Nu te lasa descurajat, eu am platit 3900eur pe masina mea in 2012 (180.000km) si nu avea decat mici chestii, o julitura pe bara, o bieleta anti ruliu, un suport de la esapament desprins, senzorul din scaunul pasagerului stricat (beep-uie pt centura chiar si cand scaunul e gol, rezolvata cu 7 lei la semafor - 2 capete de centura din plastic!!) Si bineinteles, am mers eu cu 2,6 in cauciucuri pana i-am rezolvat amortizoarele pe fata, mi-am gasit antena roasa, vopseaua de pe suportul oglinzilor a sarit insa mie toate aceste lucruri nu mi s-au parut atat de costisitoare sa le repar si in niciun caz nu pot spune ca am o masina gaura de bani, asa cum le descriu multi pe net!!!
Cel mai pagubos lucru pentru mine ramane RCA-ul de 1500 ron pe an !!!! Si intretinerea, ulei, filtre, cauciucuri etc, cel putin dpdv mecanic am nimerit un exemplar excelent, sper sa nu il deochi
Din pacate pe langa toate astea am platit si 1050 eur taxa (e 800 acum) dar mi-am recuperat-o.... daca ar fi sa-mi cumpar astazi masina mi-as pune nr de bulgaria fara absolut nicio retinere!!!!! Masina merita daca poti sa faci un efort, piese la dezmembrari gasesti fara mari batai de cap...
In aceeasi perioada o cunostinta si-a cumparat un passat dizel tedei cu 'tiuning' si in nici o luna i s-a busit turbina (~700 eur dintr-un foc) ori eu am avut sansa de cumpara saab-ul de la un profesor de pian... tind sa cred ca este o diferenta majora intre modurile in care au fost exploatate si intretinute masinile noastre
Asa ca mare grija si ce si de la cine cumperi!!!
Mult succes in cautari, daca ai rabdare sunt sigur ca poti sa faci o afacere buna