Probleme relantii..help

Discutii despre seria 9-5 '98-'10

Re: Probleme relantii..help

Postby andrei cristian » 03 Sep 2013, 08:20

Problemele astea le.am avut si eu. Supapa costa 50 de lei.clapeta de acceleratie ai schimbat.o degeaba problema este de la arcul clapetei scapa din locasul lui.se repara in 2 min.termostatul costa pana in 100 ron.furtunasul de vacum de la supapa intra in motorasul ala care este prins de ea.
alfa 33 1.7 16 v 136cp
alfa 156 2.4 jtd 175cp
saab 9 5 2t 150cp
andrei cristian
Nou venit
 
Posts: 8
Joined: 29 Mar 2011, 21:18

Re: Probleme relantii..help

Postby pascalau007 » 18 Feb 2015, 00:45

maerbuc wrote:Salutare deci probema inca nu sa rezolvat nici prin schimbarea bobinei de inductie nici prin schimbarea clapetei de acceleratie..pierderile de ulei le am de la garnitura de la baia de ulei care treb schimbata..urmeaza ca marti sa schimb o valva care are legat cu turbo si clapeta poate e acea valva de vacum.Masina are acum urmatoarele simtome.Masina porneste si pe benzina si pe gaz sta la relantii pe ambele si la rece si la cald chiar si cu clima in ambele cazuri...dar in cazul in care vrea sa accelerez brusc sa bag sprint undeva dupa 3000 de ture intre 4000 si 4500 ami da in nas si intra iar in mod de avari si se deregreaza prin nestarea la relantii si tremurarea masinii,,in cazul in care accelerez usor masina merge perfect ..acest mod de avari cand intra sunt nev.sa scot mereu borna si sa o pun la loc si masina merge perfect.Deci ma disperat ori e un debitmetru ori o valva de vacum de pe la turbo care are leg cu clapeta si turbo.


Salut! Imi poti spune te rog daca ai remediat problema cu relantiul? Pt ca aceeasi problema o am si eu si nu ii dau de cap :( De curand am schimbat motorul pe ea si sunt mai multe chestii care nu sunt identice de la un motor la altul: clapeta de acceleratie pe a mea are 2 iesiri pt furtunasele de apa si 2 vacumuuri , unul subtire si unul gros, iar cealalta clapeta are tot 2 iesiri pt furtunasele de apa si 2 vacuumuri dar amandoua subtiri.. Asta e o problema.. Iar cealalta e ca pe motorul meu epuratorul sau cum ii zice pt gazele de carter din spatele motorului e diferit fata de motorul care l-am pus acuma sus.Din cate am vazut asta care e acum pe motorul care l-am pus e kitul updatat de PCV ,dar nu e ca si celalalt si nu imi dau seama cum vin toate furtunurile alea si vacuumurile puse corect, Daca ma puteti ajuta ar si de mare folos. Si la fel am si eu aceeasi problema: cu clapeta de acceleratie care a fost pe motorul care l-am pus sus,nu imi porneste doar daca apas si acceleratia cand dau la automat si o tin apasata un timp pana se mai incalzeste, apoi dupa aia aia sta la relanti dar cand bag in viteza in D sau R imi sta subturata si da sa moara motorul si chiar moare cateodata.. Iar cu clapeta de acceleratie care o aveam pe a mea cand am pus-o sus,imi porneste motorul dar cand sta la relanti sta supraturata si cand bag in D sau R imi sta putin subturata. Apropo, mi se aprinde martorul in bord de la check engine,doar atunci cand apas mai sanatos pedala de accelearatie.Daca o apas incet martorul imi sta stins si masina merge ff bn. Ma scuzati pt romanul care l-am scris :D
SAAB 9-5 AERO 250 CP 2003
User avatar
pascalau007
Nou venit
 
Posts: 8
Joined: 26 Apr 2011, 18:18
Location: Oradea

Re: Probleme relantii..help

Postby cipsu » 18 Feb 2015, 12:19

Sa incepem cu inceputul. Ce masina ai, ce motor ai dat jos si ce ai pus in loc?
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: Probleme relantii..help

Postby Cris9-5 » 18 Feb 2015, 21:13

Am avut o problema foarte asemanatoare. Relantiul nu tinea de loc , masina trebuia turata ( cam greu cand ai AT si esti in trafic ). Problema a fost un furtun de vacuum fisurat ( unul din PVC ) care alimenteaza si pompa de servofrana. L-am schimbat si masina si-a revenit. Eu planuiescc sa fac un upgrade la furtunele de vacuum si sa trec la unele siliconice . Exista tutoriale pentru DIY pentru acest schimb la 9-5. Succes.
Cris9-5
Invatacel
 
Posts: 88
Joined: 19 Dec 2013, 15:02

Re: Probleme relantii..help

Postby pascalau007 » 19 Feb 2015, 12:34

cipsu wrote:Sa incepem cu inceputul. Ce masina ai, ce motor ai dat jos si ce ai pus in loc?


Am un 9-5 Aero din 2003 250 CP si motorul e tot de pe un 9-5 Aero din 2002 de 250 CP.
SAAB 9-5 AERO 250 CP 2003
User avatar
pascalau007
Nou venit
 
Posts: 8
Joined: 26 Apr 2011, 18:18
Location: Oradea

Re: Probleme relantii..help

Postby cipsu » 19 Feb 2015, 14:50

Deci ambele motoare B235R, cu caseta de aprindere neagra, da?
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: Probleme relantii..help

Postby pascalau007 » 23 Feb 2015, 14:38

Da da.
SAAB 9-5 AERO 250 CP 2003
User avatar
pascalau007
Nou venit
 
Posts: 8
Joined: 26 Apr 2011, 18:18
Location: Oradea

Previous

Return to SAAB seria 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests