-ul sa caut exact ce piese sunt disponibile.

Spor!
gfery
Senior
 
Posts: 242
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby gfery » 30 Apr 2017, 15:16

Senzorul de pe bara de rigidizare este MAP-ul, il gasesti aici daca ai nevoie:

http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... e/1014631/
http://www.epiesa.ro/senzor-presiune-ga ... 025484.htm

Senzorul dinainte de clapeta de acceleratie este senzorul de temperatura aer admisie, il gasesti aici:

http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... e/1019765/
http://www.epiesa.ro/senzor-temperatura ... 917926.htm

Mai sap
gfery
Senior
 
Posts: 242
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

Postby Peter » 30 Apr 2017, 16:31

Multumesc mult pentru ajutor!
Lucrurile incep sa se limpezeasca. Deci, VIN sau sau serie de caroserie este:YS3DF55T6X2055639.
Pot sa-ti spun ca am verificat si inlocuit toate furtunasele gasite crapate sau rupte, au fost destule atunci cand am cumparat masina, inclusiv la acea supapa de purjare. Nu am gasit pe nimeni care sa aiba tech2, am un prieten in Craiova cu saab aero cel de pana in 2002, care la fel, nu a gasit in ditamai orasul acest tech2.
Acum eu am sters codul de eroare cu un elm 327 si nu a mai aparut dar o sa-l afiseze iar dupa un timp. Ce am observat pe elm, ca la rece presiune in turbo se ridica la 0,8 bar, atat scoate turbo la mine maxim.

Azi am mai patit una,s-a spart un furtun de apa cand ma intorceam de la tara, cel care duce in calorifer am temperat-o putin a ajuns apa pe la 120 de grade. Sid-ul ma avertizat ca am nivelul mic in borcan dar eu, ca un capcaun ce sunt, am sters informatia si am mers pana ce am vazut ca acul se duce in sus. Imi vine sa ma iau la palme, sunt catranit rau, e posibil sa-mi fi ars garnitura de chiuloasa. Nu stiu unde gasesc furtunul in cauza, daca ma poti ajuta si cu aceasta problema iti raman foarte indatorat.
O zi buna!
Saab 9-3 hatchback SE, 2.0Turbo , 154hp, '99.
Peter
Invatacel
 
Posts: 69
Joined: 02 Nov 2014, 20:57
Location: Calafat

PreviousNext

Return to SAAB seria 9-3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest