Bujii 2.2TID

Discutii despre seria 9-3 '03-Prezent

Bujii 2.2TID

Postby gratiann » 03 Feb 2009, 14:18

Salut

cei care aveti motorul asta, spunet-mi si mie de la ce temperatura incep bujiile sa intre in functiune, adica de la ce temperatura apare becul pt bujii.

eu cateodata dimineata la 3grade imi intra bujiile, cateodata nu. si nu inteleg ce pana mea are, ca atunci cand nu intra am de invartit motorul un pic.

de exemplu al passatu nou intra si cand e cald afara.

mersi
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby mtudorascu » 03 Feb 2009, 16:31

Salut,

Vezi ca scrie undeva in carte (cel putin la mine la 1.9 scrie) ca se initializeaza doar daca temperatura undeva in interiorul motorului este sub sau egala cu 5 grade.
Asa ca ma gandesc ca de ex daca o lasi peste o gura de canal cu abur nu se aprinde becul nici la -5 grade.
Eu zic ca daca nu s-a stricat nimic sa o lasi in pace
:lol:
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Postby gratiann » 03 Feb 2009, 16:44

Nu parchez pe gura de canal, singura chestie ce poate incalzi pe acolo e o pisica ce se incalzeste seara cand ajung acas.
dar is curios cine are acelasi motor cum e la el, sa vad daca e o problema la mine cu asta sau altundeva e problema.
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby george.mares » 06 Feb 2009, 10:21

Nu se aprinde de obicei.
Singurele dati cand am vazut acel indicator aprins (imediat dupa ce am pus contactul) au fost in zilele reci trecute cu temp de -9, -13 iar atunci a stat aprins o secunda probabil.
User avatar
george.mares
Senior
 
Posts: 131
Joined: 30 Jul 2008, 15:20
Location: Bucuresti/Snagov

Postby gratiann » 06 Feb 2009, 11:29

mie la -10 imi sta aprins cam 6 secunde.
nu mai inteleg.
mai astept si alti care au motorul 2.2 sa spuna cum e la ei. sa vad daca am o problema sau nu.
ca ma enerveaza rau deja.
mersi george
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby gratiann » 18 Mar 2009, 01:50

hai baietii cu 2.2
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby george.mares » 18 Mar 2009, 09:30

daca bujiile au ceva, te avertizeaza...
tu de fapt ce timp masori? dupa ce pui contactul?dupa ce pornesti? sau cu totul?
maine dimineata voi fi foarte atent daca se aprinde indicatorul, cand si cat timp, si iti voi spune.
numai bine,
User avatar
george.mares
Senior
 
Posts: 131
Joined: 30 Jul 2008, 15:20
Location: Bucuresti/Snagov

Postby gratiann » 19 Mar 2009, 10:57

ideea e ca vreau sa vad la motorul asta cu softul de saab pe el, de la ce temperatura nu ti se mai aprind bujiile cand pui contactul.
Mie peste 5 grade nu se mai aprinde deloc becul de bujii. la alte masinai se parinde si la 15 grade, dar ideea e ca vreau sa compar cu acealsi motor. ca nu stiu din ce cauza imi porneste greu intre temperaturile 5-15 grade (invart motorul intre 2-5 secunde pana porneste)
mersi
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby george.mares » 19 Mar 2009, 14:57

Astazi, la 1 grad, nu mi s-a aprins
Am aceeasi problema. porneste greu la "cald".
De obicei, dau cateva secunde la automat, iar dupa ce porneste, se aude un sunet de avertizare concomitent cu un mesaj (dispare atat de repede caci nu poate fi citit-am reusit sa-l descifrez uitandu-ma foarte atent, multe zile la rand) pe SID: "Engine oil pressure low.Please make a safe stop.Turn off engine" Nu stiu ce ar trebui sa fac.
User avatar
george.mares
Senior
 
Posts: 131
Joined: 30 Jul 2008, 15:20
Location: Bucuresti/Snagov

Postby gratiann » 19 Mar 2009, 15:01

Eu incerc sa caut tot felul de chestii ca sa nu ajung de fapt la pompa de injectie, ca se poate ca aceea sa fie buba, sa piarda presiune.
la partea cu opil pressure low, poate sa fie de la ulei, sau de la pompa de ulei.
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara


Return to SAAB seria 9-3 Sport Sedan/Combi/Convertible

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron