Salut, pe rand:
- powerflex: am schimbat eu toate, fata-spate si bucsele barilor de torsiune. N-am simtit nici o diferenta. Am pus kit the B6 = love. Asa da.
- evacuare 3 inchi: poti sa pui ce evacuare vrei, masina merge la fel cu soful original. Evacuarea mai mare o faci ca sa ai loc de dat mai tare in turbo. Deci, evacuare singura = ok, merge, dar atunci de ce o pui? Evacuare + soft = ceea ce vrei, dar asta nu se poate face decat pe dyno cu tunerul langa tine, nu exista 2 masini la fel, de aia ii zice soft custom. Daca pui un soft generic stage1, e placebo, nu se intampla mare lucru, decat ca te poti lauda la bere ca ai masina tunata.
- arcuri mai scurte = nu ai nevoie de alte elemente de suspensie. Daca ai aero, sasiul vine oricum in doua variante de suspensie, una 'normala' si alta gata coborata din fabrica. Codurile de la arcuri reflecta asta, sunt diferite. Vezi ce ai pe masina acuma, daca e deja coborata nu mai ai ce altceva sa ii faci fara sa te apuci sa tai din ea. Daca vrei sa fii sigur, iti pui kit de Bilstein B6/B8 dupa buget si problema ta e rezolvata.
Spor.