95 berlina sau combi

Discutii despre seria 9-5 '98-'10

95 berlina sau combi

Postby Edy » 28 Oct 2008, 08:52

Cine are 95 berlina sau combi si ne poate impartasi cate ceva despre masina sa?
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby laarson » 24 Jan 2009, 16:19

posesor berlina...ce te ar interesa sa stii...
9-5, '99, 2290 cmc, 170hp aka Laarson
laarson
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 15 Jan 2009, 14:08
Location: Bucuresti

Postby Edy » 26 Jan 2009, 09:46

Impresiile tale despre masina! Eu am mers cu un 95 aero si nu pot vorbi decat la superlativ! Cum te simti in ea? Te-a nemultumit cu ceva de-a lungul timpului?
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby laarson » 26 Jan 2009, 19:24

as putea sa raspund ceva de genu': "Laser frate!"...:))...stabilitate, nerv chiar daca are doar 4 in linie... spatiuuu garla si dotari care bat la fund multe masini din 2008 incoace'. Tre' sa rec unosc faptul ca prima data m am speriat cand am vazut matahala, 'da acu m am obisnuit si pot sa spun ca e destul de sprintena pentru tona 800 care o are...S-auzim de bine!
9-5, '99, 2290 cmc, 170hp aka Laarson
laarson
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 15 Jan 2009, 14:08
Location: Bucuresti

esteticä sau functionalitate: berlinä sau combi!

Postby saabby-727 » 10 Mar 2009, 20:49

Eu am berlinä. Aratä mai frumos de afarä!
Trebuie sä zic cä dacä ai nevoie des sä iei sau sä pui ceva in portbagaj e cam nepläcut la berlinä. Portbagajul e extrem de mare, adinc inspre inainte. Trebuie sä te apleci mult inainte ca sä ajungi la lucrurile care sunt in fatä sau care alunecä acolo. Clar cä iti freci genunchii pantalonilor de bara de protectie, si lucrurile grele le tragi spre tine intii si apoi le poti scoate. Dacä nu e mereu total plin totul alunecä in fatä. De aceea ai nevoie de covor de cauciuc sau de fixatoare care sä-ti tinä obiectele la marginea din spate a portbagajului.
La combi nu cred cä ai aceastä problemä, in schimb trebuie sä accepti design-ul nu prea estetic de cutie... mä rog...
La 9000 este capacul portbagajului rabatabil sau se poate indepärta de tot, la 9-5 nu. La 9000 puteam läsind bancheta din spate jos si luind afarä de tot capacul portbagajului incärca obiecte incredibil de multe si mari, la 9-5 care se vrea urmasul lui 9000 nu mai merge.
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Postby transporter » 14 Mar 2009, 22:17

am un aero 2.3...benzinar turbo...de 260 de caiutzi din 2005. Ce pot sa zic despre el e k........e foarte tare frate. multi stiu..putin cunosc....fac servisul la bucale...tocmai din iasi....nu se baga astia din iasi la saab....se uita k gaina-n lemne,....odata...se ocupau astia de la bmw..dar s-au lasat de saab
User avatar
transporter
Junior
 
Posts: 20
Joined: 11 Mar 2009, 21:25
Location: iasi

Postby tony » 15 Mar 2009, 19:08

transporter, poti sa vii cu cea mai mare incredere la echipa saab de la brasov. sunt cu adevarat profesionisti si stiu ce sa faca. vezi ca este topic despre reprezentante.
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

saab 9-5.....2.3....260cp

Postby transporter » 17 Mar 2009, 20:21

nu vreau sa supar pe cineva de prin bucale...dar aia de la augusta-saab.....nu-s pe treaba lor......nu prea au treaba cu chestiile importante de la saab....i-am zis sa-mi echi9libreze rotile de pe spate k mi se parea mie cam aiurea si le-a echilibrat( mi-a pus plumbi pe janta ...dar pe fatza frate...mi-a zgariat jantele) m-a luat dracii....si am plecat ...nu am avut putere sa-i iau la picioare.....am avut probleme cu motorul.(se oprea in mers)....m-a f...t....am schimbat corp clapeta....tot asa facea....am schimbat senzorul de pe volanta...tot asa facea.....lucruri care imi ziceau ei sa le schimb.....sunt varza baietii aia.....plus au niste preturi..te da pe spate....(sa-mi schimbe becurile din far...xenon....imi cereu 22 mil) le-am luat din iasi ...acelasi producator....aceeasi marca....identice....la pretul de 10 mil...tare..nu..concluzia( rar gasesti pe cineva care sa cunoasca cu adevarat saabul) dar nu cred k sunt platiti bine si nu-si dau interesul sa faca treaba
User avatar
transporter
Junior
 
Posts: 20
Joined: 11 Mar 2009, 21:25
Location: iasi

Postby tony » 18 Mar 2009, 08:11

vino la brasov transporter. aici iti echilibreaza si rotile fara incidente neplacute si baietii de aici chiar sunt pe felie.
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Saab 9.5

Postby cristiansen09 » 18 Mar 2009, 20:27

Salutare tuturor! Am avut un 9.5 Aero din 2002 cu 250 de cai si pe care am vandut-o inainte de sarbatori. Masina avea 155000 km si am fost al doilea proprietar. Pot spune ca este o masina super, stabila, nervoasa cu un farmec aparte. Intrucat cel de la care am luat-o nu a avut grija de ea, ma refer la schimbarea anumitor piese, am fost nevoit sa bag ceva bani in ea. Astfel am schimbat bucsi cadru motor, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare. Per total am fost multumit si as fi tinut-o si acum daca nu o loveam. Trebuie sa recunosc faptul ca mi ar placea un 9.5 model nou sau 9.3 aero
cristiansen09
Master
 
Posts: 317
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Postby bullet » 19 Mar 2009, 14:39

De scaunele foarte foarte comode si si VENTILATE nu zice nimeni ? :)
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby saabby-727 » 19 Mar 2009, 20:41

bullet wrote:De scaunele foarte foarte comode si si VENTILATE nu zice nimeni ? :)


Poate nu zice nimeni nimic pentru cä aceste scaune se gäsesc atit la combi cit si la berlinä, ca dealtfel la toate tipurile noi de saab.
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Postby erny » 02 Sep 2009, 13:41

bullet wrote:De scaunele foarte foarte comode si si VENTILATE nu zice nimeni ? :)


Pot sa spun eu ceva : nu inteleg de ce suport lombar are numai scaunul soferului.
Si inca ceva : desi nu sunt exagerat de inalt (1,87), oricat de mult las scaunul in jos tot am impresia ca stau prea sus ( intre cap si plafon raman cam 6-7 cm. ). Problema asta am avut-o si la modelul din 2001 si o am si acum - model 2008.
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Postby saabby-727 » 02 Sep 2009, 21:13

:lol:
Da! De ce pe vremuri era oglindä numai la apärätoatea de soare din partea pasagerului? Era de la sine inteles cä pasagerul putea fi numai femeie si soferul numai bärbat :evil: (care nu avea nevoie de oglindä!) Cu timpul asta s-a schimbat. 8) Mai conduc si femeile 8) , se mai gäsest oglindä si in partea soferului, chit cä incä nu la toate märcile.
Poate in ziua de azi se judecä asa: numai soferul are viatä grea stind fix la volan, pasagerul se mai poate misca intr-o parte sau alta si asa nu prea are des dureri de spate. Dar se poate comanda masina cu acelasi scaun si in partea pasagerului, am fäcut si eu asa ceva odatä. Am cerut in partea soferului un scaun de sofer din europa si in partea pasagerului un scaun de sofer pentru anglia. A venit cu douä scaune identice! inclusiv cu reglajul lombar. 8)
PARANTEZÄ: mai tirziu devenind egiostä am in momentul de fatä chiar incälzire in scaun NUMAI pe partea mea (a soferului!) :twisted:
Inältimea la care te gäsesti cu capul depinde de distanta dintre centurä si virful capului, unii dintre noi suni f. inalti si cu segmentul de la briu pinä la sol mai lung ori cu segmentul de la briu pinä in virful capului mai lung.
Pe deasupra si eu am constatat cä din ce modelele sunt mai noi scaunele sunt tot mai sus, nu numai la saab. Nici mie nu-mi prea place. Eu am din aceastä cauzä altä problemä: scaunul maxim jos conduce la a avea centura prea sus, pe undeva peste insertia claviculei pe stern, si asta e f. supärätor. La 9000 se putea ridica sau cobori centura de pe stilpul usii... la 9-5 s-a economisit si nu se mai poate.
Probabil aici a fost MINA LUI GM... americanii sunt altfel decit europenii (sau mai bins zis SUEDEZII !) :lol:
Dar asta se pote ierta unui saab , nu ?
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Postby erny » 03 Sep 2009, 08:45

In Romania comenzile speciale la SAAB sunt destul de limitate, asa ca posibilitatea de a comanda pe dreapta un scaun cu suport lombar ( de stanga ) cred ca iese din orice discutie.
Am comandat in 2008 2 9-3 AERO diesel ptr. 2 prieteni si am avut urmatoarele surprize : alb si AERO nu se poate ( oricum nici mie nu-mi place, dar prietenul meu ar fi vrut-o asa ), la scaune partea din piele nu poate fi comandata cu aceeasi noanta ca partea din plus si nu se pot comanda scaune ventilate la 9-3.
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Next

Return to SAAB seria 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron