Dupa parerea mea
, ce este nou...elimina subiectivitatea, uzura, lovituri dure, cu rezultate-efecte intarziate, adica fisuri, indoiri, scurgeri etc.
Un monroe, sachs, bilstein, boge- normale, cu calitatile de plecare pt. fiecare producator, sunt 100% mai safe& de incredere decat orice telescop ca sa zic rulat, adica poti sa ai telescoape rulate real 10000km, dar uzate cat altele in 100000Km !!!!!! si invers
Tot la fel de adevarat este si ceea ce enunta Lucian sau altii, adica la telescoapele speciale, de super firme producatoare sau cu modele de varf, vezi Ohlins, KW, Bilstein racing, etc, exista acele kit-uri de revizie-reparatie, care implica obligatoriu, ca un nene Vasile sa intre in maruntaiele unui telescop rulat-uzat, dar atentie fara accidente! si sa-l readuca la viata, motivul este unul foarte simplu, costurile unui set de top, pornesc de la cam minim 1000euro si urca lejer catre 8000-10000euro, sau vreo 100000euro formula one
iar folosirea acestor kit-uri reduc enorm costurile
Tot la fel de adevarat este ca daca schimbi telescoapele sau arcurile, la un rulaj de vreo 100000Km, mai ales rulati in Ro
, ideal este sa schimbi totul, adica telescoape uzate, schimba si arcurile(mai ales la 93SS
) sau invers, nu vorbesc de restul pieselor, brate, rulmentii din capul telescoapelor +unghiuri fata-spate, care nici nu intra in discutie, deci mai rulezi lejer 100000Km fara probleme si fara n-manopere
, parerea mea..cam lunga