Pharmacistu' wrote:Ajuns nu de mult prin providenta sortii posesor de SAAB, brusc m-am indragostit de el. Acum parca ar trebui schimbate amortizoarele si, baietii de la service cam recomanda si ei. Problema este, ce amortizoare:
Ceva interesant ar fi BILSTEIN B 6. Pret mare dar am auzit ca ar fi un suuper compromis intre confort si sportivitate
De asemenea am gasit Monroe, la un suuper pret.
Voi ce experiente ai avut cu schimbatul amortizoarelor pe SAAB? Ce aveti pe masina acum? Ce ati recomanda?
Sa nu uit: "Avionul" meu - 9-3 sport sedan, 2.0t, 175 cp (si poate ceva in plus)
Sa cumperi monroe, e ca si cum ti-ai pune cauciucuri debica sau altceva de genul. Sincer, daca tot faci un gest, strange boasele cu clestele si mai scoate ceva verzisori. E dureros, dar crede-ma, face. Recomand cu tarie
billstein sau
boge (boge e acelasi lucru cu sachs - sachs boge e numele companiei - sunt standard pe saab, cel putin pe al meu erau si am mai vazut si la altii), iar daca nu e criza la tine, atunci pune
KW sau
Koni reglabile exterior (au o rozeta pe care o invarti ca sa le intaresti sau inmoi. Astea din urma sunt in jur de 1000 de euro setul, dar e ca si cum ai face sex cu norii. Dar te rog, nu pune monroe sau kyb. Sunt mai ieftine, dar sunt moi si nu tin calumea in curbe. Transorma masina intr-o barca. Plus ca la capitolul durata de viata, e cum stii si tu. Mai ieftin, le schimbi mai repede. Sfatul meu e ca decat sa pui ceva ieftin si prost, mai bine reconditioneaza-le, daca nu ai bani. Dai 100 de euro pe toate 4 si mai dai 2 mil maxim la montat/demontat. Iti garantez ca vei avea aceeasi calitate ca la monroe sau KYB. Sper ca te-am ajutat.