Fery, ai dreptate, ca nu-i fairplay sa coste piesele dublu triplu etc...ca normativele sunt cum sunt etc..
La 9-7x cand l-am lasat in serviceul dedicat, am inteles singurul pt DE, mi-au luat in jur de 2000e pt rulmentii spate, tamburi frana de mana si diferential ulei/garnituri..si mi-au spaus ca a fost deosebit de grea operatiunea, ceea ce cred si ca dureaza 2 luni, sa vina piesele/foarte aglomerat/fiind si vara, vacante...
Cand am preluat masina, tot perfect, 12luni garantie, mi-au dat toate hartogaraiele, printre care si corespondenta cu firma din Olanda care se ocupa cu piese din USA...totul costa mult sub 500e si piesele au ajuns in <2saptamani...deci..Sigur, puteam sa comand din USA si sa le schimb in Ro, dar eram presat de timp+nici sa pendulez cu dihania De-Ro-De
Ma refeream ca daca masina e distrusa in timp ce e in service serios, e clar ca te despagubesc versus la un amator sau alte incidente colaterale..
Pe de alta parte, daca-ti pica distributia sau altele, e clar ca nu au cum sa scape, ai factura/garantie etc...E clar ca nu primesti un motor nou, dar nici pe jos nu ramai..
Stiu faza de la turbo, doream sa-l reconditionez in TM, in urma cu cativa ani si cand l-am intrebat de garantie, mi-a spus ca-mi da, tinand cont ca costa in jur de 500e, dar vazand conditiile care trebuiesc indeplinite..
De aceea in De se cumpara masini noi, si iar noi, fiindca costurile de reparatii sunt imense, lasand la o parte timpii/nervii si logic, uzura morala si km nu iarta nici un fel de marca...iar daca ai saab, ai pus-o, fiindca e problematic cu diagnoza si cu piesele..
Masina noua aflata-n garantie e normal sa o service dedicat, mai nou, sunt pachete all inclusive, in general fara cauciucuri, deci nu ai nici o problema, doar rata lunara de casco si masina
, ah, si devalorizarea, dar cum majoritatea o dau inapoi, stiu exact cat costa durata...