Volkswagen Golf 7

Ce mai scrie presa despre Saab

Re: Volkswagen Golf 7

Postby tony » 03 Oct 2012, 20:52

Pffffffff, bai sa-mi bag.... Ce de frustrari trebuie sa aibe cei care au desenat Giulia, Mito sau Subaru Impreza! Sa ma kak in el de Golf 7, 6, 5 samd. Dupa Golf 2 au inceput sa strice tot farmecul masinii.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Edy » 03 Oct 2012, 21:46

cred ca jubila de fericire mitrea cand a publicat stirea curului...
SAAB 9-5 AERO sedan, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-5 Vector Kombi, 1.9 TiD 150 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2577
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

R: Volkswagen Golf 7

Postby razza13 » 03 Oct 2012, 22:59

Nu stiu daca e adevarat sau nationalism ieftin, dar italienii sunt foarte mandrii de influenta pe care au avuto designerii lor in aparitia primului model Golf. Repet, eu nu stiu care e adevarul, va spun ceea ce am auzit si eu pe aici, in anumite medii este foarte vehiculata ideea ca design-ul originar e italian, nemtii copiind forma "sagoma" primului Fiat Panda! Poate reproduc niste aberatii, dar nimeni nu a infirmat vreodata in mod oficial aceste legende. Si pot sa va asigur ca exista o competitie foarte dura intre casele auto italiene si cele germane, atat in plan comercial cat mai ales mediatic, italienii fiind de altfel foarte sensibili la orice afirmatie a presei germane in legatura cu masinile lor (pacat de Dacia, ar merita o atentie cel putin egala din partea romanilor, a devenit un simbol national pana la urma). Ar fi interesant de stiut ce ar fi raspuns reprezetantul vw in legatura cu cele scrise mai sus si mai ales care ar fi atitudinea domnului 0-100.ro in cazul in care e adevarat ceea ce se spune aici.
9-3 ss Vector 175 cp leat 2003
User avatar
razza13
Invatacel
 
Posts: 84
Joined: 20 Jun 2011, 10:21
Location: Pordenone, Italy

Re: Volkswagen Golf 7

Postby bullet » 04 Oct 2012, 09:36

@razza13

Walter da Silva, designer sef la VW, (italian sadea) a rostit cuvintele acelea, nu autorul articolului :wink:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Edy » 05 Oct 2012, 07:51

Razza 13 a inteles bine, Bullet; dansul e curios de ce ar putea spune da silva in cazul in care cineva l-ar intreba despre chestia aia cu influentele italienesti la golf, plotul pornirii acestei discutii se cunoaste...cat despre autorul articolului...hmmm, risca sa dea in "tabloid" cum sunt stirile sportive ce nu mai au demult legatura cu sportul: "domnul Becali declara dupa meciu' cu rapidu ca nu o sa mai dea voie la unguri sa castige campionatul romanesc!"...
SAAB 9-5 AERO sedan, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-5 Vector Kombi, 1.9 TiD 150 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2577
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby bullet » 05 Oct 2012, 09:36

Da, se pare ca nu am citit destul de atent postul lui razza13.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Edy » 12 Oct 2012, 15:54

Tot in tema respectiva, la kktul asta de golf, vor adauga un motor mai senzorizat: 1,4 tsi cu "active cylinder"
Haideti sa aflam ce inseamna chestia asta in descrierea lor:
"Tehnologia “Active Cylinder” pentru motorul in patru cilindri 1.4 TFSI permite rularea si la sarcini partiale, sistand functionarea cilindrilor de la interior (2 si 3 din cei 4 dispusi in linie) atunci cand acestia nu sunt necesari, adica la viteza de croaziera.

Conditiile sunt ca turatia motorului sa fie intre 1.400 rpm si 4.000 rpm, adica acceleratia sa fie pana in 40%, iar cutia de viteze sa fie cel putin in treapta a treia. De asemenea, motorul trebuie sa fie incalzit iar lichidul de racire trebuie sa aiba o anumita temperatura. In cazul in care masina detecteaza un comportament neobisnuit al soferului (prin senzorii dezvoltati pe generatia noua Volkswagen Golf), sistemul nu va fi activat.

Cum functioneaza propriu-zis tehnologia Active Cylinder?

Atunci cand masina se afla in intervalul de turatii 1.400-4.000 rpm, printr-o actionare electromagnetica camele cu profile distincte sunt mutate spre dreapta cu cativa milimetri. Cand cama rotunda ajunge in dreptul supapelor de la cilindrii 2 si 3, acestea raman inchise, oprindu-se astfel alimentarea cu benzina, in acelasi timp cu deconectarea aprinderii. Atunci cand supapele cilindrilor sunt actionate de camele cu profil eliptic, cilindrii respectivi se activeaza si lucreaza la capacitate normala.

Revenirea in sarcina a cilindrilor dezactivati temporar se face aproape instant, sistemul avand nevoie de 300 milisecunde pentru trecerea de la cama rotunda la cea eliptica.
Sistemul nu genereaza vibratii neplacute, rafinamentul propulsorului pe benzina de 1.4 TFSI si 140 CP mentinandu-se in orice etapa, chiar si la sarcini partiale.
Aceasta tehnologie permite decuplarea cilindrilor fara a fi perceputa la interior o intreupere a mersului rotund al motorului."
:| :| :|
Asta era pe Facebook...
Evident ca am dat si replica:
- Stiu ca acest post risc sa fie sters, ca de altfel toate porturile care "nu convin" discutiei, dar aceasta "noua" tehnologie este doar "praf in ochi" pentru creduli si pentru prostii care o sa cumpere un volcsvagen cu "active cylinder". In primul rand tehnologia nu este noua ci este aplicata cu succes de cativa ani dar MOTOARELOR CU CILINDREE MARE, adica acolo unde are sens aceasta tehnologie, nu pe 1,4 turbo. Ce sens are economia teoretica de 1 litru la suta "in anumite conditii". Sens are oprirea a 4 din 8 cilindrii de pe motorul Corvette LS7, masina cu 500 de cai ce face un consum in oras de 11%!!! V8 benzina consuma 11% real cu 4 cilindrii dezactivati de calculator, fiind reactivati numai dupa ce treci de 3500 de ture sau ii dai talpa puternic. Aceea este economie nu porcaria asta de la VW menita sa atraga cat mai multi prosti sa cumpere produsul lor de "mase".
Sa vedem cat o sa reziste postarea fara sa fie stearsa!!!
SAAB 9-5 AERO sedan, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-5 Vector Kombi, 1.9 TiD 150 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2577
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby tony » 13 Oct 2012, 20:25

Acum cateva zile, la spalatorie, a intrat in vorba cu mine un baiat(cred ca avea undeva pe la 25 ani), care mi-a admirat avionul 8) . Am vorbit de una alta, evident despre masini. Stia destule despre SAAB, lucru care m-a bucurat. Intamplarea face, daca tot a fost polemica Civic vs. Golf, ca tipul avea o Honda Civic. Intrebandu-l de ce Honda, raspunsul a fost ca atunci cand isi cauta o masina sa cumpere, odata, la semafor s-au oprit vreo 6 Golf. Si desi inclina catre aceasta varianta s-a hotarat altfel, tocmai ca sa nu fie "al 7-lea la semafor".
Asa ca oricat ar fi ea de globalizare si mondializare si ce-o mai fi, tot timpul vor exista unii(destui la numar) care se vor pisa contra vantului. Si asta fara sa se stropeasca :mrgreen:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

R: Volkswagen Golf 7

Postby razza13 » 14 Oct 2012, 00:53

Civic e o alternativa mai mult decat valabila la orice golf sau polo, etc. A mea, de fapt a sotiei, are 16 ani (cumparata in 2007) e o serie 6, v-tec de 1.5 litri, cheala pentru standardele actuale, fara servofrana, esp sau alte dracovenii electronice, dar fuge mai ceva ca in tineretele ei si asta doar cu mantenanta ordinara. Daca vreodata as compara-o cu vreun alt model cu siguranta nu ar fi un vw golf, cel putin nu ultimele modele, ar fi o nedreptate, civic-ul, de care multi se apropie la inceput cu destula neincredere, te cucereste pas cu pas, devine o jucarie foarte interesanta si recompenseaza prin prestatii neasteptate. De cealalta parte avem precizia si pragmatismul german, nimic de cautat si descoperit, totul e acolo, ce naiba vrei mai mult? , e un vw si toti stiu asta, masini nu anoste, dar pe aproape...Vreau sa spun din capu' locului, nu sunt anti vw sau ca nu as recunoaste anumite merite acestei case, dar faptul ca masina are consum mai mic comparativ cu altele, faptul ca e pe locul intai in vanzari sau ca e produsa intr-o tara ca Germania, nu sunt factori decisivi in a o alege, chiar daca acest lucru ar surprinde pe mai multi experti in automobile. Nu stiu de ce, dar golful mi-a dat mereu o senzatie de comunism din cel mai cenusiu, argintiul metalizat l-au inventat ei,banuiesc. Oricum, de gustibus...
9-3 ss Vector 175 cp leat 2003
User avatar
razza13
Invatacel
 
Posts: 84
Joined: 20 Jun 2011, 10:21
Location: Pordenone, Italy

Re: Volkswagen Golf 7

Postby MagicPenguin » 23 Oct 2012, 17:06

Evolutia:

vwgolfseries2013.jpg
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby manolodsv » 23 Oct 2012, 19:36

Evolutie vad la 1, 2, 3 in rest care este evolutia ?

Sent from my SAAB 9-3 SS
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1995
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Previous

Return to Presa

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest