Page 1 of 4

instalatie gpl

PostPosted: 16 Jan 2014, 12:05
by costi.danu
salut ,pareri pro si contra dar atentie nu daca sa trec pe gpl sau nu ci care este cea mai buna instalatie gpl pentru acest model.eu optez intre un brc24.11 si tomasetto stag 300.o zi buna

Re: instalatie gpl

PostPosted: 16 Jan 2014, 15:07
by n0iz3
Salut,

Eu am varianta BRC pe masina, functioneaza foarte bine, in functie de reglaj poti sa beneficiezi din plin de puterea masinii.
Am citit destul de mult inainte sa fac o alegere, si BRC mi s-a parut cea mai ok varianta. A fost un pic mai scumpa, dar sunt multumit de rezultat.

La ce firma vrei sa faci montajul?

Re: instalatie gpl

PostPosted: 16 Jan 2014, 15:34
by cipsu
Ce model de BRC ai montat si unde?

Re: instalatie gpl

PostPosted: 16 Jan 2014, 17:33
by n0iz3
Am Sequent 24.11, montata la Pro Gaz in Buzau.

Re: instalatie gpl

PostPosted: 14 May 2014, 18:53
by costi.danu
merci nu am pus gpl inca dar tot la brc ma hotarasem si eusi tot la buzau

Re: instalatie gpl

PostPosted: 14 May 2014, 21:50
by manole74
La mine masina a venit cu instalatie Landi Renzo Omegas si nu am ce-i reprosa! Dupa niste calcule sumare merg 400km cu un plin de gaz, adica 48 L= cca 140-145 lei.Sincer......renteaza :!:

Re: instalatie gpl

PostPosted: 16 May 2014, 16:36
by Billy
Mai este si varianta zenit pro la supergaz chitila. Din cate am inteles(de la Edy care are pe masina), merita din plin. Pretul e ceva mai piperat, 3400. Cat este BRC-ul?

Re: instalatie gpl

PostPosted: 16 May 2014, 16:42
by Mihai.Alex
Eu am AGC Compact, tot de la Chitila si nu am nicio problema cu ea.

Sent from my Absolut bottle.

Re: instalatie gpl

PostPosted: 20 May 2014, 07:56
by Edy
Billy wrote:Mai este si varianta zenit pro la supergaz chitila. Din cate am inteles(de la Edy care are pe masina), merita din plin. Pretul e ceva mai piperat, 3400. Cat este BRC-ul?


Da, eu am optat pentru Zenit Pro cu injectoare Hana fara sa ma gandesc la pret deoarece am considerat ca este o investitie ce-mi returneaza banii cheltuiti si mai am 1000 de km pana recuperez tot(3400 de lei). In doar 8000 de km iti iei banii inapoi urmand sa sa fii numai in profit din acel moment. Motoarele originale de SAAB sunt foarte compatibile cu combustibilii alternativi, poluezi mai putin si cheltuiesti mai putin. Benzina este in permanenta scumpire si a ajuns si 7 lei la anumite statii pe cand gazul este constant 2,92 de anul trecut. La o masina ce depaseste 200 de cai nici sa nu va ganditi la altceva decat Zenit Pro sau Prins, altceva nici macar nu se apropie de performanta oferita de aceste instalatii. Cu Zenit Pro nu simti diferenta intre mersul pe benzina sau gaz nici macar atunci cand vrei sa mergi sportiv (am facut sprinturi de pana la 245 km/h in "germania" fara sa existe nici cel mai mic lag); gazul arde la temperatura mai mare, este mai curat, motorul ramane mai curat, nu exista "apa" in gaz, pericolul detonarilor este zero, costuri foarte mici de intretinere, nu ia loc in portbagaj (rezervor toroidal), nu simti cant trece de pe gaz pe benzina sau invers, dubleaza autonomia masinii, etc.
Carcotelile ca strici motorul daca pui gaz sunt in baza unor presupuneri rautacioase; am cunostinta in Belgia care merge cu SAABul pe GPL de 8 ani si a facut 300.000 de km fara probleme. Plus ca la ei sunt beneficii fiscale daca montezi gpl pe masina (poluezi cu pana la 50% mai putin decat pe benzina). Daca aveti nevoie de informatii suplimentare nu ezitati sa ma sunati: 0723182840 - edy

Re: instalatie gpl

PostPosted: 20 May 2014, 22:03
by leeloo
si la mine urmeaza o instalatie BRC, cum ajung in tara e primul lucru, avand in vedere ca am descoperit cu stupefactie ca am facut cam 11k km in aproape 4 luni de cand am masina... cam 60% extern si restul urban...

In belgia cred ca cel mai ieftin GPL din europa.. e cam 0.65 fata de 1.50 benzina, acciza la GPL e atat de mica incat au fost fortati de Comisia european sa faca ceva in privinta asta si e un impozit suplimentar de vreo 100-140 de euro pe an, nimic grav...
Estimez ca cei 650 de euro cat costa instalatia in Ro ii scot in 5 luni..

Am mai avut o masina pe care am pus GPL si nu am avut probleme de loc datorate gazului sau cu instalatia...

Re: instalatie gpl

PostPosted: 23 Aug 2014, 16:14
by Pank
Salut

Am o instalatie Tomassetto stag 300 secventiala cu doua reductoare de gaz (ptr a nu trece pe benzina la turatie mare) montat pe un 9-5 Aero 2003 in 2008 si am 100000 km numai pe Gpl facuti,reviziile la instalatie facute(filtre) la fiecare 20000 km.Nu am avut nici o problema cu ea niciodata iarna,vara si am mers in toate felurile cu masina pe GPL.In schimb cand merg pe GPL imi da eroare si se aprinde check engine si reclama amestec sarac,cum o cuplez pe benzina si merg 100-200 km se stinge.

Re: instalatie gpl

PostPosted: 24 Aug 2014, 14:29
by Cris9-5
Si la mine urmeaza o instalatie de gaz, si cred ca merg pe mana lui Edy cu Zenit . Am facut un calcul si luna trecuta am bagat benzina de 1300Ron pentru 1500 km parcursi. In ritmul asta imi scot investitia in 3-4 luni. Eu inca sunt stupefiat de consumul masinii : 11.5-12L/100 in afara ,mers ~140km/h autostrada , in oras aprox 20L/100km , dar am renuntat sa merg in oras cu ea ( e mai ieftin taxiul) . Problema la mine este ca masina nu este trecuta in talon pe numele meu, de aici venind si intrebarea: in cat timp sunt obligat sa o omologhez la RAR ca fiind pe GPL? Si daca sunt prins ca nu am omologat-o la RAR ce imi pot face ?

Re: instalatie gpl

PostPosted: 24 Aug 2014, 16:04
by MagicPenguin
Cris9-5 wrote:Eu inca sunt stupefiat de consumul masinii : 11.5-12L/100 in afara ,mers ~140km/h autostrada , in oras aprox 20L/100km , dar am renuntat sa merg in oras cu ea ( e mai ieftin taxiul)

:shock: :shock: :shock:
Ceva este foarte gresit la masina ta... :?

Re: instalatie gpl

PostPosted: 24 Aug 2014, 18:02
by manole74
Si mie mi se pare cam mare ecartul dintre consumul urban si cel extraurban! E vorba de ce oras cu trafic 20%?

Re: instalatie gpl

PostPosted: 24 Aug 2014, 19:03
by Cris9-5
Vorbesc de Bucuresti. Nu am scris 24L/100 , ca nu vreau sa sperii lumea pe forum :shock: , dar atat imi arata SID-ul la un moment dat. Ceea ce este cel mai ciudat e ca am schimbat bujiile , am pus NGK bcpr6eix-11 si consumul a crescut de la 11.3 la 12 , mers in afara. Nu am reustit sa merg la Cobalcescu sa ii fac un test , d-nul Florin nu este la munca pana pe 2 septembrie. Am fost la cineva la o diagnoza ( avea un Auto Com) , de la care a reiesit ca sondele lambda functioneaza. Tot acolo am vazut un missfire count de ~15 / fiecare cilindru , asta innainte de a schimba bujiile. Sunt deschis la sugestii pentru a "rezolva " consumul avionului . Sincer nu stiu care ar trebui sa fie consumul dar 24 mi se pare a fi de Hummer . Am uitat sa precizez ca de butonul sport nu m-am atins. Daca il apas acul de la rezervor merge in oglinda cu cel de la turbo. :x