kit ambreiaj

Discutii despre seria 9-3 '03-Prezent

kit ambreiaj

Postby Codrinus » 16 Feb 2012, 08:54

Salut,

De ceva timp ma gandesc sa schimb placa si rulmentul de presiune, discul si cablu de ambreiaj. Acum stau si ma gandesc de la ce producator sa iau Valeo, Sachs sau Luk. Voi ce recomandati?
SAAB 9-3 SS 1.8i linear - 2004
Codrinus
Senior
 
Posts: 141
Joined: 31 Mar 2011, 19:25
Location: bucuresti, piatra neamt

Re: kit ambreiaj

Postby Saabman » 16 Feb 2012, 11:03

Salutare,

Tocmai ce am schimbat kit-ul de ambreiaj acum o sapt. si am luat sachs. M-am uitat pe piese si erau trecute cele 3 firme luk sachs si valeo, asa ca este posibil sa nu fie nici o diferenta intre ele. Cele 3 firme au gandit impreuna kit ambreiaj pentru avioane :D
SAAB 9-3 Aero TTID
Saabman
Master
 
Posts: 257
Joined: 14 May 2009, 22:48
Location: Bucuresti

Re: kit ambreiaj

Postby Codrinus » 16 Feb 2012, 11:21

Salut,

Pai m-am uitat pe net si am vazut ca e diferenta de pret intre ele. Am u prieten in Nemtia care a gasit cu 150 euro de la Valeo kit complet. Ce am mai citit pe net am vazut ca parerile sunt impartite privind producatorul. Acum nu stiu ce sa zic, cred ca merg pe Valeo ca e ok la pret, am vazut ca la noi e cam dublu la pret.

Multumesc mult de raspuns.
SAAB 9-3 SS 1.8i linear - 2004
Codrinus
Senior
 
Posts: 141
Joined: 31 Mar 2011, 19:25
Location: bucuresti, piatra neamt

Re: kit ambreiaj

Postby tony » 16 Feb 2012, 17:06

@Saabman: poti sa fi mai exact? N-am inteles nimic din postul tau. Cum adica erau trecute pe piese Sachs, Luk, Valeo? Ma intereseaza subiectul pt. ca si eu vreu sa schimb kit-ul de ambreiaj.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: kit ambreiaj

Postby claudiuk » 16 Feb 2012, 23:09

Va recomand LuK, am luat tot kitul inclusiv volanta care se deplanase, chiar si cu volanda deplanata vreau sa spun ca nu avea nimic placa sau discul, pot spune ca este singura masina care nu a mirosit vreodata a ambreiaj.
Precedentul kit a fost tot LuK! :idea:
Nu va uitati la bani, uitati-va la viata masinii :)
Saab 9-3 Vector 2005 - 1.9 TID 16V 6+1trepte
Z19DTH-YS3F
User avatar
claudiuk
Master
 
Posts: 267
Joined: 07 Feb 2011, 21:14
Location: Bucharest/Sittingbourne B381JON

Re: kit ambreiaj

Postby Saabman » 17 Feb 2012, 18:55

Tony, am facut operatiunea la Calin in Brasov si cand a primit piesa m-a sunat si mi-a spus ca toate cele 3 marci sunt trecuta pe ambalaj/piesa. Volanta stiu sigur ca era Luk iar kit-ul ambreiaj am vrut tot Luk dar nu s-a gasit si atunci am zis sa iau sachs.
SAAB 9-3 Aero TTID
Saabman
Master
 
Posts: 257
Joined: 14 May 2009, 22:48
Location: Bucuresti

Re: kit ambreiaj

Postby andybumbu » 19 Feb 2012, 23:30

Un pret, ceva orientativ :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: kit ambreiaj

Postby Saabman » 20 Feb 2012, 19:55

la manopera este undeva intre 500-1200 lei iar la piese sunt diferite ca pret dar la vechiul 2.2 tid cand am facut operatiunea asta piesele parca au fost undeva pe la 2000 lei. Oricum este costisitoare treaba :D
SAAB 9-3 Aero TTID
Saabman
Master
 
Posts: 257
Joined: 14 May 2009, 22:48
Location: Bucuresti

Re: kit ambreiaj

Postby andybumbu » 20 Feb 2012, 20:08

Merci, am intrebat in timisoara la belitii de dealeri opel-chevy-saab etc cu vreo 2-3 ani in urma si ceea ce mi-au spus m-a dat pe spate...kitul complet disc-placa-rulment-volanta-manopera =1000euro inclusiv test drive after montaj platit tot de client, parca 60euro :shock:
Am vazut un reportaj la nemti, vis a vis chiar de kitul de ambreiaj, incredibil cat de multe fake-uri au chiar si aici, de la cutie pana la cele mai mici detalii se pirateaza tot, era un kit Luk
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: kit ambreiaj

Postby Saabman » 20 Feb 2012, 20:37

acuma depinde pentru ce optezi, daca vrei aftermarket sau original.
SAAB 9-3 Aero TTID
Saabman
Master
 
Posts: 257
Joined: 14 May 2009, 22:48
Location: Bucuresti

Re: kit ambreiaj

Postby xiangxin33 » 21 Feb 2012, 11:22

kitul complet disc-placa-rulment-volanta-manopera =1000euro inclusiv test drive after montaj platit tot de client, parca 60euro
xiangxin33
 
Posts: 2
Joined: 20 Feb 2012, 09:41

Re: kit ambreiaj

Postby ess1902 » 18 Oct 2012, 10:00

Incerc sa reanimez un topic mai vechi pentru ca sa sintetizam problemele care apar la ansamblul ambreiaj. Prima intrebare ar fi: care ar fi simptomele atunci cind volanta este pe duca? Cum ne putem da seama ca trebuie schimbata inainte sa ne lase in drum?

Dupa o intimplare cu o masina de la servici (un fiat bravo de 120 cp dieseel care a ramas pur si simplu in drum cu volanta rupta) am inceput sa fiu mult mai atent la aceste aspecte mai ales ca vad ca se poate sa ramai oriunde din cauza volantei.
Am reusit sa recuperez volanta la fiatul cu pricina si observ ca cele 2 parti ale ei se invart pur si simplu independent una de alta (trebuiau sa fie lipite) si se pare ca jocul care apare este tocmai intre aceste 2 parti. De aceeea cred ca este important sa stim cind ar trebui sa facem acesta operatie. In alta ordine de idei la masinile noastre nu prea am auzit sa ajunga sa patineze ambreiajul pentru ca mai intii se duce aceasta volanta. E adevarat?
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 295
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Re: kit ambreiaj

Postby bogodan » 18 Oct 2012, 14:49

Si eu am ceva probleme, se pare ca sunt de la ambreiaj.
Problema apare in mers, in special cand urc un deal dar si pe drum drept, in vitezele superioare (4,5,6) la accelerare masina incepe sa trepideze puternic. Retrogradez, isi revine. Nu face tot timpul.
Alta chestie - am un sunet cand apas pedala de ambreiaj (si la revenire), la jumatatea cursei, se aude in special cand e scoasa din viteza. S-ar putea ca huruitul sa se auda si in mers, nu-mi dau seama.
9-3 Sportcombi, 1,9 Tid, 150cp, 2008
bogodan
Junior
 
Posts: 24
Joined: 09 May 2012, 09:30
Location: Cluj Napoca

Re: kit ambreiaj

Postby Dansb » 18 Oct 2012, 15:10

bogodan wrote:... am un sunet cand apas pedala de ambreiaj (si la revenire), la jumatatea cursei, se aude in special cand e scoasa din viteza.


Cred ca e rulmentul de presiune, dupa simptome. Ar fi cea mai ieftina varianta, ca piesa, pentru ca manopera e tot acolo :x
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: kit ambreiaj

Postby ess1902 » 18 Oct 2012, 21:13

bogodan wrote:Si eu am ceva probleme, se pare ca sunt de la ambreiaj.
Problema apare in mers, in special cand urc un deal dar si pe drum drept, in vitezele superioare (4,5,6) la accelerare masina incepe sa trepideze puternic. Retrogradez, isi revine. Nu face tot timpul.
Alta chestie - am un sunet cand apas pedala de ambreiaj (si la revenire), la jumatatea cursei, se aude in special cand e scoasa din viteza. S-ar putea ca huruitul sa se auda si in mers, nu-mi dau seama.


Nu cred ca e rulmentul. Cred ca e chiar volanta. La mine trepidatia de care zici apare undeva sub 2000 rpm cel mai usor de remarcat intr-a 6-a. Zgomot se aude cind e ambreiajul ridicat (masina pe liber) si acelerezi usor, cind se apropie de ralanti. Cel mai bine iti dai seama cind incerci sa pornesti fara sa apesi pe ambreiaj. La mine trepideaza puternic, cu zgomot si citeodata nici nu porneste. Oricum nu e recomandabil sa pornesti fara sa apesi pe ambreiaj pt ca fortezi volanta insa cel mai usor e sa iti dai seama asa. Acum intrebarea e cit mai poti merge cu ea asa? Tu citi km ai la masina?
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 295
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Next

Return to SAAB seria 9-3 Sport Sedan/Combi/Convertible

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest