salut,
drumurile din f...n' Romanica noastra
a doua zi dupa ce am schimbat filtrul de motorina (care este langa rezervor, sub masina, l-am plesnit pe un drum neasfaltat (pe care circul de 10 ani deja) si ghinionul meu, am dat cu el (n-am atins nimic altceva desi eset pozitionat intrun loc ceva mai protejat) intr-o dalma sau o piatra ... rezultat: carcasa de la la sensor, care vine insurubata in filtru s-a rupt ... de cateva zile caut in Romania, pe eBay-uri, pe site-urile SAAB si nimic ...
am incercat sa caut si pt. celelalte marci care au motorul acesta (FIAT, OPel. GM...), nimc ...
senzor apa in (filtru) motorina/ WATER (IN) FUEL SENSOR (VALVE/SEPARATOR) sau daca este posibil carcasa sensor (ebonita probabil)
cod inscriptionat pe carcasa: UFI >PA6.6 G F30< 12V
mufa conector sensor: 3 pini
senzorul urmeaza a fi montat pe filtrul de motorina prin insurubare
VIN: YS3EF49Wxxxxxxxxx
SAAB 9-5 1.9 TiDs 110 Kw/150HP 1910 cc Z19DTH
daca ma puteti ajuta, daca s-a mai intamplat cuiva si a gasit piesa, dau o palinca buna ! merci
si cateva vorbe depre SAAB-ul pe care-l conduc de un an: impecabil, fara nici o problema, confortul este deosebit, functionarea impecabila, costurile de intretinere nu sunt mari, dimpotriva, eu sunt foarte multumit de masina, o recomand avand inveder mai nou si preturile mici de pe net
nu o vad cu nimic mai prejos decat un BMW 5, Audi A6 si Volvo S80 ))))), probabil sunt si subiectiv
doar cateva observatii:
- avand cutia automata e putin mai lenta, bine, sub 2800-3000 rpm , dar am stiu de la bun inceput
- tot din cauza cutiei banuiesc, consumul in oras si la max. 30 km facuti zilnic este undeva la 12-12.9 l/100 km (6.1-6.8 inafara localitatii)
- singurul minus: tot ma mai mir cum au fost de zgarciti la unele detalii capitonarea portbagajului - materiale, atat
in rest numai impresii bune