Page 2 of 2

Re: problema continua...

PostPosted: 19 Nov 2015, 15:43
by andybumbu
Dupa cum am mai spus, e complicata diagnosticarea unui diesel...
Asa poti sa schimbi n piese...

Nu ai raspuns la-ntrebarea cu km parcursi? In mod cert ai in jur de 200Tkm si daca turbina-i inca e cea originala, precis e pe duca..poate sa-ti agate palele geometriei variabile...etc
Si la mine de vreo 25-30Tkm motorul a devenit galagios in mod foarte sesizabil...Cauza, trebuie sa schimb lantul, adica tot kitul. Si acest aspect influenteaza in mod cert performantele, adica pe langa ca masina vibreaza la relanti mai mult decat in mod clasic, e mai galagioasa si valvele se deschid/inchid mai cu joc, probabil, adica se pierde din cuplu/putere, probabil o idee si consumul e influentat, desi momentan, ruleaza perfect, egal ce viteza...si consumul la fel, dar totusi sesisez ca nu e-n parametrii 100%, deci poate si asta sa fie la tine :idea:

Re: problema continua...

PostPosted: 19 Nov 2015, 17:29
by dragos1rfr
Sal Andy. Masina are 135.000 km. Tipul care mi-a pus masina pe tester in mers a zis ca turbina e inca ok.Nu trepideaza deloc la relanti . Acum nu stiu ce sa zic, eu iti spun ca este ok,adica ca inainte.Cred ca as sesiza o schimbare cum zici tu. As vrea sa intalnesc un coleg tot cu 2,2 sa vad cum trage a lui. Daca cunosti pe cineva te rog sa-mi spui. Multumesc.

Re: problema continua...

PostPosted: 23 Nov 2015, 14:24
by dragos1rfr
Uite niste valori in timp real de pe tester.

Re: problema continua...

PostPosted: 24 Nov 2015, 14:02
by andybumbu
Dragose, si cine le interpreteaza valorile... :lol:
Ai nevoie de o diagnoza dedicata Tech2, ai mai multe alternative... :idea: