pai eu ma refer la reprize, in sens de accelerare de la o anumita viteza, nu am specificat in ce treapta
, pai ce, daca ai automata si fabricantii nu dau timpi pe reprize, asta inseamna ca nu poti sa apreciezi reprizele??
bullet a dat foarte bine timpii pe reprize, de altfel asa si-a dorit si deschizatorul discutiei
, date, detalii; fa un test pe autostrada, cu plecare de pe loc -Vmax si vei avea surprize
, cu o manuala si acelasi tip de auto cu automata; in functie de nr. de trepte la manuala ai 4 sau 5 schimbari de trepte, deci fara accelerare...
, nu vorbesc in mod special de cutia saab-ului 93SS, oarecum sau binisor in urma, fata de DSG sau SMG sau...atat ca si nr de trepte, dar mai ales ca si principiu de functionare, deci orice masina, cu automat&dublu ambreiaj, este mai rapida decat sora manuala si mult mai scumpa
Tu probabil ca ai automata, fiindca asa a fost saab-ul
si sunt convins ca iti place fiindca e mult mai comoda la condus, te-ai adaptat si daca ar fi sa cumperi unul nou, prima optiune ar fi un 95AERO 2.8T4x4, care are inclusa transmisia automata, chiar daca e mai gurmand turbo-ul, la mine ar fi un 95AERO 2.0TTiD, bi-turbo-ul automat 4x4
...dar nu se poate automat&4x4
p.s saab-ul tau trage ca nebunul fiindca e probabil cu mult peste unul de serie, dar nu e o comparatie obiectiva, de altfel TTiD are si comanda sport care schimba conditiile in care lucreaza cutia, cu mult