Consiliere achizitie Saab 9-5 Aero

Discutii despre seria 9-5 '98-'10

Consiliere achizitie Saab 9-5 Aero

Postby SaabAeroFan » 09 Sep 2009, 15:33

Salut!

Sunt un fan de Saab-uri Aero de ceva vreme si acum am in gand achizitionarea unui Saab 9-5 Aero. As vrea sa am in vedere si eventuale sfaturi privind aceasta achizitie: costuri intretinere, eventuale probleme ce pot aparea in timp, ce ar trebui probat/verificat la masina in afara de problemele normale. Daca puteti sa imi dati un raspuns vis-a-vis de dilema mea v-as fi recunoscator.

Va multumesc!
SaabAeroFan
Nou venit
 
Posts: 5
Joined: 08 Sep 2009, 07:39

Postby erny » 14 Sep 2009, 08:50

Vrei sa iei unul nou sau second - hand ?
Te intreb ptr. ca sfaturile sunt diferite.
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Postby ess1902 » 14 Sep 2009, 10:16

Din ce zice el cu siguranta vrea o masina SH....pt ca zice ce ar trebui probat sau verificat in afara de problemele normale...ori presupun ca nu faci asa ceva la o masina noua :?:
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 295
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Postby erny » 14 Sep 2009, 10:27

Asa mi se pare si mie, dar vroiam sa fi sigur, ca sa nu scriu multe degeaba...
Oricum ar fi bine, daca vrei second hand, sa-mi spui cam din ce an vrei sa o iei, bineinteles functie de ce bani dispui ptr. masina ( functie de asta problemele pot sa difere ).
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Postby SaabAeroFan » 14 Sep 2009, 14:08

Masina e un Saab 9-5 Aero 2006(Facelift) A/T in jur de 50.000 de km... Ideea e ca as fi tentat sa o cumpar(Saab e o masina preferata de-a mea) si as vrea sa stiu niste downside-uri daca exista.. sau ce ar trebui verificat la masina(sunt defecte intalnite mai des, etc.).. Chestii de genul asta..

Ca sa raspund da este o masina SH dar la kilometrii astia(daca sunt reali) e super ok.. Iar pretul nu e unul foarte mare.
SaabAeroFan
Nou venit
 
Posts: 5
Joined: 08 Sep 2009, 07:39

Postby tony » 14 Sep 2009, 20:02

poti sa fi mai exact? ca n u iti ia vreunul de pe aici masina!!!
adica pret, de unde e? din tara sau afara? conteaza. chestii de genul asta
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby SaabAeroFan » 14 Sep 2009, 20:19

Nu e vorba de asa ceva :lol: .. Cu toate ca ma pui pe ganduri :lol: ... Este un Saab 9-5 Aero A/T 2006 in jur de 60.000 de km(anu trecut avea 46 500 cand am vazut prima data anuntul) este inmatriculata.. Fara navigatie ,tapiserie piele, climatronic.. Pretul 13.000 de Euro.. el zice ca nu ar avea probleme.. Trebuie sa ma mai gandesc asupra ei si de aceea as avea nevoie de niste sfaturi.. Cam ce probleme ar putea sa aiba(sau la ce lucruri ar trebui sa ma uit).. Cartea de service este sfanta(of course)dar trebuita privita atent pentru a evita falsurile, ma gandesc sa o duc la augusta sa o verific pe tester.. Insa as vrea sa primesc un feedback cu referire la masina aceasta.. Cu referire la Intretinere, Probleme ce pot aparea samd..

Va multumesc !
SaabAeroFan
Nou venit
 
Posts: 5
Joined: 08 Sep 2009, 07:39

Postby erny » 15 Sep 2009, 10:18

Inteleg ca e modelul MY 2006, 260HP, cuplu 350Nm, cutie automata, cel care se vinde si acum in reprezentanta.
Cost revizie aprox. 2000lei, include ulei, toate filtrele si placutele fata, care se cam duc la 15.000km. la cutia automata si mers sportiv
Consum 15-17 in Bucuresti, afara minim 9, iar la 160km/h pe pilot automat cam 13.Benzina cu cifra ocatanica minim 98, merge si cu 95 dar pierzi din putere, sesizabil vara la peste 30 grade.
Probleme :
- benzina proasta strica repede catalizatorul, care costa aprox. 2500 euro + TVA + manopera ( eu bag doar OMV 100 si nu am probleme, am avut insa cu cea de la PETROM top 99 )
- condusul exagerat de sportiv ( acul de la turbina frecvent in zona rosie mai mult de 3 - 5 secunde ) strica turbina in max. 100.000km. La SH nu prea poti verifica asta, in principiu la drum lung cu depasiri frecvente care solicita mult turbina consuma si 1 l ulei la 1000km, iar in oras la mers obisnuit nu consuma deloc. O turbina noua costa aprox. 2000 euro + TVA + manopera
- jantele standard sunt de 17 cu cauciucuri cu inaltime mica, de 45, ceea ce duce la frecvente indoiri de jante si galme in cauciucuri datorita drumurilor de la noi, deci trebuie date jos si verificate
Nu inteleg cum nu are climatronic si piele, ptr. ca astea sunt standard la AERO ... poate nu am inteles eu bine
Iti recomand sa o testezi la Augusta, unde iti pot spune si istoricul masinii daca s-a facut service-ul la ei, te ajuta Florin Balea.
O testare utila ar fi si cea de din cadrul Autovit, unde iti spun de la parametrii motorului pana la ce elemente de caroserie au fost revopsite.
Daca ai dubii privitoare la kilometraj uita-te la starea scaunului soferului, pielea ( daca are ) nu trebuie sa fie deloc decolorata la km astia; cotiera centrala trebuie sa arate ca noua dupa ce a fost curatata; pedala de frana trebuie sa fie putin tocita in drerapta jos, daca e tocita tare ( cam 1 cm ) masina are peste 150.000km, iar daca nu e tocita deloc inseamna ca a fost schimbata si trebuie intrebat de ce.
Cam atat imi vine acum in minte, caca ai alte intrebari iti raspund cu placere.
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Postby SaabAeroFan » 15 Sep 2009, 11:59

M-am referit ca este fara navigatie, are piele si climatronic :).. Ok.. Ca atare, revizia se efectueaza din 15000 in 15000 de km.. Cu distributia nu ai treaba(din cate stiu eu este pe lant).. Consumul e destul de important dar oricum nu prea vreau sa folosesc masina in Bucuresti(zilnic) pentru ca nu vad sensul ei la mersul in coada vreme de 2 ore...

Ca sa inchei reply-ul iti multumesc foarte mult pentru sfaturi si sugestii.. Cred ca am sa incerc Autovit-ul pare o afacere mai buna.. Sper sa fie o masina ok asta pe care am sa o incerc pentru ca ar fi kind of a dream come true...

Va multumesc tuturor pentru feedback, daca mai aveti ceva de adaugat.. feel free! :)
SaabAeroFan
Nou venit
 
Posts: 5
Joined: 08 Sep 2009, 07:39

Re: Consiliere achizitie Saab 9-5 Aero

Postby cristiansen09 » 09 May 2010, 15:17

Din pacate acea masina s-a dat cu 10700 e in februarie 2010. Era impecabila, apartinea unei firme de imobiliare. Si eu am fost interesat de ea, dar nu am putut scapa in timp util de masina mea in leasing. Avea jante de vara pe 18 si de iarna pe 17. Daca aveam atunci banii necesari nu mai stateam pe ganduri.
cristiansen09
Master
 
Posts: 317
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti


Return to SAAB seria 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron