by claudiuk » 04 Apr 2015, 23:08
La mine sub tija swirl arunca ulei, care am inteles ca ar veni de la turbo care are o garnitura, presupun sparta, odata reparat turbo (daca nu are problema sa nu atinga paleta) am inteles ca se simt toti cei 150 cai putere.
Cumparati una modificata si iti spun eu ca nu mai sare, ba chiar este destul de greu sa o mai dai jos, ma gandesc sa schimb galeria de admisie cu una care are anulata tija sau sa o modific eu pe a mea Pierburg si sa-i cumpar kitul cu cele 4 capacele?
Nu vreau sa devin fanatic dar nu as schimba acest Saab ptr nici o masina din lume, nici peste 100 de ani.
Doar ce am ajuns in UK in urma cu cateva ore, am intalnit in Germania un roman pe autostrada cu un audi a6 model 2011 cel cu tractiune integrala diesel (presupun ca are motor de 3L), ce este drept avea demaraj mai bun
dar toata autostrada nu ma putea depasi, la fel in Rm Valcea sunt cateva curbe stranse si cu tot dragul cand prind ocazia asta o fortez la maxim, intra TCS in functiune si mereu m-am simtit in siguranta, sa nu mai spun despre depasirile in panta...
Am fost foarte suparat, ce este drept din cateva nimicuri, am vrut sa o dau la schimb + 4000 euro ptr un Passat sau Insignia, dar acum m-am razgandit, isi merita respectul si cu mare drag as baga banii acestia in ea.
- Attachments
-
- t.jpg (6.54 KiB) Viewed 1517 times
Saab 9-3 Vector 2005 - 1.9 TID 16V 6+1trepte
Z19DTH-YS3F