Eu am montat un asemenea kit dar sunt citeva comentarii de facut. Inainte de conadarea lui trebuie vazut care este jocul real al capetelor flapsurilor din galerie. Daca este o scurgere de ulei mult prea mare iar jocul unuia sau mai multor este exagerat montarea unui asemenea kit este inutila pentru ca tija swirl probabil va sari oricum si in al doilea rand problema mare care se pune atunci este presiunea care se pierde pe langa flapsuri plus blocarea actuatorului ( flapsul 3) de la stanga la drepta, care duce la eroare de limited performance si limp mode.
In alta ordine de idei cind mi-am cumparat kitul (nu cel prezentat de colegul ci unul similar) am observat ca garniturile din interiorul capacelelor de metal era prea mare pt diametrul piesei pe care trebuie sa intre si deci tija se sustinea doar pe propria greutate si cadea imediat. Am reusit sa o fac functionala abia dupa ce am cumparat niste garnituri mult mai mici (parca cu diametrul de 4 mm dar nu sunt sigur) care au fixat ca o ventuza capatul flapsului.
La mine tija a cazut pe la 95ooo km , acum am aproape 110 ooo dar facuti foarte repede. Anticipez ca intr-un timp mediu garniturile alea se vor degrada si tija va cadea din nou, garniturile trebuind inlocuite la un interval. Eu sper totusi sa mai "duc" galeria asa pana la urmatoarea schimbare de distributie cind voi schimba toata galeria .
Pentru a ni desface toata ziua obsesiv motorul
sa vedeti dc a cazut sau nu tija, semnele cind e cazuta sunt:pornire dimineata, motorul trepideaza vreo 10 sec ca si cum ar merge in 3cilindri si scoate fum albastru mult si un turbo lag mult mai accentuat cu intrare brutala a turbinei dupa 2000rpm dar cu fum negru mult la fiecare accelerare.