Page 1 of 1

Reconditionare Saab 95 2.0t Vector Biopower

PostPosted: 29 Oct 2017, 13:36
by AditzaTheBrain
Salutari si bine v-am gasit,

Vreau sa mentionez de la inceput ca nu prea sunt un cunoscator intr-ale mecanicii si de aceea sper sa ma puteti ajuta.
Acum 2 ani, printr-o conjunctura, am cumparat un Saab 95 2.0t Vector Biopower din anul 2006, varianta cu 150 CP. Mi-a placut foarte mult masina si o perioada nu am avut nici o problema cu ea. I-am montat si instalatie GPL - Prins - si am fost foarte multumit. Din pacate prin primavara a inceput sa-mi faca unele probleme. In prima faza aveam probleme cu pornirea la cald... pur si simplu nu mai pornea, dar daca asteptam 20..30 de minute, pornea fara nici o problema. Nu am reusit nici pana acum sa rezolv chestia asta, cu toate ca am dus-o pe la niste mecanici. Mai nou, masina a inceput sa nu mai traga si sa mearga smucit, ca si cum ar merge in 3 cilindrii, dupa spusele multora. La o verificare pe terster eroarea era "Cylinder 4 Misfire". I-am schimbat bujiile si problema a persistat, afland ca problema ar putea fi bobina. Din pacate nu am mai avut timp sa ma ocup de ea si a ramas asa, si datorita faptului ca am o alta masina. Totodata, in zona in care locuiesc (langa Reghin) nu prea sunt mecanici care sa vrea sa se ocupe de ea, pentru ca nu cunosc alte masini in afara de VW si Audi...
Idea e ca imi place foarte mult masina si are o valoare sentimentala destul de mare pentru mine, din mai multe motive. Din acest motiv mi-ar placea sa o pot repara si reconditiona, pentru ca pe langa problemele mecanice pe care vi le-am expus, mai are si altele mai marute (este putin lovita in mai multe locuri, nu mai funcioneaza butonul de la geamul soferului, farurile abia lumineaza, etc).
Asa ca am ajuns aici, si vreau sa aflu daca pot gasi undeva un mecanic dispus sa ma ajute sa realizez treaba asta. Cu cat mai aproape de Reghin - Tg. Mures, cu atat mai bine, dar pana la urma poate fi oriunde in tara.
Multumesc.

Re: Reconditionare Saab 95 2.0t Vector Biopower

PostPosted: 02 Nov 2017, 19:38
by eugenmanea
Pornirea greoaie vezi ca nu cumva sa fie de la GPL- mai precis membrana de gaz (asa se intmpla la BRC pe la 100,000 km). Cati km are masina pe GPL?
Incearca sa mergi o perioada doar pe benzina dupa ce ai consumat tot GPL ul si vezi daca mai face.

Re: Reconditionare Saab 95 2.0t Vector Biopower

PostPosted: 02 Nov 2017, 20:16
by dhoom
eugenmanea wrote:Pornirea greoaie vezi ca nu cumva sa fie de la GPL- mai precis membrana de gaz (asa se intmpla la BRC pe la 100,000 km). Cati km are masina pe GPL?
Incearca sa mergi o perioada doar pe benzina dupa ce ai consumat tot GPL ul si vezi daca mai face.
Pornirea nu se face pe benzină?? Și apoi trece pe GPL??

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Re: Reconditionare Saab 95 2.0t Vector Biopower

PostPosted: 02 Nov 2017, 20:29
by eugenmanea
Ba da, dar daca membrana scapa GPL in galerie, amestec bogat =pornire greoaie la cald.

Re: Reconditionare Saab 95 2.0t Vector Biopower

PostPosted: 02 Nov 2017, 20:37
by dhoom
eugenmanea wrote:Ba da, dar daca membrana scapa GPL in galerie, amestec bogat =pornire greoaie la cald.
Am înțeles... Mulțumesc

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Re: Reconditionare Saab 95 2.0t Vector Biopower

PostPosted: 03 Nov 2017, 18:38
by Cris9-5
O cauza pentru faptul ca nu porneste la cald poate fi si senzorul de la arborele cotit. Din ce am inteles acesta este simptomul lui innainte de cedare. Acest senzor nu da cod de eroare cand cedeaza, chiar daca este stricat.

Re: Reconditionare Saab 95 2.0t Vector Biopower

PostPosted: 10 Jan 2018, 18:48
by Muresan
Bună seara,

Am un amic, care e mecanic şi electrician auto, la Corunca (la doi paşi de Tg. Mureş), care a mai reparat Saab-uri şi care s-a încumetat să se uite şi la al meu. Aş paria că n-ar refuza să-l vadă şi pe al dv. Dacă vă interesează, trimiteţi-mi un email la adresa sorin_ms66 at yahoo com şi vedem cum facem.