Suspensie foarte rigida

Discutii despre seria 9-3 '03-Prezent

Re: Suspensie foarte rigida

Postby MagicPenguin » 09 Oct 2013, 17:11

andybumbu wrote:Puterea si mai ales cuplul te pot baga, dar si scoate din bucluc

True :!:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Suspensie foarte rigida

Postby Lixandru Razvan » 22 Oct 2013, 21:00

Imi este greu sa cred ceea ce spuneti despre suspensia,confortul intr un 9-3. Nu vreau sa va contrazic pentru ca nu am detinut,condus un 9-3 ca sa imi pot da seama f bine dar am fost plimbat de cateva ori,inclusiv in Aero(jante pe 17 respectiv 18) si pot spune ca mi s a parut confortabil,chiar mai confortabil decat in Skoda,ca tot s a pomenit,dimensiunile anvelopelor fiind 195/65 R 15,fara pachet ptr drumuri grele unde am inteles ca ar fi mai rigida decat normal .Eu unul am probleme si sufar la masinile rigide ,cea mai rigida ptr. mine a fost Type S-ul de aceea am si renuntat la ea,era groaznica. Suspensia la un 9 5 Aero se simte rigida dar nu deranjeaza si nu duce lipsa de confort ,aici pot spune cu mana pe inima :).Ce sa zic ,fiecare cu simturile lui :).
SAAB - Moves my mind
Lixandru Razvan
Senior
 
Posts: 174
Joined: 10 Sep 2011, 10:38
Location: Bucuresti

Re: Suspensie foarte rigida

Postby Gabelu32 » 13 Nov 2013, 14:41

Multumesc tuturor pentru ideii si opinii. Imi place foarte mult aspectul acestei masini atat la interior cat mai ales la exterior, dar din pacate simt ca nu e ceea ce vreau eu...drept pentru care, cu foarte mare parere de rau m-am hotara sa o vand...probabil daca nu voi reusi sa o vand ii voi creste puterea motorului pentru ca zic eu, chiar trebuie pentru o astfel de masina...pentru cei interesati puteti vedea anuntul masinii aici http://www.autovit.ro/saab-9-3-C31105549.html Pretul este negociabil si exact ca in anunt - nu necesita nicio investitie.
SAAB 9-3 SS Vector - 2008 1.9 TID 120 cp
Gabelu32
Nou venit
 
Posts: 7
Joined: 03 Oct 2013, 10:38

Re: Suspensie foarte rigida

Postby mountin » 14 Nov 2013, 10:26

Referitor la consum pot sa iti spun cu siguranta ca e din cauza cuplului scazut si a puterii prea mici pt gabaritul masinii, eu am un TTID care consuma cu 1l jum mai putin la acelasi regim de mers oras si afara fata de un vectra a unui prieten cu motor la fel ca si al tau de 120 de cai, eu iti recomand un upgrade de putere si o sa iti scada consumul garantat cu minim jumatate de litru.
Vreau sa iti spun ca odata am observat f clar cum puterea mica duce la consum mare, aveam un 520D si exact cand era planificata o plecare la mare a trebuit sa o duc in service pt o anume problema, asa ca am inchiriat un seat ibiza 1.9SDI , fiind masina de inchiriat am incercat sa o conduc comparabil cu viteza la care as fi mers cu 520-ul vreau sa iti spun ca am avut un consum nu mare, extrem de mare in jur de 7 l imi amintesc, deci conteaza mult caii care ii ai la dispozitie, deci garantat masina ta consuma mai mult decat varianta de 150 de cai iar TTID-ul consuma cel mai putin dintre toate bininteles asta in conditiile in care au aceeasi capacitate cilindrica.
Referitor la suspensii mie imi place ca sunt tari iti da senzatia de sportivitate singura chestie care pot sa zic ca nu ma incanta e faptul ca nu mi se intareste volanul la viteza mai mare.
Bafta la vanzare e o masina frumoasa, pacat ca are motorul in 8 valve,adevarul e greu cu revanzarea in perioada asta dar nu numai la Saab neaparat si eu tot incerc sa imi iau un 95 modelul nou dar cand am scos-o la vanzare numai schimburi mi s-au oferit.
Deci daca nu o vinzi iti recomand un upgrade de soft, iar daca o vinzi iti recomand un TTID cel mai bun raport intre consum, putere.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: Suspensie foarte rigida

Postby andybumbu » 14 Nov 2013, 23:21

Decizie corecta& pragmatica, sigur era mult mai buna...daca se cunosteau anumiti parametrii tehnici& feedback-uri direct de la sursa, adica de la alti propretari. Masina arata bine, fiind originara din Belgia o tara plina de mosi besinosi& pedofili...dar mari amatori de turism, are ceva km la bord. Dar arata bine, succes in vanzare!
p.s. nu ar fi rau daca ai resofta saab-ul inainte de vanzare, ai putea sa te bucuri& sesizezi diferentele, iar atractivitatea&adresabilitatea ar creste, parerea mea :roll:

Mountin te contrazic, toate 93SS au asistarea dependenta de viteza.

Vis a vis de comparatie, iarasi te contrazic. e clar ca o masina de cilindree mica, cazul de fata, o biata Ibiza SDi, adica aspirat :lol: :cry: condus in stilul unui 520d in Ro :lol: cred ca mai putin si zburau pistoanele...doar7% ..s-a tinut bine gagica. Orice rasnita de genu asta, e economica urban& extraurban in anumite limite de bun simt, adica pana-n viteze decente de 130kmßh pe tempomat sunt ok, peste consum creste RADICAL :!:

In privinta consumului...iti dau perfecta dreptate, 1.9 8V consuma mai mult de cat 16V si imens comparativ cu biturbo-ul, spun imens prin prisma diferentelor dramatice de putere+50%cp +120Nm cuplu etc :mrgreen: cred ca e chiar mai gurmand si decat 2.2TiD :roll: cel putin la viteze mari sunt convins ca da, pürobabil ca urban e mai nesetos :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Suspensie foarte rigida

Postby Gabelu32 » 16 Nov 2013, 14:20

Chiar simt ca e nevoie de mai multa putere..cand ii mai dau talpa uneori zici ca se sufoca in turatii...si am mai sesizat inca ceva..franeaza foarte tarziu...am avut wv inainte si numai ce piscai putin frana si actiona...imi place enorm aceasta masina dar ma simt si dezamagit in acelasi timp..
SAAB 9-3 SS Vector - 2008 1.9 TID 120 cp
Gabelu32
Nou venit
 
Posts: 7
Joined: 03 Oct 2013, 10:38

Re: Suspensie foarte rigida

Postby gratiann » 20 Nov 2013, 15:19

daca nu avea piele, si avea xenon eu as cumpara-o, si o prefer in locul celei de 16v, pentru ca e mai fiabil motorul, pt cel de 16v are o admisie mai ciudata si mai pretentioasa, care cica e "buba" acestui tip de motor.
eu iti recomand, sa o tii, sa faci resoftare, si sa fii atent la turbina si atunci o sa fie ok (la resoftarea asta de "low level" se impinge explozia spre moemtnul evacuarii, si cade mai multa "sarcina" pe turbina)

parerea mea.
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Previous

Return to SAAB seria 9-3 Sport Sedan/Combi/Convertible

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron