Volkswagen Golf 7

Ce mai scrie presa despre Saab

Volkswagen Golf 7

Postby Edy » 05 Sep 2012, 09:47

"Construit pe aceeasi platforma ca ultimele generatii ale modelelor Audi A3 si Seat Leon - vorbim despre platforma modulara MQB (Modularer Querbaukasten) a Grupului Volkswagen, mult anticipatul VW Golf VII cantareste cu pana la 100 de kilograme mai putin decat predecesorul sau, consumul de carburant coborand astfel cu pana la 23 de procente. Totusi, in ciuda reducerii greutatii, automobilul german a crescut in dimensiuni si masoara acum 4.255 milimetri in lungime (plus 56 mm), 1.799 milimetri in latime (plus 13 mm), respectiv 2.637 milimetri in ampatament (plus 59 mm).
In ceea ce priveste aspectul estetic, mult asteptatul Volkswagen Golf VII nu aduce nici un fel de imbunatatire semnificativa, primele fotografii oficiale publicate de constructorul din Wolfsburg lasand impresia ca avem de-a face mai mult cu un facelift operat modelului actual decat cu o generatie complet noua. Intr-o alta ordine de idei, din punct de vedere stilistic, Volkswagen Golf VII pare sa urmeze aceeasi pasi precum predecesorul sau, adica pastreaza forma generala, insa aduce cateva modificari la nivelul de detalii. Lucru valabil atat pentru exterior, cat si pentru interior.
Referitor la partea tehnica, viitorii cumparatori vor avea la dispozitie o gama de motorizari variata, formata din motoare diesel si pe benzina, ce dezvolta puteri cuprinse intre 85 si 150 CP. Toate cele patru propulsoare disponibile vor beneficia inca din echiparea standard de sistemul Stop/Start, consumul de carburant variind astfel intre 3.8 si 4.9 litri la suta de kilometri. Iata insa cum se prezinta, mai pe indelete, paleta de motorizari a noului Volkswagen Golf VII:

•1.2 TSI de 85 cai putere, cu consum de carburant de 4.9 litri la 100 km si emsii de dioxid de carbon de 113 grame per kilometru;
•1.4 TSI de 140 cai putere, cu tehnologie de dezactivare a cilindrilor (mai exact, se poate rula si in numai doi cilindri), consum de carburant de 4.8 litri la 100 km si emsii de dioxid de carbon de 113 grame per kilometru;
•1.6 TDI de 105 cai putere, cu consum de carburant de 3.8 litri la 100 km si emsii de dioxid de carbon de 99 grame per kilometru;
•2.0 TDI de 150 cai putere, cu consum de carburant de 4.1 litri la 100 km si emsii de dioxid de carbon de 106 grame per kilometru
Cea de-a saptea generatie a modelului Volkswagen Golf isi va face debutul public la sfarsitul acestei luni, in cadrul Salonului Auto de la Paris. "

Buuuun, ce retinem pe scurt: golf 7 e un golf 6 restilizat care a primit bordul chicios de la passatul vechi :)))) => masina complet noua!!!! A, sa nu uitam: este usurata cu 100 de kg care genereaza o scadere a consumului de 23%...oare daca o usurau cu 400 de kg nu ar fi consumat mai nimic, nu?! Pfffuiii ce aproape au fost de masina super eficienta, dar ce mai conteaza din moment ce logic, este cea mai vanduta masina din EUROPA!!!!
Bine Adrianeeeee!!!
Attachments
volkswagen-golf-7-galerie-foto-ac12d12748c3066f01-800-0-1-95-0.jpg
volkswagen-golf-7-galerie-foto-04e7312748a60e2ddb-800-0-1-95-0.jpg
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2567
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby manolodsv » 05 Sep 2012, 09:53

si o multime de leduri pe far precum tuareg. si pana la urma ce este nou ? un pasat cu haina de golf ? "frumoasa masina". :twisted:
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1995
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: Volkswagen Golf 7

Postby bullet » 05 Sep 2012, 10:26

In spiritul corectitudinii, in articol scrie "economic cu pana la 23% (sau 13% in medie, pentru toata gama de motoare)"

Intr-o lume ideala, ar putea consuma cu 23% mai putin. In lumea reala, va consuma probabil la fel.

Asta nu e motiv sa atacam autorul articolului. El doar a tradus si modificat putin vreun press release oficial.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Edy » 05 Sep 2012, 13:44

Draga Dorin
Stiu ca multora le-ar place sa creada ca sunt un prost care are o gura mare si proasta :D ; culmea este ca si mie imi place ca cei multi sa creada exact asta despre mine! In felul acesta stiu ca sunt subestimat si pot sa surprind!
Eu glumesc ironic la adresa golfului 7 sau 8, chiar si 9; toate arata la fel si nu mai este nimic surprinzator...inafara de consumurile afisate de ei (dar absolut toate) de sub 5 litri la suta.
Mai, sunt constient ca daca ar fi fost un kkt de masina, lumea nu ar mai cumpara-o; golful este o masina, dar care traieste pe spinarea renumelui stramosilor golf 1 si golf 2 ce au fost niste masini extraordinare ce au revolutionat piata auto. De ce crezi ca le fac atat de asemanatoare, astfel incat de la o generatie la alta nu pare decat un mic facelift? Tocmai pentru a nu strica "zen-ul" si "chi-ul" modelelor originale.
Eu o sa fiu fan-ul golfului atunci cand o sa vina modelul nou complet original, desprins total de origini, capabil sa surprinda placut si cu un design total diferit - asa cum au avut curajul Honda cu modelul Civic cu diferentele enorme intre modelel din 2005 fata de 2006, asa cum are I30 noua generatie fata de precedenta.
Cred ca ceea ce am eu se numeste "gust" si "perceptie activa" si refuz sa fiu pacalit cu aceeasi masina in alte haine "putin mai stilizate".
Insa stiu ca mi-ar face placere o tura in golf 2 GTI :twisted:
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2567
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby bullet » 05 Sep 2012, 14:19

In fond, in topicul asta nu este vorba de Golf. Sa fim seriosi....publicul interesat de Golf este in numar extrem de mic pe forumul asta.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Edy » 05 Sep 2012, 15:09

Este o stire ca oricare alta...insa asteptam cu interes reviewul golfului 7 de la excelentul nostru colaborator jurnalist, care face 3 luni de cand nu a mai trecut pe la noi, sa ridice acest monument de face-lifturi eterne in slavi...
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2567
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby andybumbu » 05 Sep 2012, 18:43

Dupa umila mea parere, diferentele vizuale...nu sunt mari de la un golf la altul, dar ceea ce este in interior
tehnologie etc, daaaaaaa. Cred ca este extrem de greu sa reduci greutatea cu 100kg, dar sa cresti performantele la impact, dimensiunile etc :idea:
Asiaticii nu au o identitate de marca, deci unica lor solutie este sa apara cu ceva total nou fata de precedentul model, cu riscurile de rigoare, ma refer la vanzari....
In ziua de astazi totul se reduce foarte pragmatic la volumul de vanzari, ca ne place sau nu, daca si saab-ul avea in program mai multe modele, adica ataca clasa compacta in sus si nu de la clasa mare in jos poate altele erau cifrele de vanzari si nu se ajungea la faliment...
In rest si mie mi-ar face o deosebita placere sa ma dau cu un golf7 de 300cp si sa-mi maseze spinarea gratis
Despre autor, eu il urmaresc cu deosebita placere pe 0-100 :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3128
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Mihai.Alex » 05 Sep 2012, 21:48

Mie-mi place cum arata, spatele mi se pare cam monoton.
Am un prieten cu un Golf VI 1.4 TSI 122CP si pot sa spun ca masinuta fuge si se infige calumea.

Sent from my Absolut bottle .
Saab 900NG Coupe, 1996, 2.0Turbo, 185CP, Negru.
Seat Ibiza, 2007, Cupra Look.
User avatar
Mihai.Alex
Master
 
Posts: 270
Joined: 21 Dec 2011, 23:15
Location: Bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Edy » 05 Sep 2012, 21:54

Ce sa-i mai zic lu' fratele bumbu...decat ca e total pe dinafara. In rest, urmareste-ti "idolul" pe 0-100 ca stirea asta e preluata de pe 4tuning...0-100 sunt cam in urma...sau au alte prioritati.

Ia-ti golf 7,5 de 3000 de cai sa-ti maseze coloana...noi ramanem cu marca noastra falimentara...inca nu ai priceput ca saabul nu a dat faliment ca nu vindea masini in clasa compacta, ci din alte cauze. Intamplator in 2007, cand a inceput criza, erau pe profit, era o marca profitabila, chiar si fara reprezentant in clasa compacta. Criza, GM, management prost, marketing nepregatit suficient, Spiker, Investitori ascunsi cu interese ascunse, ai de unde alege motivul falimentului...nu vad legatura cu ce zici tu acolo...

Daca e sa ne luam dupa ce zici tu cu cifrele de vanzari...iar ai dat-o in perete....intamplator civicul (asiaticele astea scarboase fara identitate de marca) este cu mult peste golf la nivel global...

Eu m-am obisnuit cu tine, deja nu ma mai surprinzi cu nimic...trebuie sa fii pe invers fata de mine sau restul lumii, nu conteaza daca are sens ce zici sau nu, trebuie sa fie pe invers si gata!

Mi-e scarba de Golf...punct
Nu mi-e frica sa afirm asta...cum lui Mitrea si lu' Bumbu le este scarba de Civic, asa mie mi-e scarba de Golf.
Golful e ca Romania...nimic nu o sa se schimbe niciodata...stam cu ea de complezenta si ca ne-am obisnuit asa...ne e frica de schimbare. Stim ca putem sa ne schimbam, vrem sa se produca o schimbare dar...las ca-i mai bine cu ce stim si cu ce cunoastem....
Golf iz za best! Dere iz golf end ader carz! Golf iz nambar uan!
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2567
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby MagicPenguin » 06 Sep 2012, 02:53

Mie nu imi place directia in care a ales VW sa se indrepte cu designul. Prima data m-au oripilat cu noul Passat, apoi a urmat noul Passat CC care la prima generatie mi s-a parut interesant, dar la noi s-a "cocalarizat" rapid. Acum au luat Jetta, i-au taiat fundu si gata Golfu... :roll: Oare ce mai urmeaza? In ritmul asta ma tem pentru Scirocco...

Mihai.Alex wrote:Am un prieten cu un Golf VI 1.4 TSI 122CP si pot sa spun ca masinuta fuge si se infige calumea.

Sent from my Absolut bottle .

Am condus si eu un Golf chiar cu motorizarea despre care vorbesti si nu m-a impresionat cu nimic in afara faptului ca ii "bate" volanta la 23.000 km. Ca idee, 1.5 dci de la Renault cu 105cp si 240nm mi s-a parut mai vioi... In varianta de 160cp devine mai interesant; l-am incercat pe Scirocco in care, daca tot a venit vorba, vreau sa va spun ca scartaie plasticele mai tare decat intr-o masina cu 15.000 de euro mai ieftina.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Mihai.Alex » 06 Sep 2012, 17:21

Stai, nu am spus ca e bomba pe sosea, motorasul ala isi face treaba bine si atat.

Sent from my Absolut bottle .
Saab 900NG Coupe, 1996, 2.0Turbo, 185CP, Negru.
Seat Ibiza, 2007, Cupra Look.
User avatar
Mihai.Alex
Master
 
Posts: 270
Joined: 21 Dec 2011, 23:15
Location: Bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby andybumbu » 06 Sep 2012, 18:49

Edy, eu nu am spus ca imi e scarba de civic, eu unul nu as cumpara o honda, desi e o marca fiabila, moderna etc, tu imi bagi in gura aceste afirmatii :lol:
Stirea despre golful7 o am de vreo cateva saptamani...ca va avea dotari ce nu au altii, ca seamana modelele intre ele, ca nu stiu ce plastic troscaie etc nu ma intereseaza, nici golf nu imi cumpar :lol:
Despre saab tot nu ai inteles, ce profit poti sa ai cand vinzi mai putine unitati decat porsche, care nici el nu ar supravietui daca nu ar vinde atatea unitati, desi e in cel mai tare grup mondial VAG..., managementul saabului a fost in ultimii peste 10 ani de era GM si nu numai unul defectos, adica se stia ca fara o alianta serioasa nu rezisti pe piata, oricat de iubita e marca respectiva in speta saab-ul, deci inevitabilul s-a produs si nici macar guvernul nu s-a bagat...oare de ce :?: guvernul germaniaei a salvat opelul, oarecum in situatia identica cu suedezii, dar ei sunt prima putere europeana&motorul industriei auto :arrow: pile peste ocean :idea:
Pe Adrian Mitrea poti sa-l contrezi sau ataci foarte simplu, te faci user pe site-ul 0-100.ro :roll:
Eu nu ma contrez cu nimeni, nu am nici o placere perversa sa te contrez pe tine sau pe altii
Pune si cifrele de vanzari globale vs locale :idea: daca are vanzari mari un model in USA cauzele sunt altele, noi ne aflam in Europa si asta e, golful7 se va afla in productie atata timp cat e cu volume mari de vanzari, cand scade putin vine si optul...ciao
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3128
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Volkswagen Golf 7

Postby Edy » 06 Sep 2012, 21:53

Hai ma Bumbule ca te contrazici acum; mai mult sau mai putin spus "Asiaticii nu au o identitate de marca..." ce reprezinta? Ca ai o deosebita admiratie pentru incercarile repetate a asiaticilor de a acapara atentia europenilor subjugati de propria mentalitate destructiva?! Nu cred....
Stirea cu Golful are o zi sau doua cel mult...de unde...cateva saptamani???Poate vrei sa spui ca s-au facut speculatii in privinta dotarilor..asta-i altceva!
Vag nu este cel mai "tare" grup mondial...practic tot GM sunt primii:) Vezi ca si tu faci speculatii! :mrgreen:
Nu stim multe legat de politicile ascunse ale vanzarii SAAB deci ma abtin de la presupuneri...momentan SAAB va renaste sub forma de masina electrica...atat stim si noi.
Nu fac o prioritate in a-l ataca pe Mitrea pe terenul lui...acolo poate sa indruge ce prostii vrea el...insa ma deranjeaza cand vine si "vomita" prostii pe forumul nostru...
"Eu nu ma contrez cu nimeni, nu am nici o placere perversa sa te contrez pe tine sau pe altii"....haiii maaa, ca nu crezi nici tu asta...ne lesi? :mrgreen:
Sa ne reamintim de topic: golf iz za best! Mei za fors bi uit iu...in za golf!
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2567
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Volkswagen Golf 7

Postby andybumbu » 08 Sep 2012, 15:59

Stirea cu golf-ul7 o am din autobild& ams editiile germanae, desi nu prea mai cumpar reviste auto, atunci am cumparat 3 bucati, astea2 si una cu clasice...sunt mai misto :roll: ,o revista din 23aug&24aug informatii la prima mana :mrgreen: deci 2 saptamani avans

Totul e speculativ in ziua de astazi... :idea: :evil:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3128
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Volkswagen Golf 7

Postby csb » 03 Oct 2012, 19:21

Seful de design al Grupului Volkswagen, Walter de Silva, catre criticii lui Golf: Sunt frustrati ca nu pot desena o masina ca aceasta :mrgreen:

http://0-100.hotnews.ro/2012/10/02/sefu ... a-aceasta/
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Next

Return to Presa

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron