De curand mi-a pocnit in mers t-ul("t connector in upper radiator fuse" ) de la traseul de apa dintre motor - radiator -turbine daca nu ma insel. Este o componenta din plastic. Mi-a curs instant tot antigelul, stropind toata partea dreapta, posibil sa fi ajuns si la ECU, care la modelul de ss din 03 este in zona acestei piese.
Pot sa zic ca am inlocuit componenta cu o improvizatie din metal, cea originala se gaseste greu si daca exista acest risc sa mai pocneasca... am inlocuit si cu alt t original de pe un alt saab, a pocnit in acelasi loc
Dupa inlocuire, masina porneste fara probleme, se comporta normal pana la 79 de grade, cand incepe sa tremure, se comporta ca si cum ar merge in 3 cilindri...
Ca erori, primesc urmatoarele coduri:
1.P0606 - Powertrain
ECM/PCM Processor - pe care nu o mai pot sterge cu obdii
2.P0638 - Powertrain
Throttle Actuator Control Range/ Performance
(Bank 1)
3.P1681 - Powertrain
4.P1312- Powertrain
Din cate am gasit pe internet este legat de ECU si se recomanda inlocuirea. Am mai gasit ceva legat de bujii, dar le-am verificat si sunt ok, am curatat mufele de pe ECU, par ok. Stie cineva daca e sa inlocuiesc ECU, este neaparat nevoie de tech2? Poate s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si poate sa imi mai dea niste sfaturi, ce sa mai verific inainte sa incerc sa schimb ECU.