Page 2 of 2

Re: PROBLEMA VENTILATOR

PostPosted: 26 Feb 2014, 09:43
by manolodsv
Eu am montat alarma originala luata SH cu 100 €, montata si activata cu tech 2 la service cobalcescu si nu am nici o problema. Nu am ramas fara baterie :grin:.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black 08 TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch 88 TAF

Re: PROBLEMA VENTILATOR

PostPosted: 26 Feb 2014, 11:48
by MagicPenguin
Mie mi-a pornit masina la prima cheie dupa mai mult de 2 saptamani de stat sub zapada cu o baterie destul de batrana. Nu cred ca sunt probleme daca este totul in regula.

Re: PROBLEMA VENTILATOR

PostPosted: 26 Feb 2014, 14:23
by Dansb
Uitati, amandoi, un aspect: eu am parking heater care consuma mult, iar in combinatie cu drumurile scurte si pornirile dese...
Oricum, eu am inlaturat inconvenientul asa cum am spus.

Re: PROBLEMA VENTILATOR

PostPosted: 27 Feb 2014, 09:11
by costi.danu
in cele din urma am reusit sa rezolv problema am pus testerul pe masina si se poare ca nu era de la aerul conditionat(modulul) ci de la modulul de inchidere pe care mi-l pusesem la o firma specializata.datorita lui GABI un om deosebit de la saab (electrician)am rezolvato si mi-a rezolvat sio alte probleme mi-a curatat butucul si merge si inchiderea de pe chei caci de aceia imi pusesem modul de inchidere ca nu mai mergea inchiderea de pe chei.se pare ca si aici aveam un consumator pentru caci chiar daca eu scoteam cheia din butuc casetofonul nu se oprea automat si trebuia sa il opresc eu manual dar calculatorul masini nu citea ca eu as fi scos cheia.........totusi este bine de stiut si pentru nceilalti posesori de 95 ca masina are urmatori consumatori in primele 20 min 2,8 amperi,intre minutul 20 si 110- 0,7 amperi si dupa minutul 110 la infinit 0,02 cele fara alarma ca a mea si 0,08 cele cu alarma.in fine sunt foarte incantat de cum merge masina si mi-a scazut si consumul care o luase razna undeva la 15-16 litri acum undeva la 12,4.si acum o intrebare ;mie daca stau cu masina pornita i-mi creste consumul este ceva normal.ex imi arata 12.4 si daca stau cu ea pornita 20 min pe loc se duce undeva in 14 plec si consumul revine in primi kilometri asa este si la voi.DACA ARE CINEVA PROBLEME PE PARTE ELECTRICA VA RECOMAND SA MERGETI LA GABI CU CALDURA,SI IEFTIN SI BUN O COMBINATIE RARA IN ZIUA DE ASTAZI TEL 0724308012

Re: PROBLEMA VENTILATOR

PostPosted: 13 Aug 2015, 13:42
by az77by
Salut ,

Si eu am aceeasi problema ... Ma refer la inchiderea din cheie . Nu vrea sa se inchida din cheie , doar manual , dar de deschis , se deschide de fiecare data .
Nr lui Gabi nu mai este valabil . Ai idee , mai lucreaza in domeniu ?
Merci

Re: PROBLEMA VENTILATOR

PostPosted: 13 Aug 2015, 13:45
by Hypo
az77by wrote:Salut ,

Si eu am aceeasi problema ... Ma refer la inchiderea din cheie . Nu vrea sa se inchida din cheie , doar manual , dar de deschis , se deschide de fiecare data .
Nr lui Gabi nu mai este valabil . Ai idee , mai lucreaza in domeniu ?
Merci


vezi sa nu ai butonul dezlipit de pe placa ;)

Re: PROBLEMA VENTILATOR

PostPosted: 26 Aug 2015, 19:53
by az77by
Hypo wrote:
az77by wrote:Salut ,

Si eu am aceeasi problema ... Ma refer la inchiderea din cheie . Nu vrea sa se inchida din cheie , doar manual , dar de deschis , se deschide de fiecare data .
Nr lui Gabi nu mai este valabil . Ai idee , mai lucreaza in domeniu ?
Merci


vezi sa nu ai butonul dezlipit de pe placa ;)


De pe telefon nu am mai putut posta de o saptamana , abia acum am ajuns la laptop.
Nu este butonul dezlipit ca practic nu are buton . Este un circuit .
Dupa lungi verificari si testari am constatat ca vinovatul este folia dintre placa si butoane ... Folie pe care nu reusesc sa o gasesc pe nicaieri , decat cheia cu tot cu cip ...

Re: PROBLEMA VENTILATOR

PostPosted: 26 Aug 2015, 22:46
by Hypo
eu zic ca are microswitch-uri. adica cele de langa cheia din link :

http://www.ebay.com/itm/4-Button-Remote ... 1968654921