Page 4 of 4

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

PostPosted: 05 Jun 2017, 21:43
by Peter
mariansro wrote:Inca ceva.clapeta de acceleratie e curatata? Nu is specialist la saab.dar principiul e cam acelasi.

Am verificat clapeta de acceleratie, e curata, nu e intepenita merge foarte usor.

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

PostPosted: 06 Jun 2017, 20:59
by mariansro
Am scris.corect.iat= intake air temperature.iac e motorasul de relanti.
Clapeta cate furtune intra in ea? Gaurile alea unde intra furtunasele sunt libere?

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

PostPosted: 06 Jun 2017, 22:01
by Peter
mariansro wrote:Am scris.corect.iat= intake air temperature.iac e motorasul de relanti.
Clapeta cate furtune intra in ea? Gaurile alea unde intra furtunasele sunt libere?


Scuze, nu sunt obisnuit cu toate prescurtarile, am vazut dupa ce am scris ce inseamna iat. Te referi la corpul clapetei? Nu am numarat cate furtunase intra dar sunt destule si sunt schimbate toate(erau crapate) si bagate bine in stuturi. Nu am unde sa testez senzori gen intake air temperature, am povestit mai sus ca nu exista diagnoza tech2 in Craiova.
Acum( azi s-a intamplat) mai am un cod de eroare P1171 SHORT TERM FUEL TRIM (FT), MAX. VALUE - WEAK MIXTURE., e check engine aprins permanent, cred ca e de la gpl, l-am pus recent nu au apucat sa faca toate reglajele. A pornit mai greu si turometrul nu s-a mai dus in 1800 de ture cum facea pana acum ci pe la 1200 si parca mai chinuit, dadea sa se opreasca. Rog pe cei care au gpl sa-mi spuna daca au avut acest cod de eroare.

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

PostPosted: 06 Jun 2017, 22:20
by mariansro
La unele stuturi in care intra furtunasele gaurile sunt foarte mici si predispuse sa se infunde.da relanti instabil si alte bube.iat-ul il poti masura cu ohmetrul.deobicei e un ntc.dar nu știu de cati ohm la 25 grade.

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

PostPosted: 07 Jun 2017, 08:31
by Peter
Nu am verificat gaurile la stuturi, am dedus ca functioneaza toate pentru ca dupa inlocuirea furtunelor de vid relantiul sa linistit.

Re: P0171 Powertrain System too Lean (Bank 1)

PostPosted: 07 Jun 2017, 16:08
by Peter
Apropo de schimbat pompa de benzina. Am verificat azi sa vad daca am acces la pompa si stupoare, nu am. Trebuie dat rezervorul de benzina jos sau taiata tabla de deasupra capacului pompei asa cum am vazut pe youtube. Cred ca e cea mai mare gafa pe care o poate face un proiectant sau constructor de masini, parerea mea. Am sunat pe la dezmembrari si au confirmat aceasta problema, e multa munca si durere de cap. La momentul asta sunt nervos si injur la greu, asa pe olteneste cu talent :mrgreen: Nu mai schimb pompa pana nu o crapa de tot.
Good luck!