Saab 9-5 tuning

Discutii despre seria 9-5 '98-'10

Re: Saab 9-5 tuning

Postby gfery » 06 Oct 2019, 19:06

Salut, pe rand:

- powerflex: am schimbat eu toate, fata-spate si bucsele barilor de torsiune. N-am simtit nici o diferenta. Am pus kit the B6 = love. Asa da.

- evacuare 3 inchi: poti sa pui ce evacuare vrei, masina merge la fel cu soful original. Evacuarea mai mare o faci ca sa ai loc de dat mai tare in turbo. Deci, evacuare singura = ok, merge, dar atunci de ce o pui? Evacuare + soft = ceea ce vrei, dar asta nu se poate face decat pe dyno cu tunerul langa tine, nu exista 2 masini la fel, de aia ii zice soft custom. Daca pui un soft generic stage1, e placebo, nu se intampla mare lucru, decat ca te poti lauda la bere ca ai masina tunata.

- arcuri mai scurte = nu ai nevoie de alte elemente de suspensie. Daca ai aero, sasiul vine oricum in doua variante de suspensie, una 'normala' si alta gata coborata din fabrica. Codurile de la arcuri reflecta asta, sunt diferite. Vezi ce ai pe masina acuma, daca e deja coborata nu mai ai ce altceva sa ii faci fara sa te apuci sa tai din ea. Daca vrei sa fii sigur, iti pui kit de Bilstein B6/B8 dupa buget si problema ta e rezolvata.

Spor.
gfery
Master
 
Posts: 287
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 tuning

Postby Nick » 07 Oct 2019, 14:40

In ceea ce priveste bucsele am sa comand (oricum eram hotarat) powerflex conform schemei de montaj aferenta Saab-ului meu.
Pentru evacuare eu sunt interesat in principiu de partea din fata (de la turbo pana la toba intermediara, parte care cuprinde catalizatorul si locasurile filetate/stuturile pentru sondele lambda). Vreau ceva trainic din inox care sa nu creeze probleme la ECU si la ITP/RAR. Am Inteles ca pentru partea de cat-back nu sunt probleme in ceea ce priveste diametrul (2,5 sau 3 inch) atata timp cat ai reductia care face eventual trecerea de la cele doua dimensiuni (in cazul in care montezi in fata ceva pe 3 inchi).
In ceea ce priveste arcurile:
- pe fata sunt 12760123 blue/yellow, respectiv cod HE;
- pe spate sunt 12760115 white/blue, respectiv cod FC.
Am gandit ca daca tot schimb amortizoarele (cu B6), sa pun si niste arcuri noi de genul:
- Lowering kit 30 mm - Brand: Eibach Springs;
- Lowering kit 35 mm - Brand: Maptun XT-Series lowering springs.

Multumesc pentru ajutor.
SAAB 9-5/2.3 AERO/2007 - 260CP
Nick
Junior
 
Posts: 39
Joined: 07 Sep 2010, 14:54

Re: Saab 9-5 tuning

Postby booster » 08 Oct 2019, 00:16

Nu stiu cat de practice sunt acele arcuri la noi in tara. Sigur masina o sa aiba un comportament mai bun, dar o sa ai probleme la.intrarea pe strazile inclinate, in parcarile subterane sau supraterane si cam orice implica un unghi mare al pantei din scurt.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 384
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 tuning

Postby gfery » 08 Oct 2019, 22:34

Ai pietre la rinichi? Bine, o sa ai nisip dupa o luna. Si mai putine plombe in gura, dupa caz
gfery
Master
 
Posts: 287
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 tuning

Postby ioanmoldovan95 » 10 Oct 2019, 08:32

@Nick, eu am suspensia lowered cu 30mm si crede-ma ca nu vrei asta... Desi sta bine pe strada, o sa iti rupi prelungirea barii fata cat de rapid, nu prea ai cum sa urci pe nicio bordura sau cum zicea booster, pe strazi mai inclinate. Eu vreau cat de repede sa revin la inaltime normala
ioanmoldovan95
Junior
 
Posts: 42
Joined: 03 Apr 2018, 08:01

Previous

Return to SAAB seria 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron