EGR inlocuit..ezitare putere 2000-2500 rpm

Discutii despre seria 9-3 '03-Prezent

EGR inlocuit..ezitare putere 2000-2500 rpm

Postby dhoom » 24 Jul 2016, 22:51

Din pacate a trebuit sa inlocuiesc egr-ul...solenoidul a cedat.Dar dupa inlocuirea acestuia,din cand in cand,am o mica smucitura,ezitare de putere,nu stiu cum sa-i zic,intre 2000-2500 rpm.Se intampla doar cand merg linistit,indiferent de treapta de viteza,niciodata cand accelerez,si nu neaparat cand am motorul rece.Fara erori in bord.Acuma nu cred ca-i din vina egr-ului(SH) poate ii doar o coincidenta.Egr-ul de pe masina era datat 04.04 iar asta de acuma 10.07,si au coduri diferite.Presupun ca nu sunt diferente intre ele,dar nah,va intreb acuma:poate sa fie vreo diferenta intre ele??(cel putin al lungimii tijei solenoidului) :oops: .
S-a mai lovit cineva de aceasta problema???Senzorul MAP l-am mai curatat inca odata,tija swirl este la locul ei,cu putin ulei pe langa clapeta a 2-a(de la stanga la drepta,cum te uiti la motor).
Am incercat sa fac un live data cu op-com-ul,dar masina a mers normal.https://drive.google.com/file/d/0B5CV78 ... sp=sharing
Multumesc
Saab 9-3 Vector 2005
1.9 200cp-by EDS
User avatar
dhoom
Senior
 
Posts: 120
Joined: 16 Jun 2015, 20:21
Location: Bucuresti

Re: EGR inlocuit..ezitare putere 2000-2500 rpm

Postby dhoom » 18 Aug 2016, 08:21

Salutare..revin cu probleme::am făcut egr off,dar din păcate am eroare p0400-02 low voltage...si lipsa putere.trebuie sa opresc mașina,merge bine pana la un moment.apoi iar lag de putere,nu se tureaza mai mult de 2000rpm.are momente când degeaba apăs pedala de acc,sau poate sa meargă bine câțiva km.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Saab 9-3 Vector 2005
1.9 200cp-by EDS
User avatar
dhoom
Senior
 
Posts: 120
Joined: 16 Jun 2015, 20:21
Location: Bucuresti

Re: EGR inlocuit..ezitare putere 2000-2500 rpm

Postby dhoom » 18 Aug 2016, 08:22

Egr off din soft si blind

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Saab 9-3 Vector 2005
1.9 200cp-by EDS
User avatar
dhoom
Senior
 
Posts: 120
Joined: 16 Jun 2015, 20:21
Location: Bucuresti

Re: EGR inlocuit..ezitare putere 2000-2500 rpm

Postby dhoom » 19 Aug 2016, 13:53

Am rezolvat...se poate închide.mulțumesc.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Saab 9-3 Vector 2005
1.9 200cp-by EDS
User avatar
dhoom
Senior
 
Posts: 120
Joined: 16 Jun 2015, 20:21
Location: Bucuresti

Re: EGR inlocuit..ezitare putere 2000-2500 rpm

Postby Dansb » 19 Aug 2016, 15:53

dhoom wrote:Am rezolvat...se poate închide.mulțumesc.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Ce-a avut? De obicei impartasim experientele, placute sau neplacute...
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: EGR inlocuit..ezitare putere 2000-2500 rpm

Postby dhoom » 21 Aug 2016, 12:26

Salut Dan.din păcate aveam eroare p0400-02 short to ground si nu low voltage.mașina intra în safe mode ca sa zic asa. Au modificat ceva în soft...aveam si bobina dusă.cred ca am si ceva probleme pe partea electrica deoarece egr-ul avea doar 2 luni de când era montat.trebuie sa ajung iar la service când ajung în București,la turatii joase în treapta1 iarăși nu am putere cateodata.si dacă în treapta1 nu am si schimb în a2-a la fel nu am.nu am făcut remap.la tine cum e cu egr off???

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Saab 9-3 Vector 2005
1.9 200cp-by EDS
User avatar
dhoom
Senior
 
Posts: 120
Joined: 16 Jun 2015, 20:21
Location: Bucuresti

Re: EGR inlocuit..ezitare putere 2000-2500 rpm

Postby dhoom » 03 Sep 2016, 13:35

Revin cu solutionarea problemelor.Din pacate am realizat ca am facut si ceva greseli in prezentarea acestora,poate lipsa de comunicare(intre mine si service),interpretare valori tech 2 sau op-com,nepriceperea mea,au generat aceasta confuzie.Asadar solutia pe scurt:
Masina a avut 2 probleme initial.P0400-02 si lipsa putere-limp mode.Din cauza lipsei de putere-limp mode,saturatia filtrului DPF ajunsese la 152 %,a 3-a problema.
Lipsa de putere sau limp-mode a fost cauzata de electrovalva turbo.S-a constatat un overboost,fara a genera un cod de eroare(P0234).
P0400-02-short to ground(tech 2) sau low voltaje(op-com)-neresetabila-Firul egr-ului care intra in ECU(pin 60),dadea la masa undeva in zona filtrului de aer si lonjeron.Asadar limp-mode-ul nu era din aceasta cauza.
După o tura pe a3,filtrul de particule si-a făcut regenerarea...arătând 20 % saturatie si 35 km parcursi de la ultima regenerare.
Povestea pe lung...PM
Saab 9-3 Vector 2005
1.9 200cp-by EDS
User avatar
dhoom
Senior
 
Posts: 120
Joined: 16 Jun 2015, 20:21
Location: Bucuresti


Return to SAAB seria 9-3 Sport Sedan/Combi/Convertible

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron