O lista lunga ...

Discutii despre seria 9-3 '97-'03

O lista lunga ...

Postby uninvited66 » 30 Mar 2015, 12:37

O sa spun foarte multe lucruri in acest topic, cine are rabdare sa il citeasca ii multumesc foarte mult iar orice parere si orice ajutor este binevenit ! Voi numerota problemele cu 1) , 2), 3) etc.

1) Motorul. In primul rand, am o bijuterie de SAAB din 2002, 2.0 Turbo, 205 CP, Cutie manuala. Am facut o inspectie a motorului am schimbat ulei, filtre tot ce trebuie. Am vazut ceva ce nu este la locul lui la motor, ceva ce nici un mecanic din orasul mic in care stau nu a fost competent sa imi detalieze problema.
Voi incarca cateva poze, nu foarte reusite sa observati la ce ma refer, si din ca vad parca iese si putin ulei prin acea zona !

Image
Image
Image

Bun asta ma intereseaza cel mai mult , acum sa trecem la interior !

2) Turbo. Nu am nici o problema, masina fuge destul de tare din punctul meu de vedere. Doar ca, dupa cateva ore de cautat pe youtube, am vazut acul de la turbo la unii fugind pe rosu, in schimb al meu, cat de tare m-as da la ea, nu trece de protocaliu, se opreste intre rosu si portocaliu. Ma refer la acest indicator !

http://s24.postimg.org/m4zlbchj9/turbo.jpg



3) Afisajul electronic. Locul de pe bord unde sunt afisate consumul, temperatura, muzica, etc are foarte multi pixeli lipsa, iar la partea climatornica nu se mai vad decat niste linii. Am cautat pe net si am gasit doar prin America niste folii care se inlocuiesc iar apoi merge totul ca nou. Are cineva idee unde in Romania pot da comanda de asa ceva, sau unde gasesc saab-uri dezmembrate ?


4) Unde sunt butoanele de incalzire in scaune, in partea dreapta exact langa buton, este un btuon fals cu o gaura in el si ceva de metal sub o forma rotunda. De cate ori pornesc motorul , si dupa ce il opresc cam 5 minute, se aude acolo in zona aia ca un ventilator de calculator ce se invarte si atinge de un plastic, un sunet foarte deranjant !


Astea sunt problemele principale care ma rod cel mai tare si nu stiu ce sa fac ! Va multumesc anticipat pentru ajutorul acordat si ma scuzati pentru eventualele greseli gramaticale, sunt intr-o pasa proasta cu sanatatea iar concentrarea mea nu este prea buna !
uninvited66
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 30 Mar 2015, 11:41

Re: O lista lunga ...

Postby vlpauto » 30 Mar 2015, 13:06

Salutare,

1. Simering axa cu came - se schimba(problema destul de comuna)

2. Cred ca este normal daca mergi cu presiune stock

3. Este pe forum userul hashwood care repara afisaje

4. "Asa face ele" la fel este si la mine si la inca cateva pe care le-am mai vazut,este un mini-ventilator care mai merge 5 minute dupa oprirea motorului.

Bafta!
Magazin de piese auto on-line.

http://vlpauto.ro/
User avatar
vlpauto
Master
 
Posts: 293
Joined: 10 Feb 2013, 16:34
Location: Bucuresti/Slobozia

Re: O lista lunga ...

Postby uninvited66 » 30 Mar 2015, 13:19

Bun, scurt si la obiect. simeringul de care zici, trebuie sa il schimb sau nu are nici o treaba, e ok asa cum este in poze?


Presiunea aia stock ( din farbica ) cum se da mai mare :) ?



Multumesc o sa il contactez cat mai curand !




"ASA FACE ELE" :))) , il pot schimba usor ? uneori parca e tractor , daca apas cu mana pe plastic parca se aude mai incet !
uninvited66
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 30 Mar 2015, 11:41

Re: O lista lunga ...

Postby uninvited66 » 30 Mar 2015, 13:32

Mi-a trimis un mecanic o poza si imi arata acolo un capac de metal, da-mi un link catre site-ul tau de unde comand simeringul si capacul ... sunt incepator :)
uninvited66
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 30 Mar 2015, 11:41

Re: O lista lunga ...

Postby vlpauto » 30 Mar 2015, 14:24

Cu simeringul este usor si in acelasi timp complicat,eu nu am reusit sa il iau pentru masina mea pe cel bun(sunt mai multe dimensiuni),eu l-am desfacut masurat si m-am dus cu el in mana la magazin si am luat unul identic.

Link catre site gasesti in semnatura mea.

Bafta!
Magazin de piese auto on-line.

http://vlpauto.ro/
User avatar
vlpauto
Master
 
Posts: 293
Joined: 10 Feb 2013, 16:34
Location: Bucuresti/Slobozia

Re: O lista lunga ...

Postby bullet » 31 Mar 2015, 21:26

Punctul 4: Ala e senzorul de temperatura interioara de la sistemul de climatizare. Ventilatorul respectiv trage aer catre senzor pt a citi temperatura din interiorul masinii. Se scoate usor, are doua cleme, sus si jos, il cureti de praf si pui foarte foarte putin ulei de mecanisme fine pe axul ventilatorului ca sa rezolvi problema scartaitului.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti


Return to SAAB seria 9-3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron