Booster, la un rulaj de 1-12000km chiar ultima problema e consumul...important e sa tii cont de urmatoarele coordonate, e clar ca masina o sa stea prin parcare mai mult decat o sa ruleze.... asta-n in cazul in care consumul e de bun simt
Deci, un diesel te-ar dezavantaja prin faptul ca pornind rar/ drumuri scurte/saab, adica multi consumatori/dotari, omori bateria/ DPF/turbo ul, nu apuci sa-l incalzesti ca si opresti...Chestia cu intretinerea...e o fabulatie dupa cum bine puncta colegul Fery
Comparand turbo benzina/ si nu aspirat
Doi, daca ai un buget limitat, cumperi second, trebuie sa te astepti la surprize...deci e foarte important ce cumperi/complexitatea sculei, cat de ingrijita a fost, cati proprietari a avut, etc..De aceea recomand din start manuala, un softturbo benzianar sau chiar aspirata, ceea ce s-ar mula pt necesitatile tale, ar fi ideal...Vezi ca e un coleg cu un facelift 93SS 1.8i
sau chiar doi..unul e chiar de vanzare
Ungurii inca nu mi-au raspuns, dar slabe sanse ptun 93SS facelift, poate daca-ti schimbi optiunea spre un 95..
In cazul tau, ideal e un motor pe benzina si max 2L. De ce, putere arhisufiecienta si parcurgi km putini...plus restul de mai sus..
In privinta impozitului, e adevarat ca-l platesti doar 1/an, dar mai ales intr-un caz ca al tau, când mai mult sta bolidul, de ce sa platesti o diferenta pt urmatorii 5 ani de ex de 30mil...Aaa, ca ai gasit ceva superb, de ex bestia mea, atunci se merita
Vezi si scula asta,e Aero tunata
viewtopic.php?f=38&t=3620