Am facut eu asta la BSR, sunt printre cei mai cunoscuti tuneri de SAAB.
Se face printr-un aparat PPC
http://en.bsr.se/products/ppc/ care ramane la tine si se "marita" cu masina, prin citirea VIN-ului. Avantajul este ca in cazul in care Saab-ul este in garantie se poare reveni la setarile initiale, deci nu se piede garantia. Cu alte cuvinte se poate schimba soft-ul calculatorului de injectie de cate ori doreste utilizatorul.
Un alt avantaj este ca in cazul in care apar update-uri, BSR-ul anunta utilizatorul care conecteaza PPC-ul la PC, de unde se descarca versiunea noua, si se poate scrie pe masina.
Consumul nu este mi mare decat atunci cand apesi pe pedala mai serios, lucru normal, pentru ca tuning-ul iti mareste presiunea la turbosuflanta, mai mult aer insemnand mai multa benzina. La mers normal consuma la fel.
Eu folosesc de 4 ani, trecand de la 150CP la 220 CP, pe un 2.0t B205E. N-am avut nici o problema. Bine, imi si place sa schimb uleiul la maxim 10000 km.
Se mai pot face si schimbari aditionale, in functie de ce esti interesat. In primul rand se schimba down pipe-ul (teava de evacuare care leaga turbosuflanta de catalizator). Urmeaza catalizatorul, injectoare, turbo mai mare, pistoane forjate, etc, pana se ajunge pe la 300-350 CP
.
Pentru mai multe informatii si preturi
http://en.bsr.se/ , sau ma poti contacta pe mine. Din Ianuarie sunt dealer BSR pentru Romania, in curand este gata si site-ul .ro