Salut Toyo si felicitari pentru achizitie, ti-ai luat o masina faina insa cu un motor pe care majoritatea cunoscatorilor il evita. V6-le 3.0 Tid de origine GM si construit de Isuzu sub codul 6DE3, a fost facut pentru proiectul Signum de la Opel dar ulterior folosit si pe alte platforme cum ar fi si 9-5-ul. Toata lumea a renuntat la acest motor foarte curand dupa inceperea productiei din cauza numarului mare de defectiuni raportate si reparatii in garantie. Isuzu nu a mai produs V6-le diesel reclamand GM-ului numarul mare a defectiunilor de design a unitatii
Majoritatea problemelor raportate: garnituri de cilindru arse, Turbo, defectiuni premature a pompei de motorina, defectiuni premature a valvei EGR, Injectoare blocate, tampoane motor sfartecate rapid, numeroase probleme de natura electronica - din cauza computerului foarte complex sunt si dificil de depistat, probleme cu imobilizatorul electronic- nu mai porneste cand ti-e lumea mai draga, intercooler spart de la presiuni necontrolate, sisemul de incalzire a bujiilor pica des + multe altele mai marunte
Acum...nu inseamna ca masina ta este o bomba pe roti
Este posibil ca sa te bucuri de ea ani intregi fara probleme; numai sa nu depasesti des 3500-4000 de ture si sa o tii acolo deoarece sistemul de racire a cilindrilor este subdimensionat si poti sa pocnesti ultimii 2 cilindri si arzi garniturile.
In alta ordine de idei: este o masina confortabila, consuma decent pentru un V6 diesel, are reprize frumoase si se aude bestial (musteste de putere si cuplu imens). Schimba-i uleiul regulat cu unul de calitate, Curata EGR si injectoare la fiecare 20-30000 km, nu o chinui la turatii mari ale motorului - oricum in a 5-a pe autostrada are 2200 ture la 130, nu are rost sa mergi cu 200 - consuma mult mai mult si se supraincalzeste rapid, bujii de calitate - nu te zgarci la 10 lei in plus /bujie si cam atat!
Drumuri bune si te asteptam la intalniri!