Saab 9-5 tuning

Discutii despre seria 9-5 '98-'10

Saab 9-5 tuning

Postby VIO » 31 May 2009, 22:39

Este cineva care a tunat un saab in romania ?
Am gasit un site : http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... s/Leistung
Dar mi se pare cam scump.
Ma gandeam sa fac un cheap tuning, dar nu stiu unde.
Cei de mai sus au locatie in austria ...dar se poate face si la Augusta...
Daca a facut cineva tuning il rog sa imi spuna si mie cum s-au imbunatatit performantele.
Dupa cum scrie pe site-ul de mai sus, mi-ar creste puterea de la 150 Hp la 210.
Astept pareri.
User avatar
VIO
Nou venit
 
Posts: 3
Joined: 21 May 2009, 20:58
Location: Timisoara

Postby mtudorascu » 05 Jun 2009, 22:25

Hirsch sunt tunerii de casa ai SAAB.
Produsele lor sunt acceptate si nu cauzeaza pierderea garantiei la masini.
Poate de aceea sunt mai scumpi.
Updateaza totusi semnatura pt ca linkul tau se refera la 9-3
Daca vrei mai ieftin poti sa incerci BSR.
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Postby bullet » 06 Jun 2009, 08:34

Salut si bine ai venit in club!
Am mai scris de treaba asta pe undeva stai sa vad daca mai gasesc...
Uite aici http://www.saab-romania.com/ro/forum/vi ... .php?t=607. Costa intr-adevar 4-500 de lire dar si 50 de cai in plus.....e mai mult decat convenabil + ca primesti si un filtru de aer sport gratis. Sa ne tii la curent cu ce ai facut :wink:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby saabby-727 » 06 Jun 2009, 14:23

Chiar si aici in germania se stie cä doar cei din austria (Hirsch) sunt cei mai buni. Saab nu sfätuieste pe nimeni sä o facä altundeva decit la Hirsch.
Ce stim noi aici e cä intr-adevär HP creste, dar ca sä fii sigur cu cit in mod real a crescut trebuie verificat pe stand special... si asa ceva e iarä chestie de calitate... un stand ieftin dä valori gresite.
O idee ar fi: la unii tunigul, la altii testul :wink:
Mai e posibil in anglia dar nu am auzit nimic de bine de acolo.
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Postby v.f. » 20 Nov 2009, 22:10

Aici in suedia cei mai multi care vor sa-si modifice saab-urile aleg Maptun www.maptun.se [url]. Sunt cei mai buni, la ei o sa-mi fac si eu maparea :D[/url]
User avatar
v.f.
Junior
 
Posts: 21
Joined: 13 Nov 2009, 22:13
Location: Alvesta, Sverige

uppgradering, bror?

Postby lucian » 20 Nov 2009, 22:20

v.f. wrote:Aici in suedia cei mai multi care vor sa-si modifice saab-urile aleg Maptun www.maptun.se [url]. Sunt cei mai buni, la ei o sa-mi fac si eu maparea :D[/url]

La pannor?

Un sfat: urmariti cu atentie posturile lui Vali! Este printre putinii vorbitori de limba romana care se pricep la Saab.
Bine ai venit pe micul forum saab-romania.com!
Si succes la uppgradering, sper ca la iesirea din iarna sa fie apt Saab-ul tau de liniute!
Cu drag,
Luci
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Saab 9-5 tuning

Postby lucian » 30 Jun 2010, 08:11

hai sa dezmortim topicul:
am inceput sa trebaluiesc si la 9-5 Aero MY2004, sentronic:
- re-softare la 290 HP si 440 Nm, cu Maptuner -un device care permite revenirea la setarile originale, nedetectabil :);
- filtru de aer sport;
- FPR de 3.5 bar (regulatorul de presiune a combustibilului);
- evacuare completa Ferrita din inox de 3";
- axe cu came de T5;
- toata bucsaria schimbata cu poliuretanice;
- barile stabilizatoare fata-spate mai mare;
- bara anti-roll intre flansele de amortizoare fata;
- suspensie (arcuri si amortizoare) Hirsch.

Urmeaza frane fata BBK BREMBO cu etrieri cu 4 pistoane si discuri de 314mm, ventilate si slotate, iar pe spate discuri slotate ventilate.

Dupa aia, va invit la plimbare 8)
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Saab 9-5 tuning

Postby adi_saba » 30 Jun 2010, 09:16

pfffffff....da,am ramas :shock: Vreau si eu o mica plimbare cu racheta! :mrgreen:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: Saab 9-5 tuning

Postby lucian » 18 Jul 2010, 08:06

update:

Maptun Stage 4 (290 CP si 440 Nm);
Evacuare completa de 3" cu cat. sport Ferritta (are un sunet perfect:
http://www.youtube.com/watch?v=Ax43m39GMrA );
FPR de 3.5 bar;
Axe cu came de T5;
Filtru de aer sport;
Bara stabilizatoare intre flansele de amortizoare fata;
Bari de torsiune fata-spate mai mari.

Urmeaza suspensie sport Hirsch completa (arcuri si amortizoare) si bucsi poliuretanice!
Si poate jante Hirsch de 18" ;) cineva stie....
E o cu totul alta masina!!!
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Saab 9-5 tuning

Postby csb » 05 Jul 2011, 23:10

SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Re: Saab 9-5 tuning

Postby lucian » 06 Jul 2011, 05:53


ce sa ceri de la un hondist? si-a batut joc de Saab-ul ala :twisted:
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Saab 9-5 tuning

Postby Edy » 06 Jul 2011, 09:41

chiar era nevoie de 6 tevi de esapament? De ce nu a pus 8?!?!?
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Saab 9-5 tuning

Postby bullet » 06 Jul 2011, 10:31

Hell yeah !

Image
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Saab 9-5 tuning

Postby lucian » 06 Jul 2011, 14:32

bullet wrote:Hell yeah !

VLOVO TRUBO rullz FTW
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Saab 9-5 tuning

Postby Nick » 02 Oct 2019, 14:30

Am si eu nevoie de un sfat, vreau sa fac niste modificari la Saab-ul Aero 2007. Problema este ca mecanicii cu care am discutat au parerile impartite, astfel:
- inlocuirea bucselor care au elementul elastic din cauciuc cu cele din poliuretan (Powerflex). Unii recomanda acest lucru, altii (in general cei care lucreaza pe la service Opel) nu recomanda. Am cumparat un set de amortizoare FEBI B6 si vreau sa inlocuiesc si bucsele.
- pentru inlocuirea evacuarii cap-coada, daca optez pentru varianta pe 3 toli este necesar un software special pentru a funcționa corect masina ?
- daca montez un set de arcuri care coboara caroseria cu 25 mm, este nevoie de elemente suplimentare pentru incadrarea in parametrii corespunzatori pentru geometria masinii ?
De exemplu: http://www.powerflex.co.uk/i/product_im ... -%20FI.pdf

Multumesc.
SAAB 9-5/2.3 AERO/2007 - 260CP
Nick
Junior
 
Posts: 40
Joined: 07 Sep 2010, 14:54

Next

Return to SAAB seria 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron