mariansro wrote:Am scris.corect.iat= intake air temperature.iac e motorasul de relanti.
Clapeta cate furtune intra in ea? Gaurile alea unde intra furtunasele sunt libere?
Scuze, nu sunt obisnuit cu toate prescurtarile, am vazut dupa ce am scris ce inseamna iat. Te referi la corpul clapetei? Nu am numarat cate furtunase intra dar sunt destule si sunt schimbate toate(erau crapate) si bagate bine in stuturi. Nu am unde sa testez senzori gen intake air temperature, am povestit mai sus ca nu exista diagnoza tech2 in Craiova.
Acum( azi s-a intamplat) mai am un cod de eroare P1171 SHORT TERM FUEL TRIM (FT), MAX. VALUE - WEAK MIXTURE., e check engine aprins permanent, cred ca e de la gpl, l-am pus recent nu au apucat sa faca toate reglajele. A pornit mai greu si turometrul nu s-a mai dus in 1800 de ture cum facea pana acum ci pe la 1200 si parca mai chinuit, dadea sa se opreasca. Rog pe cei care au gpl sa-mi spuna daca au avut acest cod de eroare.