Dragose, un diesel e complicat tare si pretentios....mai ales la service...Deci cauzele pot fi multe, in mod cert, anii isi spun cuvantul pe imbatranirea anumitor repere care aparent nu conteaza...
Deci, daca nu ai motorul in limpmode sau nu-ti da eroare pe Tech2 dupa cum spui, ori nu ai nici o problema la masina si problema-i la tine....sau e mai complexa treaba
Schimba senzorul MAP de pe admisie, are un rol foarte-foarte important...
Mare grija cu curatatul admisiei...Asa cum am patit eu la bestia mea...Am curatat-o perfect, dupa cum am scris la momentul respectiv, dar la remontare, cu toate ca am avut mare grija cu strangerea suruburilor, am bulit 2 filete...Adica au tinut peste 2 ani, dar au cedat si a aparut problema in sept 2015 dupa doi ani...Presiunea uriasa din admisie combinata cu gazele din EGR mi-a saltat suruburile, pana la urma au fost 3.
Daca ai curatat EGR-ul nu inseamna ca si lucreaza optim...
Daca ai turbina originala inca, si probabil ca da, si are vreo 200Tkm inghititi, iti imaginezi ca e obosita...
E foarte important sa schimbi uleiul foarte des, adica max vreo 12-15Tkm si bineinteles si filtrele, adica cele 4 filtre
Nu vrei sa stii cum arata filtrul de diesel, penultimul, folosit 15Tkm/6 saptamani..