Revin cu amanunte. Solutia din link-ul atasat de Mihai este corecta. Am fost azi la Calin si mi-a inlocuit motorasul de stergatoare cu un altul pe care il avea. L-am luat pe al meu si l-am desfacut, asa cum zice acolo.
O sa descriu ce scrie acolo si pentru cei care au problema si nu stiu engleza(parca mai sus a postat cineva):
1. Cu un burghiu de 4 se gauresc niturile. Se indeparteaza capacul negru.
2. Contactul din dreptul nitului unde este "-", adica masa, este oxidat. Garnitura(un fel de silicon pus la cald, e coapta)
3. Se curata contactul cu smirghel si un spray de contacte.
Pentru ca n-am timp, restul operatiunilor urmeaza sa le facem saptamana viitoare.
Urmeaza:
4. Se da gaura cu burghiu de 4 in locul niturilor si apoi se baga tarod de 4mm si se face filet in locul niturilor. Nu merge cu piulita(m-am gandit) decat in 3 locuri. Pentru celelalte 3 puncte de prindere nu se poate opta pentru piulita. Inlocuiti garnitura veche cu alta(o sa fac eu cateva pt. cine are nevoie). Si mai adaugati si silicon.
5. Apoi se monteaza suruburile si se pune la loc; in link-ul de mai sus se vorbeste de surub M4, cu pas de 0,7 si lungimea de 10 mm. Dintr-astea o sa iau si eu.
Eu chiar ma gandesc, ca acolo unde este masa, sa ii pun chiar o garnitura suplimentara de cauciuc.
Toate operatiunile pot fi efectuate usor si fara sa demontati motorasul(eu asa am facut) de pe ansamblul stergatoarelor(Calin mi-a zis ca ar fi mai bine sa nu il dau jos). Cand l-am desfacut am vazut ca are un semn la pozitia in care este.
Multumesc Nordic!