Va puteti folosi de un spray curatat EGR (20-30 lei)
manusi protectie si o periuta de dinti ptr locurile stramte.
1- Ptr a lucra mai usor eu am demontat si capacul protectie motor, trageti usor de colturi.
2- Aveti nevoie de urmatoarele chei: inelara dreapta/cotita 10;13
3- 2 suruburi de 6 si inca 2 prezoane de 6 (fond albastru) si inca 2 suruburi de 8 (fond rosu)
4- Dupa demontare EGR va sfatuiesc sa aveti grija la cele 2 garnituri, puneti o carpa
in locasul rosu ptr a nu patrunde murdaria curatata.
Dupa demontare daca doriti sa descompuneti EGR-ul va recomand sa folositi un marker
ptr a insemna pozitionarea corespunzatoare intre imbinari.
In interior veti gasi o tija metalica de care va trebui cu grija sa o faceti sa circula cu usurinta
dintr-un capat catre celalalt.
La final suprafetele plane unde se imbina cele 2 garnituri le puteti curata cu un smilghen fin.
Spor la treaba!